The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آنچه در مورد ارزش غذایی آلو و آلو خشک باید بدانید

در سال 2001، تولید کنندگان آلو، برای تبدیل آلو به آلو خشک تایید FDA را گرفتند.  و بعد از آن تولید کنندگان آلو نام آنها را تغییردادند زیرا آنها می خواستند شهرت آلو را به عنوان یک ملین قوی میان مردم جا بیاندازند و بازاریابی آنها را به عنوان یک میان وعده میوه ای مغذی تأکید کنند. در حقیقت آلو در واقع همان آلو خشک است، که کاملا رطوبت خود را از دست می دهد. در ادامه ارزش غذایی آلو و خواص آن مورد بررسی قرار گرفته است.

ارزش غذایی آلو

آلو چه به صورت میوه تازه و چه به صورت خشک شده که اصطلاحا به آن آلو خشک می گویند، یکی از میوه های محبوب است که طرفداران زیادی دارد. که بیشتر افراد آن را به صورت تازه مصرف می کنند مگر در مواردی که برای فواصل دیگر نیاز به خشک کردن داشته باشند. در این جا ما ارزش غذایی آلو را بررسی می کنیم :

مقدار 100 گرم

کالری 240                     ارزش روزانه

کل چربی 0.4 گرم                   0%

چربی اشباع 0.1 گرم                0%

چربی مایع 0.1 گرم               0%

چربی غلیظ 0.1 گرم                 0%

کلسترول 0 میلی گرم                 0%

سدیم 2 میلی گرم                      0%

پتاسیم 732 میلی گرم                20%

کل کربوهیدرات 64 گرم            21%

فیبرغذایی 7 گرم                     

شکر 38 گرم

پروتئین 2.2 گرم                     4%

ویتامین آ                             15%

ویتامین ث                             1%

کلسیم و آهن                           4%

ویتامین د

 ویتامین ب6                        10%

کبالالین

 منیزیم                                10%

آلو به عنوان میان وعده میوه به بازار عرضه می شود، اما شما می توانید از آنها در انواع دستور العمل های مختلف مانند: پودینگ و کیک استفاده کنید. این میوه منحصر به فرد، بسیار خوشمزه بوده و به عنوان یک منبع عالی از فیبر است. با این حال، آلو همچنین سایر مواد مغذی ضروری مورد نیاز بدن را فراهم می کند.

آلو یک منبع خوب پتاسیم است. پتاسیم الکترولیتی است که به پیشبرد و انجام فرآیند های مربوط به سلول های بدن کمک می کند. این ماده معدنی به هضم بهتر غذا، ریتم قلب، واکنش های عصبی، انقباض عضلانی و همچنین فشار خون کمک می کند. از آنجا که بدن به طور طبیعی پتاسیم تولید نمی کند، مصرف آلو و آب آلو می تواند به شما در این موارد کمک کند فقط مراقب باشید که بیش از حد از آنها استفاده نکنید.

 1/2 فنجان آلو شامل 637 میلی گرم پتاسیم می باشد. مصرف این مقدار تقریبا 14 درصد از مقدار توصیه شده روزانه بدن شما را تامین می کند. اکثر بزرگسالان باید حدود 4700 میلی گرم پتاسیم در روز مصرف کنند.

آلو فقط پتاسیم زیادی ندارد- آنها همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین های مهم هستند. تقریبا 1/2 فنجان آلو شامل مواد مغذی زیر است:

مقدار مواد مغذی در 1/2 فنجان آلو

ویتامینK  52_ میکروگرم و 65 درصد است.

ویتامین A واواحد بین المللی 679 _ و 14 درصد است.

ریبوفلاوین 0.16 میلی گرم و 9 درصد است.

ویتامینB6_   0.18 میلی گرم و 9 درصد است.

نیاسین 1.6 میلی گرم و 8 درصد است.

آلو همچنین مقادیر زیادی مواد معدنی مانند منگنز، مس و منیزیم دارد.

 

 

ارزش غذایی آلو خشک

آلو ها می توانند کاملا خشک شوند و تمام رطوبت خود را از دست بدهند. وقتی این اتفاق می افتد، آلوها خشک شده و از لحاظ فنی رطوبت خود را از دست می دهند، و پوسته آنها کاملا خشک می شود. آلو خشک شده و کم رطوبت یک محصول کوچک است که برای پخت و پز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت این میوه مچاله شده و چروک هایش، بسیار بی نظیر است!

مواد مغذی موجود در آلو خشک

یک فنجان آلو، یا آلو خشک شده، دارای 418 کالری، 3.8 گرم پروتئین، 6 گرم کل چربی و 111 گرم کل کربوهیدرات است. آلو خشک ها به عنوان ملین شهرت دارند، زیرا یک فنجان آلو دارای 12 گرم فیبر رژیمی است. بر اساس توصیه های موسسه پزشکی، یک فنجان از آلو، 32 درصد از فیبر روزانه بدن آقایان را تامین می کند و 48 درصد از میزان مصرف روزانه بانوان را تامین می کند.

ویتامین های آلو خشک

آلو یک منبع عالی از ویتامین های K و A، نیاسین، ریبوفلاوین و ویتامین B-6 است. یک فنجان آلو حاوی 103 میکروگرام ویتامین K و 1359 واحد بین المللی ویتامین A است. یک فنجان آلو نیز حاوی 32 میلیگرم ریبوفلاوین، 3.3 میلیگرم نیاسین و 35 میلی گرم ویتامین B-6 است.

مواد معدنی موجود در آلو خشک

یک لیوان آلو خشک، 75 میلی گرم کلسیم و 120 میلی گرم فسفر مورد نیاز روزانه بدن را تامین می کنند. همچنین دارای 1.6 میلی گرم آهن و 1،274 میلی گرم پتاسیم است. آلوها، منبع خوبی از چندین مواد معدنی مهم هستند.  1 فنجان آلو، حاوی 77 میلیگرم روی، 49 میلیگرم مس و 52 میلیگرم منگنز است.

 

مطالعه بیشتر:

1- خوردن آلو چه عوارض جانبی و فوایدی دارد؟

2- فواید و عوارض خوردن آلو و آلو خشک در بارداری

3- آیا خوردن زردآلو در دوران بارداری بی خطر است؟

4- فواید و عوارض خوردن خیار در بارداری و تاثیر آن بر روی جنین