The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

فیبروم ساب موکوزال یا زیر مخاطی با قرص LD یا راه دیگر درمان میشود؟

سوال مخاطب:

26 سال دارم و یک میوم ساب موکوزال هفت سانتیمتری دارم و تحت نظر پزشک طی شش ماه گذشته با وجود مصرف سه بسته قرص LD نزدیک به پنج سانتیمتر رشد کرده است آیا این درمان موثر واقع می شود یا راه درمان دیگری دارد؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

  

فیبروم هایی که ساب موکوزال یا زیر مخاطی هستند در واقع در داخل فضای رحمی قرار می گیرند و همه این ها بدون استثنا باعث خونریزی شدید زمان عادت ماهیانه خواهند شد و فرد را به کم خونی فقر آهن مبتلا می کند. قرص های ضد بارداری ترکیبی که هم استروژن و هم پروژسترون دارند نظیر LD نه تنها جلوی رشد فیبروم را نمی گیرند بلکه باعث رشد آن نیز می شوند کما این که در مورد شما اتفاق افتاده است. فقط قرص های پروژسترونی تا حدودی از رشد آن جلوگیری می کنند بنابراین بهترین درمان شما جراحی است که باید فیبروم به طور کامل برداشته شود و راهی جز این وجود ندارد.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +