The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا لباس تنگ در بارداری برای جنین ضرر دارد؟ عوارض و مشکلات

بانوانی که برای بار اول باردار می شوند، معمولا دقیقا نمی دانند که در کدام هفته باید چه نکاتی را رعایت کنند. این مساله طبیعی است اما خوشبختانه امروزه می توان به راحتی به دریایی از اطلاعات دسترسی پیدا کرد. بسیاری از مادران سوال می کنند که آیا پوشیدن لباس بارداری ضروری است؟ حتی افرادی که در این دوران زیاد افزایش وزن نداشته اند و شکمشان بزرگ نشده است نیز باشد لباس بارداری بپوشند؟ آیا لباس تنگ در بارداری برای جنین ضرر دارد؟ در این مطلب قصد داریم با شما درمورد پوشیدن لباس تنگ در بارداری گفت و گو کنیم.

کی لباس بارداری بخریم؟

برخی خانم‌‌‌‌‌ها علاقه‌ای به تهیه لباس‌‌‌‌‌‌‌های بارداری ندارند و ترجیح‌‌‌‌‌‌‌ می‌دهند هر چه دیرتر به سراغ آنها بروند. لباس‌‌‌‌‌‌‌های بارداری ظاهر زیبا و جذابی ندارند و اگر تمایلی به پوشیدن ندارید‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانید از لباس‌‌‌‌‌‌‌های معمولی راحت تر و گشادتر استفاده کنید.

بهترین استراتژی این است که با بزرگ شدن شکم لباس‌هایی را که مناسب سایزتان است و در کمد‌‌‌‌‌‌‌ می‌یابید به تن کنید. شلوارهای یوگا و دامن‌‌‌‌‌‌‌‌های کش دار یا تونیک‌‌‌‌‌‌‌‌های گشاد و پیراهن‌‌‌‌‌‌‌‌های باز‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانند مناسب باشند به شرطی که خانم از افتادن کش روی شکم ناراحت نباشد. زمانی که دیگر نتوانستید دکمه شلوارتان را ببندید یعنی باید به دنبال کمربند بارداری باشید. این کمربندها شبیه باند‌‌‌‌‌‌‌های کشی هستند که مانع از افتادن شلوار با دکمه باز‌‌‌‌‌‌‌ می‌شوند. کاربرد دیگرشان نیز بعد از زایمان است که لباس بارداری برایتان گشاد شده و لباس‌‌‌‌‌‌‌‌های قبلی‌تان هنوز به سایزتان نیست و تنگ است. اگر تمایلی به استفاده از این کمربندها ندارید‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانید شلوار‌‌‌‌‌‌‌های پارچه‌‌‌‌‌ای یا جین بارداری را امتحان کنید.

از چه زمانی باید لباس بارداری پوشید؟

اکثر خانم‌‌‌‌‌‌‌‌های باردار در ماه سوم و چهارم بارداری به لباس بارداری نیاز پیدا‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنند اما باز هم این موضوع در افراد مختلف، متفاوت است. افرادی که سایز پایینی دارند معمولا دیرتر از کسانی که سایز بالا دارند به لباس بارداری نیاز پیدا‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنند. در ضمن در بارداری دوم در مقایسه با بارداری نخست شکم زودتر بزرگ‌‌‌‌‌‌‌ می‌شود. در کل بهتر است هر چه سریعتر و هر زمان قیمت‌‌‌‌‌ها شکسته شد وحراج شد لباس بارداری را تهیه کنید. هرچه زودتر لباسی زیبا را به قیمت مناسب بخرید بهتر از آن است که سر موقع لباسی نازیبا را به قیمت بالا و از روی ناچاری تهیه کنید.

آیا لباس تنگ در بارداری برای جنین ضرر دارد؟

بله! تاثیر لباس تنگ در بارداری مستقیم بر روی بدن جنین نیست اما خون رسانی را با مشکل مواجه می کند. اگر از شلوارهای تنگ در این دوران استفاده کنید، خصوصا زمانی که شکمتان برجسته می شود، گرچه جنین درون کیسه آب محفوظ است اما این لباس های تنگ می تواند جریان خونرسانی را با اختلال مواجه کنند درنتیجه نه تنها برای جنین بلکه خودتان نیز با مشکلاتی نظیر ورم پاها درگیر خواهید شد. بعلاوه سینه بندهای تنگ در این دوران اصلا مناسب نیستند زیرا با وارد کردن فشار به معده، احتمال بروز ریفلاکس اسید و سوزش سر دل مادر را به شدت افزایش می دهند.

از دیگر عوارض لباس تنگ در بارداری واژینیت است. لازم به ذکر است که در دوران بارداری احتمال ابتلا به عفونت های واژینال افزایش می یابد، پوشیدن شلوارهای تنگ با ممانعت از جریان هوا، سبب افزایش عفونت های قارچی در این محل و بروز خارش و سوزش در مادر خواهند شد.

مطالعه بیشتر:

پوشیدن کفش پاشنه بلند در بارداری چه عوارض دارد؟

دلیل و روش کاهش ورم پاها در دوران بارداری

درمان عفونت قارچی واژن با روش های خانگی و دارویی

منبع: mamanatural