The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عکس جنین در هفته هفدهم بارداری تصویر و اندازه جنین

اگر باردار باشید می دانید که معمولا نیازی نیست در هفته هفدهم بارداری سونوگرافی انجام دهید زیرا در این هفته برای مادران ویزیت یا آزمایش خاصی مد نظر نخواهد بود مگر به دلایلی پزشک متخصص انجام آن را برای شما ضروری بداند. حال اگر بخواهید عکس جنین در هفته هفدهم بارداری را ببینید باید به شما بگوییم در این زمان جنین همان شک و شمایل پیشین خود را دارد و فقط کمی بزرگتر شده است.

عکس جنین در هفته هفدهم بارداری

در هفته هفدهم بارداری جنین شما 141 گرم وزن و 13/2 سانتی متر طول دارد.در این مرحله از  رشد جنین، استخوان‌های جنین در سونوگرافی قابل مشاهده است. می‌توانید حرکات جنین را در سونوگرافی ببینید. مادرانی که شکم اول نیستند یعنی قبلا باردار بوده اند، گاهی می توانند در این هفته حرکات بسیار ریز جنین را تشخیص دهند.

در هفته 17 بارداری نیز همچنان توجه به آنچه می خورید اهمیت بسیار زیادی دارد. جنین از منابع غذایی که شما در اختیارش قرار می دهید استفاده کرده و رشد و نمو پیدا می کند. یکی دیگر از نکات مهم در دوران بارداری مصرف آب کافی است خصوصا اگر بارداری شما با فصول گرم سال همزمان شده است:

معمولا در هفته 17 بارداری تهوع فروکش می کند

بسیاری از مادرانی که از تهوع شدید در دوران بارداری رنج می برند، با پشت سر گذاشتن هفته 16 بارداری حالشان رو به بهبود می گذارد. زیرا در این زمان بدن تا حد زیادی با مقادی زیاد هورمون بتا اچ سی جی موجود در خون سازگاری پیدا کرده است اما اگر همچنان از تهوع شدید بارداری رنج می برید و می خواهید بدانید که علت تهوع صبحگاهی در بارداری چیست و چه روش های درمانی دارد؟ بر روی این لینک کلیک کنید.

آنچه در سونوگرافی جنین در هفته هفده بارداری می‌بینید:

در تصویر جنین در هفته هفدهم بارداری به وضوع انگشتان دست جنین مشخص است. گرچه هنوز توانایی استفاده هماهنگ از انگشتانش را ندارد ولی پس از به دنیا آمدن می‌تواند انگشت شما را بگیرد. آیا برای بوسیدن دستان کوچک او لحظه شماری می کنید؟ کاملا شما را درک می کنیم! مادر شدن و پرورش یک فرشته کوچک در وجود خود یکی از ناب ترین و غیر قابل توصیف ترین احساسات دنیاست.

مطالعه بیشتر:

عکس جنین در هفته شانزدهم بارداری تصویر و اندازه جنین

عکس جنین در هفته پانزدهم بارداری تصویر و اندازه جنین

عکس جنین در هفته چهاردهم بارداری تصویر و اندازه جنین

منبع:parents

 

?پرسش و پاسخ های هفته هفدهم بارداری

آیا در هفته 17 بارداری هم باید به سونوگرافی برورم؟

طبق روال معمول، سونوگرافی خاصی برای هفته 17 بارداری در نظر گرفته نشده است مگر متخصص انجام آن را برای شما ضروری بداند.

آیا کاهش حالت تهوع در هفته 17 بارداری طبیعی است؟

بله معمولا بعد از پایان هفته 16 بارداری در بیشتر مادران حالت تهوع کاهش می یابد.

آیا لکه بینی در هفته هفدهم بارداری طبیعی است؟

گرچه لکه بینی در بارداری شایع است اما باید توسط متخصص پیگیری شود.

آیا شروع پیاده روی در هفته 17 بارداری اشکالی ندارد؟

اگر پزشک برای شما منع نکرد است، در هر مرحله ای از بارداری می توانید پیاده روی را شروع کنید.