The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

باردارم و حس می کنم کرونا گرفتم، چیکار کنم؟

طبیعی است که در دوران بارداری مادر به طور مداوم نگرانی سلامتی جنین و خودش باشد. اینگونه نگرانی ها در برخی زمان ها همچون حال حاضر که شیوع بسیار زیاد ویروس کرونا تیتر اصلی تمامی خبرها است، دو چندان خواهد شد. امروزه تعداد بسیار زیادی از مادران را می بینیم که می گویند باردارم و حس می کنم کرونا گرفتم، چیکار کنم؟ اگر شما هم چنین فکری دارید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا بدانید شرایط آنقدرها هم که فکر می کنید ترسناک نیست.

باردارم و حس می کنم کرونا گرفتم، چیکار کنم؟

اگر باردار هستید توجه به علائم بیماری کرونا اهمیت زیادی دارد اما مراقب باشید که تلقین نکنید. اگر نشانه های زیر را دارید:

• دمای بالای بدن

• سرفه‌های جدید و ادامه‌دار

باید به مدت یک هفته در منزل بمانید. هرگز بدون تماس قبلی به مطب پزشک زنان، داروخانه یا بیمارستان مراجعه نکنید. نیازی نیست به فوریت‌های پزشکی زنگ بزنید و بگویید در منزل هستید. نیازی نیست آزمایش ویروس کرونا بدهید. در حال حاضر فقط از افرادی که علائم شدید دارند و باید در بیمارستان بستری شوند تست گرفته می‌شود.

باید با واحد زایمان خود تماس بگیرید و بگویید که نشانه‌هایی از ویروس کرونا دارید، مخصوصا اگر قرار است در هفته آینده به پزشک مراجعه کنید. لطفا در مورد دلایل دیگر تب در دوران بارداری اطلاعات کسب کنید. برای مثال عفونت ادرار (عفونت مثانه) یا پاره شدن کیسه آب از دلایل تب در دوران بارداری است. اگر هنگام تخلیه ادرار هرگونه ناراحتی یا سوزش احساس می‌کنید، ترشحات غیرمعمول از واژن دارید یا نگران حرکات جنین هستید با تیم زایمان تماس بگیرید و توصیه‌های لازم را دریافت کنید.

اگر به کووید-۱۹ مبتلا شده باشید، به احتمال زیاد علائمی نخواهید داشت یا بیماری خفیفی ظاهر خواهد شد و سپس به طور کامل بهبود پیدا خواهید کرد.اگر علائم شدیدتری از خود بروز دادید یا دوره بهبودی شما طولانی شد،‌ ممکن است به عفونت خاص ریه مبتلا شده باشید که نیاز به مراقبت دارید. اگر احساس می‌کنید بهبود پیدا نکرده‌اید و علائم بدتر شده‌اند باید با فوریت‌های پزشکی تماس بگیرید و کمک بخواهید.

اگر در دوران قرنطینه خانگی نگران سلامت خود و جنین هستید، می‌توانید با ماما و یا خارج از ساعات کاری با تیم زایمان تماس بگیرید. آنها شما را راهنمایی خواهند کرد که آیا نیاز به مراجعه به بیمارستان دارید یا خیر.

چگونه برای ویروس کرونا آزمایش خواهم شد؟

روند تشخیص عفونت ویروس کرونا به سرعت در حال تغییر است. در حال حاضر تنها بیمارانی ‌که علائم شدید دارند و در بیمارستان بستری هستند مورد آزمایش قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید تست کرونا از شما گرفته شود بدون در نظر گرفتن اینکه باردار هستید از شما تست انجام خواهد شد. انجام تست نیز شامل برداشتن مقداری از مخاط بینی و دهان به وسیله یک گوش‌پاک‌کن است. ممکن است از شما خواسته شود سرفه کنید تا از مخلوطی از مخاط و بزاق نیز آزمایش شود.

در صورت مثبت بودن جواب آزمایش چه کاری باید انجام دهم؟

اگر جواب تست کرونای شما مثبت شد باید با ماما یا تیم زایمان تماس بگیرید و آنها را از نتیجه آزمایش خود مطلع کنید. اگر علائمی ندارید یا علائم خفیفی دارید باید در منزل بمانید تا بهبود پیدا کنید. اگر علائم شدید دارید باید در بیمارستان تحت درمان باشید.

 چرا از من خواسته می‌شود تا در قرنطینه خانگی باشم و ارتباط خود را با دیگران قطع کنم؟

ممکن است از شما تقاضا شود در قرنطینه خانگی بمانید زیرا:

• علايمی از ویروس کرونا دارید مانند دمای بالای بدن و سرفه‌های مکرر

• تست ویروس کرونای شما مثبت شده است و توصیه شده که در منزل بمانید

اگر از من خواسته شده تا قرنطینه شوم چه کاری باید انجام دهم؟

بانوان بارداری که به قرنطینه خانگی توصیه شده‌اند باید در منزل بمانند و به مدت یک هفته از تماس با دیگران خودداری کنند. اگر با سایر افراد زندگی می‌کنید، آنها باید حداقل ۱۴ روز در خانه بمانند تا از انتشار بیماری به خارج از خانه جلوگیری کنند.

دستورات سازمان بهداشت ملی انگلستان (NHS) در مورد قرنطینه خانگی می‌گوید:

• به مدرسه، محل کار یا مکان‌های عمومی نروید.

• در منزل بمانید و اجازه ندهید کسی به ملاقات شما بیاید.

• پنجره را باز کنید تا هوای تازه جریان پیدا کند.

• تا جایی‌که امکان دارد وسایل خود مانند حوله و ظروف غذا را از افراد دیگر خانواده جدا کنید. 

• از دوستان، خانواده یا خدمات حمل و نقل بخواهید وسایل مورد نیاز شما را خریداری کنند و آنها را بیرون از منزل تحویل دهند.

• می‌توانید از طریق آنلاین فعالیت‌های ورزشی مانند یوگا یا پیلاتس بارداری انجام دهید.

اگر در قرنطینه خانگی زمان زایمان فرا برسد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

اگر در زمان قرنطینه خانگی زایمان شروع شد سریعا با واحد زایمان تماس بگیرید و بگویید که مشکوک به ویروس کرونا هستید.

اگر علائم خفیف باشد، طبق معمول توصیه می‌شود در مراحل اولیه زایمان در خانه بمانید (قرنطینه خانگی).

به گروه زایمان دستورالعمل‌های داده شده است تا با احترام به انتخاب شما برای زایمان، از دریافت مراقبت باکیفیت توسط شما و جنین اطمینان حاصل شود.

اگر شما و گروه زایمان به این نتیجه رسیدید که باید به واحد زایمان مراجعه کنید، توصیه‌های کلی برای مراجعه به بیمارستان از قرار زیر است:

• در صورت امکان با وسیله شخصی به بیمارستان مراجعه کنید یا برای مشاوره با فوریت‌های پزشکی تماس بگیرید.

• باید با ماسک جراحی در مقابل در ورودی بخش زایمان منتظر بمانید تا شما را به صورت فردی به اتاقی مناسب راهنمایی کنند.

وقتی می پرسید باردارم و حس می کنم کرونا گرفتم، چیکار کنم، احتمالا با خواندن این متن دریافتید که حتی درصورت ابتلای احتمالی به ویروس کرونا شرایط تحت کنترل خواهد بود و با کمی مراقبت در این روزها شما و نوزاد در بیمارستان بستری شده و زایمان انجام خواهد شد. 

 

بیشتر بدانید:

1- ویروس کرونا در نوزادان، شیردهی در مبتلایان به کرونا

2- تاثیر ویروس کرونا بر جنین،این ویروس چه تاثیری بر جنین دارد؟

3- ویروس کرونا چه تاثیری بر مادران باردار دارد؟

4- ویروس کرونا، نشانه های فرد مبتلا به ویروس کرونا چیست؟

منبع: rcog.org.uk