The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تو بارداری چی بپوشم؟راهنمای انتخاب لباس در بارداری

تو بارداری چی بپوشم؟ سوالی که با برجسته شدن شکم در حوالی ماه های 5 و 6 بارداری، ذهن تعداد بسیار زیادی از مادران را به خود مشغول می کند.

در گذشته هنگامی که مادربزرگ ها به دنبال خرید لباس مناسبی برای بارداری خود بودند تعداد طراحان لباس بسیار کم و گزینه های پیش رو برای انتخاب بسیار محدود بود. به این ترتیب موقعی که آنها به خاطر تنگ شدن لباسهایشان دیگر نمی توانستند از آنها استفاده کنند ناچار به پوشیدن لباس های بزرگ چادر مانند و یا سایر لباس های گشاد و بدقواره بودند. خوشبختانه امروزه طراحان لباس زیادی وجود دارند که حرفه اصلی آنها طراحی لباس بارداری بوده و روزانه لباس های بسیاری را در طرح های متنوع طراحی و روانه بازار می کنند.

تو بارداری چی بپوشم؟

چنانچه شما نیز اولین دوره بارداری خود را پشت سر می گذارید احتمالا در مورد لباس های بارداری سوالات بسیاری در ذهن خود دارید از جمله اینکه "تو بارداری چی بپوشم؟" "آیا واقعا استفاده از این لباس ها لازم است؟" و یا "چگونه می توان بدون صرف هزینه زیاد لباس مناسبی را برای خرید انتخاب کرد؟" در این متن راهکارهای مفیدی در مورد انتخاب لباس های بارداری تا وفق دادن خود با تغییرات بدن در این دوران آمده است که آنها را از نظر می گذرانید.

تو بارداری چی بپوشم؟ راهنمای انتخاب لباس در بارداری

تصور پوشیدن لباس های بارداری بسیاری از مادران باردار را غرق در فکر می کند. با تغییرات بسیاری که در بدن رخ می دهد دانستن این مساله که چه لباسی را خریده و چه لباسی را بپوشید برایتان بسیار دشوار می شود. در ادامه راهکارهایی ارائه می شود که با کمک آن می توانید در عین پوشاندن برآمدگی های بدن همچنان خوش لباس به نظر رسیده و نسبت به ظاهر خود احساس خوبی داشته باشید.

• لباس هایی را بپوشید که قدتان را بلندتر جلوه دهد

یکی از نکاتی که متخصصان مد توصیه می کنند این است که برای کشیده به نظر رسیدن خود لباس ها و پیراهن های یقه هفت و همچنین گردنبندهای وی شکل را برای خرید انتخاب کنید. به این ترتیب پاهایتان کشیده تر و در نهایت قدتان بلندتر از آنچه در واقعیت است به نظر خواهد رسید. بنابراین انتخاب یک دامن یا شلوار مناسب می تواند علی رغم بزرگ بودن شکم شما را لاغر و کشیده نشان دهد.

• از برآمدگی شکم خود احساس خجالت نکنید

فراموش نکنید که شما در حال پرورش یک جنین در درون خود هستید. بنابراین به برآمدگی شکم خود افتخار کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده که با پوشیدن بلوزهای لطیف و پیراهن هایی با پارچه های کشسان منحنی های رو به رشد بدن خود را نشان دهید. در واقع مردم با دیدن شما با یک نگاه می فهمند که این برآمدگی شکم در اثر چاقی نیست. بنابراین تا می توانید از دوران بارداری خود لذت ببرید.

• لباس های راحت را انتخاب کنید

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد پوشیدن لباس های تنگ و چسبان با خطراتی برای سلامت شما همراه است. همچنین پوشیدن این لباس ها علاوه بر ایجاد اختلال در گردش خون می تواند منجر به بروز عفونت های قارچی در بدن شود.

درواقع میزان راحتی شما مهمترین نکته در انتخاب لباس های بارداری به خصوص در طول ماههای آخر است. به تدریج با بزرگ تر شدن شکم و نزدیک تر شدن به موعد زایمان احساس سختی و ناراحتی بیشتری خواهید کرد. بنابراین سعی نکنید با انتخاب نادرست لباس های تنگ و چسبان به این ناراحتی دامن بزنید.

• استایل پیش از بارداری خود را حفظ کنید

چنانچه به طور معمول اهل پوشیدن لباس های گلدار نیستید نیازی نیست که در دوران بارداری خود اینکار را انجام دهید. درواقع بهتر است آن دسته از لباس های بارداری را انتخاب کنید که مطابق سبک و استایل شما باشند. به عنوان مثال اگر سبک شما اسپرت بوده و عادت به پوشیدن شلوار جین و تی شرت دارید می توانید یک یا دو دست شلوار جین بارداری به همراه دو عدد تی شرت زیبا برای خود خریداری کنید و یا اگر اهل پوشیدن شلوارهای استرچ هستید می توانید در این دوران نیز کماکان به پوشیدن سبک مورد علاقه خود ادامه دهید. در صورت نیاز به استایل های رسمی تر در محل کار می توانید از لباس های مد نظر خود در سایزهای راحت و آزاد استفاده کنید. امروزه برخلاف گذشته لباس های بارداری در طرح های متنوعی تولید و روانه بازار می شوند.

• از انتخاب کفش مناسب غافل نشوید

انتخاب کفش مناسب برای تکمیل لباس های شما بسیار ضروری است. در دوران بارداری ممکن است پاهای شما متورم شده و حفظ تعادل در هنگام راه رفتن برایتان دشوار شود. ضمن آنکه سنگین شدن شکم و متمایل شدن آن به سمت جلو نیز باعث برهم خوردن بیشتر تعادل شما در این دوران می شود. بنابراین کفش هایی را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی به حفظ تعادل شما نیز کمک کند. البته این به معنای انتخاب کفش های بدون پاشنه و کاملا تخت نیست. بلکه سعی کنید کفش هایی با پاشنه های کوتاه و استاندارد انتخاب کنید که موقع راه رفتن باعث برهم خوردن تعادل شما نشوند.

تو بارداری چی بپوشم؟ سخن آخر

هنگامی که صحبت از لباس های بارداری می شود مطمئنا منظور یک لباس گشاد و متناسب با سایز همه مادران نیست. در واقع شما گزینه های بسیار زیادی را برای انتخاب پیش رو دارید. این مساله که آیا می خواهید در دوران بارداری کماکان از لباس های قبلی خود استفاده کرده و یا تصمیم به خرید چند دست لباس بارداری از فروشگاه محل سکونت خود دارید کاملا به انتخاب و سلیقه شخصی خود شما بستگی دارد.

این اولین بار در زندگی شما است که دیگر نگران نقض قوانین مد نیستید. بسیاری از مردم در مورد نحوه لباس پوشیدن مادران باردار سخت نمی گیرند. بلکه بیشتر ترجیح می دهند در مورد اسم نوزاد صحبت کنند. بنابراین به خود استراحت دهید، به تفریح و لذت پرداخته و خلاق باشید.

 

بیشتر بدانید:

1- پوشیدن لباس بارداری،زمان مناسب برای پوشیدن لباس بارداری

2- از کی لباس بارداری بپوشیم ؟ انتخاب سوتین بارداری و شیردهی

3- آیا لباس تنگ در بارداری برای جنین ضرر دارد؟ عوارض و مشکلات

4- آیا پوشیدن کفش پاشنه بلند در دوران بارداری مجاز است؟

منبع: verywellfamily