The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

همش حس می کنم کرونا گرفتم، چیکار کنم؟راههای کنترل استرس کرونا

ویروس کرونا. بله، این یک وضعیت جدی است و ارزش هوشیاری و آمادگی را دارد. اما هجوم مداوم اطلاعات، اقدامات احتیاطی و هشدارها، چه مستقیم از سازمان‌های بهداشتی و چه از طریق برخی از منابع منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند عوارض واقعی برای سلامت روان شما داشته باشد. 

اگر شما هم می گویید همش حس می کنم کرونا گرفتم، چیکار کنم؟ لازم است راه کارهایی را در رابطه با کنترل استرس خود در برای بیماری کرونا یاد بگیرید.

همش حس می کنم کرونا گرفتم، چیکار کنم؟

چه زمانی هشدارها منجر به واکنش بیش از حد می‌شود؟ چه زمان آگاه ماندن از حد عبور می‌کند و چه وقت اطلاعات بیش از حد نیاز است؟ خبر خوب این است که یک میانبر خوب بین نادیده گرفتن عمدی بزرگ‌ترین داستان جهان و یا رفتن به عمق وحشت تمام عیار وجود دارد. در اینجا چند نکته وجود دارد. به آنها توجه کنید، مثل شستن دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی، اما این‌ توصیه ها نباید سبب وسواس شما شود!

همش حس می کنم کرونا گرفتم، چیکار کنم؟ منابع اطلاعاتی خود را کاهش دهید

"اطلاعات بسیاری در دسترس است. این چالش سعی دارد تعیین کند چه اطلاعاتی دقیق هستند." لین بوفکا، مدیر اجرایی تحقیقات و رویکردها در انجمن روانشناسی آمریکا، پیشنهاد می‌کند از طریق مراحل زیر اطلاعات دریافتی خود را کنترل کنید:

• چند منبع مورد اعتماد خود را پیدا کنید و به آنها بپیوندید. یک منبع ملی یا بین المللی مانند مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها و دیگر منابع محلی یا ملی را انتخاب کنید تا بتوانید از آنچه در جامعه شما می‌گذرد مطلع شوید.

• تعداد دفعات بروزرسانی اطلاعات را محدود کنید. ممکن است همه چیز به سرعت در حال تغییر باشد، اما این بدان معنا نیست که باید اطلاعات‌تان را به روز کنید. به این روش فکر کنید: اگر گردبادی به سوی شما می‌آید شما در اسرع وقت به اطلاعات نیاز دارید. ویروس کرونا گردباد نیست. این ممکن است به معنای غیرفعال کردن پیام‌های مختلف از سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی باشد.

• می‌دانید چه زمانی باید از آن فاصله بگیرید. بوفکا می‌گوید: "سعی کنید عادت کنید که از هر خبر جزئی آگاهی نداشته باشید و از عدم اطمینان احساس خوبی داشته باشید." او توصیه می‌کند تلفن همراه خود را خاموش کنید تا وسوسه نشوید که مرتبآ آن را چک کنید. بوفکا می‌گوید که وقتی به خانه می‌رسد تلفن همراه خود را در دستگاه شارژ می‌گذارد و بنابراین دائماً همراه او نیست که در معرض اطلاعات جدید قرار بگیرد.

•  محدود کردن حضور در رسانه‌های اجتماعی کار ساده‌ای نیست. اما این احتمال وجود دارد که امواج اطلاعات و تفسیرهایی که از دوستان و آشنایان در رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید از بروزرسانی‌های واقعی اخبار و سازمان‌های بهداشتی پیشی بگیرد. بوفکا توصیه می‌کند برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی را حذف کنید، به این ترتیب دست یافتن به محتوای آن دشوارتر می‌شود، یا از ابزارهایی استفاده کنید تا گشتن بی هدف در این رسانه‌ها را محدود کند.

همش حس می کنم کرونا گرفتم، چیکار کنم؟ ترس خود را نامگذاری کنید

بیماری‌های همه‌ گیر یک دشمن نسبتاً انتزاعی هستند، بنابراین ممکن است کمک کنند که شما بنشینید و فکر کنید که دقیقاً چه تهدید خاصی شما را نگران می‌کند.

آیا فکر می‌کنید به کرونا ویروس مبتلا شده و خواهید مرد؟

بوفکا می‌گوید: "ترس از مرگ یکی از ترس‌های اصلی وجودی ماست." "اما شما باید به این فکر کنید که ترس شما چیست و چقدر واقع بینانه است." خطرات شخصی خود و اینکه واقعا چقدر احتمال دارد با ویروس در تماس باشید را در نظر بگیرید و حتی اگر متوجه بزرگ‌ترین ترس خود شدید و خودتان یا یکی از عزیزانتان بیمار شدید، ممکن است واقعاً نمی دانید که چه خواهد شد. بله، ممکن است شما نیز بیمار شوید و نیاز به درمان داشته باشید. اما در تمام احتمالات، امید هیچگاه از بین نمی‌رود. بوفکا می‌گوید: "ما تمایل داریم بیش از حد انتظار احتمال وقوع چیزی را داشته باشیم و تمایل داریم ظرفیت خود را برای مقابله با آن دست کم بگیریم." البته شما می‌توانید ترس‌های عملی‌تر دیگری داشته باشید. به گفته بوفکا: "بعضی افراد ممکن است نگران این باشند که اگر آنها به خود قرنطینگی بروند یا قادر به کار کردن نباشند، چه اتفاقی می‌افتد. "آنها نمی‌دانند که آیا می‌توانند به مواد غذایی و خدمات مراقبت از کودک دسترسی داشته باشند." به نظر بوفکا "مردم بیشتر از آنچه تصور می‌کنند برای مدیریت مشکلات توانایی‌ دارند. درباره یک برنامه ریزی فکر کنید. اگر نمی‌توانید از راه دور کار کنید گزینه‌های دیگری را در نظر بگیرید. آیا پس انداز دارید؟ آیا پشتیبانی دارید؟" آمادگی داشتن برای ترس‌های تان به شما کمک می‌کند آنها را مدیریت کنید.

همش حس می کنم کرونا گرفتم، چیکار کنم؟ به بیرون از خودت فکر کن

از آنجا که عمل کردن نمی‌تواند اضطراب ما را برطرف کند، شما ممکن است بخواهید آنچه از دستتان بر می‌آید انجام دهید تا به دیگران که ممکن است بیشتر از شما تحت تاثیر شروع شیوع این بیماری باشند کمک کنید. ممکن است کارکنان خدماتی، کارکنان درمانی، کارگران ساعتی و افراد شاغل در رستوران‌ها و اماکن تفریحی از لحاظ معیشت فلج شده باشند و یا مجبور شوند خود را در معرض خطر قرار دهند. بوفکا می‌گوید: "به عنوان افراد یک جامعه، برای ما مهم است که در مورد چگونگی حمایت از افرادی که زندگی آنها مختل شده است فکر کنیم." "چگونه می‌توان این بار را تحمل کرد و از کسانی که گزینه‌های کمتری دارند حمایت کرد؟"

از این گذشته بسیاری از اقدامات احتیاطی که برای جلوگیری از شیوع ویروس انجام می‌شود تنها برای شخص شما نیست. آنها در نظر دارند تا کل جوامع و جمعیت‌های آسیب پذیر را ایمن نگه دارند. انجام این کار با وقت و مراقبت خود می‌تواند شما را قادر سازد که به جای ترس‌های انتزاعی اثرات واقعی اوضاع را ببینید.

همش حس می کنم کرونا گرفتم، چیکار کنم؟ در جستجوی حمایت باشید، اما عاقلانه

مردم نیاز دارند حرف بزنند. اما اگر می‌خواهید با یک دوست در مورد آخرین رویدادهای شیوع یا برنامه‌های احتمالی خانواده خود صحبت کنید، سعی کنید یک اتاق پژواک ایجاد نکنید. یعنی اگر شما بیش از حد ترسیده‌اید، به سراغ کسی نروید که ترس مشابهی داشته باشد. به دنبال صحبت با کسی باشید که نوع دیگری به مسئله نگاه می‌کند که می‌تواند اضطراب شما را بررسی کند و توصیه‌هایی ارائه دهد. اگر نمی‌توانید افکار خود را مدیریت کنید، کمک گرفتن از یک کارشناس می‌تواند ایده خوبی باشد. لازم نیست یک کمک بلند مدت باشد. شما می‌توانید فقط برای این موقعیت خاص راهنمایی بگیرید.

همش حس می کنم کرونا گرفتم، چیکار کنم؟ به نیازهای اساسی خود توجه کنید

به طور خلاصه، آنقدر در فکر کرونا ویروس غرق نشوید که مسایل اصلی و اموری که در سلامت و بهبود زندگی شما موثر هستند را فراموش کنید. در مواقع استرس، هنگامی که واقعاً باید توجه بیشتری به بنیان سلامتی خود داشته باشیم، اهمیت آن را به حداقل می‌رسانیم. مطمئن شوید که موارد زیر را رعایت کنید:

• خواب کافی داشته باشید.

• تغذیه مناسب را دنبال کنید.

• تا جایی که برایتان امکان دارد بیرون بروید.

• فعالیت بدنی منظم داشته باشید.

تمرین ذهن آگاهی، مدیتیشن، یوگا یا سایر اشکال مراقبت از خود می‌تواند شما را در امور روزمره و هوشیاری راهنمایی کند و ذهن‌تان را از سرگردانی در تاریکی و ناشناخته‌های بی معنا دور نگه دارد.

همش حس می کنم کرونا گرفتم، چیکار کنم؟ خود را به خاطر نگرانی سرزنش نکنید

سرانجام، اجازه ندهید که احساس گناه با اضطراب همراه شود. شما مجاز هستید که احساس بد یا نگرانی داشته باشید. کارشناسان بهداشت و درمان هنگام گفتگو در مورد چگونگی صحبت با کودکان در مورد کرونا ویروس گفتند که افراد باید ترس کودکان را تایید کنند و به آنها بگویند که احساس‌شان عادی است، مطمئنا شما هم می‌توانید این اجازه را به خودتان بدهید. نکته اصلی این است که در جهت درک و متمرکز کردن ترس‌های خود تلاش کنید و نگذارید آنها شما را از زندگی سالم خود باز دارند.

 

بیشتر بدانید:

1- ویروس کرونا در نوزادان، شیردهی در مبتلایان به کرونا

2- تاثیر ویروس کرونا بر جنین،این ویروس چه تاثیری بر جنین دارد؟

3- ویروس کرونا چه تاثیری بر مادران باردار دارد؟

4- ویروس کرونا، نشانه های فرد مبتلا به ویروس کرونا چیست؟

منبع: edition.cnn