The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بازی با کودک یکساله و فواید بازی با کودک یکساله چیست؟

به عنوان یک پدر و مادر آگاه احتمالا می دانید که بازی کردن یکی از بهترین راه های پرورش هوش و خلاقیت کودکان است اما ممکن است درمورد بازی مناسب سن دلبندتان اطلاعاتی نداشته باشید. اگر کودک یکساله ای دارید و نمی دانید که چطور باید با او بازی کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید زیرا قصد داریم تا چند مورد از بهترین موارد بازی با کودک یکساله را برای شما شرح دهیم.

بازی با کودک یکساله

دو روش سرگرم کننده برای بازی با کودک یکساله شامل:

نخ بازی

نخ بازی یکی از روش های محبوب بازی با کودک یک ساله است. در حال حاضر که کودکتان مهارت گرفتن اشیا با انگشتان دست را به دست می آورد، بهترین وسیله برای بازی او اشیای گرد کوچک هستند. به او فرصت دهید تا این بازی سرگرم کننده را در وعده های غذایی خود تجربه کند و حتی اگر صبحانه او کمی بیشتر از حد معمول طول بکشد.

رشد مهارتها: حرکتی ظریف، هماهنگی چشم و دست

وسایل مورد نیاز: یک طناب یا نخ محکم؛ غذای صبحانه یا ماکارونی به شکل دایره تو خالی

برای این بازی به غذای صبحانه یا ماکارونی نیاز دارید که به شکل دایره تو خالی و دارای سوراخ های تقریبا بزرگی باشند. یک لایه نازک از آن را روی یک سینی مشبک یا صفحه پلاستیکی بریزید. انتهای یک تکه نخ یا سیم پلاستیکی 50 سانتی متری را که قبلاً از خرازی تهیه کرده اید، گره بزنید تا دانه ها از طرف دیگر خارج نشوند. به کودک خود نشان دهید که چگونه می تواند نخ را از داخل سوراخ ها رد کند، خودتان هم کناری بنشینید و برای چند دقیقه با خیال راحت روزنامه بخوانید.

روش دیگر: وقتی کودک بزرگتر شد، به جای رشته می توانید از ماکارونی رشته ای استفاده کنید تا بعد از پایان کار بتواند کل گردن بندش را بخورد.

بازی بسته بندی

همه ما هدیه گرفتن را دوست داریم، اما برای کودکان، باز کردن جعبه کادو واقعاً لذت بخش است. در واقع او با این کار به هیجان اکتشاف دست می یابد و می فهمد که می تواند با دستانش آنچه را که می خواهد انجام دهد. در این بازی حمامی، او احتمالاً اصلا تصور نمی کند "هدیه اش" یک اساباب بازی حمام است که تا مدتها می تواند با آن سرگرم شود.

رشد مهارتها: هماهنگی چشم و دست، حس پایداری اشیا (مفهومی که اشیاء خارج از دید، وجود دارند)

وسایل مورد نیاز: یک یا دو فلانل یا کاغذ کادوی ضد آب، چند اسباب بازی کوچک پلاستیکی مخصوص حمام

دفعه بعد که کودک را به حمام می برید ، برای لحظه ای حواسش را پرت کنید و یکی از اسباب بازی های حمام او را با فلانل مرطوب بپیچید. "بسته" را به او تقدیم کنید و بگویید "تقدیم به شما!" او بسته را باز می کند، جیغ کوتاهی از سر شادمانی می کشد و بلافاصله می خواهد دوباره این کار را تکرار کند.

اگر فلانل دم دست دارید، می توانید در حالی که او مشغول باز کردن بسته اول است، بسته بندی دیگری برای او آماده کنید. هرچه بزرگ تر و تواناتر می شود، بیشتر دوست دارد خودش بسته بندی را انجام دهد و شما باز کنید. این بازی علاوه بر اینکه او را خوشحال و سرگرم می کند، راهی فوق العاده برای تشویق حس سخاوت و بخشندگی در کودکان است.

به یاد داشته باشید کودکان با سرعت های متفاوتی رشد می کنند. اگر کودک شما توانایی انجام برخی کارها را ندارد، نگران نشوید و چند هفته بعد دوباره تکرار کنید.

هرقدر دلبند شما بزرگتر می شود بازی کردن با او لذت بخش تر خواهد بود زیرا می تواند واکنش های آگاهانه تر و بهتری حین بازی از خود نشان دهد. لازم است برای بازی با کودک یکساله به اندازه کافی وقت بگذارید، این کار به تحکیم روابط عاطفی بین شما کمک شایانی می کند.

 

بیشتر بدانید:

1- تکامل کودک یک ساله و بررسی رشد ماهانه نوزاد

2- راههای باهوش شدن کودک ، انوع هوش در کودکان

3- راهنمای خرید اسباب بازی نوزاد

4- بازی و فعالیت با کودکان و اثرات آن

منبع: babycentre.co.uk