The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

پیاده روی در بارداری

پیاده روی فعالیتی است که برای تمامی بانوان باردارمناسب است. شدت و مدت این فعالیت ورزشی می تواند براساس نیاز خانم های باردار متفاوت باشد. پیاده روی نیاز به مخارج زیادی ندارد (یک جفت کفش راحت ورزشی و یک بطری آب تمامی چیزی است که به آن نیاز دارید).

 

 بعلاوه تقریبا شما می توانید در هرکجا و هرزمانی به آن بپردازید. دلایلی مثل من باشگاه رفتن را دوست ندارم یا هرگز هیچگونه ورزشی را انجام نداده ام را نیز برای پیاده روی قابل قبول نیست.  بسیاری از پزشکان پیاده روی را به اکثر بیمارانشان توصیه می کنند. پیاده روی فعالیتی آسان برای کسانی است که هرگز ورزش نکرده اند و همچنین جایگزین مناسبی برای خانم های بارداری است، که قبلا ورزشکار بوده اند. با در نظر داشتن اینکه احتمال ضربات شدیدی که در هر ورزشی ممکن است وجود داشته باشد در پيادروي به حداقل می رسد. این برنامه بطوری طراحی شده است، که در سه ماهه اول بارداری آغاز می شود. اگرچه شما می توانید در هر موقعیت یا توانی آنرا شروع کنید. (اگر شما قبل از بارداری فعالیت نرمشی نداشته و آمادگی بدنی کمی دارید، بهتراست از سه ماهه اول بارداری آنرا شروع کنید.) تغییر روزها، کوتاه کردن مسیر یا حتی موقتا انجام ندادن آن براساس آمادگی روزانه شما صورت مي گيرد. همچنین تقسیم یک مسیر کامل یک روزه، به دو یا سه نوبت کوتاه تر نیز کاملا عادی است.  قبل از شروع پیاده روی یا هر نوع ورزش دیگری در زمان بارداری با پزشک خود مشورت کنید . بخاطر داشته باشید قبل از شروع هرتمرین ورزشی با چرخاندن بازوها ، مچ پاها و حرکات کششی برای عضلات پاها بدن خود را گرم کنید (همچنین بعد از هر پیاده روی حرکات کششی عضلات را برای پنج دقیقه انجام دهید). اکنون حاضر شوید و شروع به حرکت کنید .

 

مطالعه بیشتر:

1- ورزش هایی برای کسب تعادل در دوران بارداری

2- تمرینات ورزشی برای کاهش کمر درد در دوران بارداری

3- تمرین و تقویت عضلات کف لگن یا کگل در دروان بارداری

4- ورزش ها و تمرینات مناسب دوران بارداری

 

منبع: ماهنامه نی نی +