The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

نکات مراقبت از نوزاد برای والدین مضطرب چیست؟

مراقبت شبانه روزی از نوزاد می تواند زندگی شما را وارونه کند و نیز مراقبت از نوزاد نارس شرایط سخت تری است. از این راهکارهای کاربردی برای مقابله با این استرس جدید در زندگی خود استفاده کنید. یک نوزاد تازه متولد شده می تواند گردبادی از فعالیت ها و هیجان را به زندگی شما وارد کند که البته استرس و خستگی زیادی را نیز به همراه دارد. چه برای اولین بار باشد که پدر و مادر شده باشید، چه برای چندمین بار ، این 10 نکته کاربردی درمورد مراقبت از نوزاد را در نظر بگیرید تا استرس خود را تحت کنترل نگه دارید.

والدین مضطرب بخوانند!!

چنانچه به تازگی طعم شیرین مادر و پدر شدن را چشیده اید و مراقبت از نوزاد تازه متولد شده به همراه تغییراتی که اخیرا در سبک زندگی شما ایجاد کرده سبب استرس و نگرانیتان شده، خواندن نکات زیر درمورد مراقبت از نوزاد به شما کمک خواهد کرد تا اوضاع را بهتر مدیریت کرده و استرستان را کم کنید.

1- مواظب خودتان باشید

در برابر میل به مصرف مواد حاوی کافئین به عنوان یک گروه غذای اصلی و یا جایگزینی برای خواب، مقاومت کنید. در عوض، رژیم غذایی سالم داشته باشید، به میزان زیاد آب بنوشید و از هوای تازه استفاده کنید. هنگامی که نوزاد خوابیده، شما هم بخوابید و سعی کنید یک برنامه شبانه با شریک زندگی خود داشته باشید که به هر دوی شما امکان استراحت و مراقبت از نوزاد را می دهد. عادت های خوب به شما کمک می کنند تا انرژی لازم برای مراقبت از نوزاد خود را داشته باشید.

2- برای دید و بازدیدها قوانینی وضع کنید

پس از تولد نوزاد، دوستان و عزیزان شما ممکن است برای دیدن نوزاد به ملاقاتتان بیایند. بگذارید آن‌ها بدانند که از نظر شما، کدام روز بهترین زمان برای انجام این کار است و چقدر برای این کار وقت دارید. اصرار کنید که مهمانانتان قبل از در آغوش گرفتن نوزاد، دست هایشان را بشویند و از هر کسی که مریض است، بخواهید در خانه بماند. در شرایطی که بسیار به استراحت نیاز دارید، اجازه دهید ملاقات کنندگان و نزدیکان مورد اعتمادتان از کودک مراقبت کنند.

3- با جریان پیش بروید

هر روز برای جلسات شیردهی، چرت زدن و دوره های گریه وقت کافی بگذارید. هنگامی که نیاز به بیرون رفتن دارید، به خودتان زمان بیشتری بدهید تا وسایل خود را بسته بندی کنید و آماده شوید.

4- انتظار یک ترن هوایی از احساسات را داشته باشید

طیف احساسات شما ممکن است از تحسین کودک خود و شگفت زده شدن از انگشتان ظریف و پاهای کوچولوی او تا احساس اندوه و ناراحتی به خاطر از دست دادن استقلال خود و نگرانی بابت تواناییتان در مراقبت از یک نوزاد متغیر و گسترده باشد، همه این احساسات متفاوت ممکن است در فضایی یک ساعته رخ دهند. به احتمال زیاد شما و شریک زندگی تان خسته و مضطرب نیز هستید.

برای کمک به حفظ ارتباطتان با شریک زندگی، در مورد آنچه شما را آزار می دهد با یکدیگر صحبت کنید، مانند کمبود بودجه و یا مشکل در آرام کردن نوزاد. یک خنده مشترک ممکن است بتواند روحیه هر دو نفر شما را عوض کند.

5- استانداردهای خود را تعدیل نمایید

اکنون گرد و غبارها را در هرجایی که الان هستند، رها کنید. لباس های تمیز را در سبد لباس ها یا به صورت دسته بندی شده بر روی زمین تا زمانی که به آن ها احتیاج پیدا کنید، نگه دارید. برای تمیز کردن منزل کمک بگیرید قرار نیست تمام کارها را به تنهایی انجام دهید. وقتی که برای تهیه یک وعده غذای پر و پیمان، خیلی خسته هستید، نان تست سرد غلات و کره بادام زمینی را برای شام میل کنید.

6- از خانه خارج شوید

اگر می خواهید از دست یک نوزاد تازه متولد شده ی کج خلق، عصبانی و دیوانه شوید، با او برای پیاده روی به بیرون بروید. اگر می توانید، اجازه دهید کسی که به او اعتماد دارید، نوزادتان را برای مدتی نگه دارد و خودتان کمی از خانه خارج شوید.

7- کمک دیگران را قبول کنید

هنگامی که دوستان و عزیزان به شما برای مراقبت از نوزاد دو ماهه پیشنهاد کمک می کنند، یاری آن ها را بپذیرید. به آن ها نگه داری از کودک و یا جمع کردن لباس های شسته شده را پیشنهاد دهید و یا برای چند کار دیگر کمک بگیرید هر کاری بیشتر از همه به شما کمک می کند.

8- روابط دیگر را پرورش دهید

نوزاد به عشق و توجه شما احتیاج دارد، اما  نباید اجازه دهید که توجه به کودکتان، از وقتی که برای دیگران میگذارید، کم کند. اگر فرزندان دیگری دارید، برای هر یک از آن ها، زمانی را یک به یک کنار بگذارید و نگذارید مراقبت از نوزاد سه ماهه تمام وقت شما را به خود اختصاص دهد. با شریک زندگی خود زمان هایی را برای خود تنظیم کنید و برای ناهار یا فیلم با یک دوست ملاقات نمایید.

9- چشم انداز خود را حفظ کنید

روزهای یک نوزاد تازه متولد شده، خیلی طولانی نخواهد بود. بنابراین حتی در میان هرج و مرج ناشی از مراقبت از نوزاد یک ماهه، یک قدم به عقب بگذارید و قدر آن لحظه ها را بدانید.

10- بدانید چه موقع به دنبال کمک بیشتر باشید

تربیت فرزند حتی در یک روز خوب، یک چالش است. اگر افسرده هستید یا در تطابق زندگی خود با یک نوزاد تازه متولد شده، دچار مشکل شده اید، با یک ارائه دهنده خدمات درمانی یا یک ارائه دهنده سلامت روان مشورت کنید. یادگیری مقابله با استرس های جدید در زندگی شما می تواند به شما کمک کند تا درکنار مراقبت از نوزاد، از غنیمتی که فرزندپروری دارد، لذت ببرید.

مطالعه بیشتر:

1- 5 نظریه جدید در شیوه مراقبت از نوزاد

2- مراقبت از نوزاد تازه متولد شده در تابستان

3- مراقبت از نوزاد تازه متولد شده توصیه های کاربردی

4- نگهداری از نوزاد تازه متولد شده نزد مادر در بیمارستان

?پرسش و پاسخ های مراقبت از نوزاد

برای موفقیت در مراقبت از نوزاد تازه متولد شده چه کنیم؟

اکنون گرد و غبارها را در هرجایی که الان هستند، رها کنید. لباس های تمیز را در سبد لباس ها- یا به صورت دسته بندی شده بر روی زمین- تا زمانی که به آن ها احتیاج پیدا کنید، نگه دارید. برای تمیز کردن منزل کمک بگیرید قرار نیست تمام کارها را به تنهایی انجام دهید. وقتی که برای تهیه یک وعده غذای پر و پیمان، خیلی خسته هستید، نان تست سرد غلات و کره بادام زمینی را برای شام میل کنید.

چگونه در مراقبت از نوزاد دچار استرس نشویم؟

هنگامی که دوستان و عزیزان به شما برای مراقبت از نوزاد دو ماهه پیشنهاد کمک می کنند، یاری آن ها را بپذیرید. به آن ها نگه داری از کودک و یا جمع کردن لباس های شسته شده را پیشنهاد دهید و یا برای چند کار دیگر کمک بگیرید - هر کاری بیشتر از همه به شما کمک می کند.

چکار کنیم در هنگام مراقبت از نوزاد افسرده نشویم؟

نوزاد به عشق و توجه شما احتیاج دارد، اما نباید اجازه دهید که توجه به کودکتان، از وقتی که برای دیگران میگذارید، کم کند. اگر فرزندان دیگری دارید، برای هر یک از آن ها، زمانی را یک به یک کنار بگذارید و نگذارید مراقبت از نوزاد سه ماهه تمام وقت شما را به خود اختصاص دهد. با شریک زندگی خود زمان هایی را برای خود تنظیم کنید و برای ناهار یا فیلم با یک دوست ملاقات نمایید.

آیا تغییر ناگهانی احساسات در روزهای اول بعد از زایمان طبیعی است؟

بله. طیف احساسات شما ممکن است از تحسین نوزاد خود و شگفت زده شدن از انگشتان ظریف و پاهای کوچولوی او تا احساس اندوه و ناراحتی به خاطر از دست دادن استقلال خود و نگرانی بابت تواناییتان در مراقبت از یک نوزاد متغیر و گسترده باشد، همه این احساسات متفاوت ممکن است در فضایی یک ساعته رخ دهند. به احتمال زیاد شما و شریک زندگی تان خسته و مضطرب نیز هستید.

منبع: mayoclinic