The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چرا کودک من جیغ می زند؟چگونه به این سر و صداها پایان دهیم؟

آیا کوچولوی دلبند شما به کودکی تبدیل شده است که نمی تواند چیزی را به آرامی طلب کند؟ آیا صدای این آقا یا خانم کوچولوی چهار ساله شما را به یاد کشیده شدن ناخن یکی از همکلاسی هایتان روی تخته سیاه مدرسه می اندازد و می پرسید که چرا کودک من جیغ می زند؟ حالا در پی چاره بر آمده اید که چگونه می توانید به این سر و صداها پایان دهید.

چرا کودک من جیغ می زند؟

وقتی فرزند خردسال شما کمی بزرگتر شد و صحبت کردن را یاد گرفت، خطوط ارتباطی راحت تر برقرار می شوند. البته این بدان معنا نیست که وقتی می خواهد یا نمی خواهد کاری را انجام دهد، داد و فریاد به راه نمی اندازد بلکه مقدار آن کمتر خواهد شد. گریه کردن ها بین سنین دو تا چهار سال یعنی بین دو ساله های وحشتناک، سه ساله های دردسرساز و چهار ساله های بهانه گیر به اوج خود می رسد.

در عین حال که صدای جیغ و دادهای کودک آزار دهنده و مستاصل کننده است، اما نباید برای ساکت کردن او، بر سرش فریاد بکشید. بلکه بهترین راه برای مقابله و رسیدن به نتایج بلند مدت، شکیبایی، همدلی و مهربانی است.

فرزند شما اکنون استقلال بیشتری به دست آورده و مرزها را بیشتر آزمایش خواهد کرد. اما بنا به دلایلی دوباره داد و فریاد سر می دهد، اگر می پرسید چرا کودک من جیغ می زند، باید بگوییم برخی از این دلایل عبارتند از:

کودک نیاز به توجه دارد: او همچون گذشته گریه می کند و واکنش نشان می دهد. احتمال دارد فرزند شما خسته، گرسنه، تشنه یا نیازمند تعویض پوشک باشد. او می داند گریه سریعترین راه جلب توجه و واکنش والدین است.

کودک به یک رابطه دو نفره با والدین نیاز دارد: فرزند شما می خواهد برای او وقت بگذارید، با او بازی کنید، برای او کتاب بخوانید یا هر کار دیگری که لازم است انجام دهید. حتی ممکن است فقط به آغوش مادر و آرامش نیاز داشته باشد.

کودک در واکنش به والدین فریاد می زند: منفی بودن جو خانه و درگیری های درون منزل می تواند موجب بی قراری و ناراحتی کودکان شود. سطح استرس و احساسات والدین روی فرزند تاثیر منفی خواهد داشت.

کودک به این وسیله ابراز می کند: فریاد کردن راهی است که کودک به کمک آن یأس و اندوه خود را به والدین نشان می دهد، در چنین شرایطی او به حمایت شما نیاز دارد. گاهی اوقات احساس می کند مغلوب شده است و شما باید او را آرام کنید.

این خلق و خوی فرزند شما است: بعضی از کودکان نسبت به دیگران سخت تر و لج بازتر هستند. این عده ممکن است حساس تر باشند و نسبت به تغییر واکنش منفی نشان دهند. داد و فریاد کردن راهی برای غلبه تغییراتی است که در طی رشد تجربه می کنند.

شما با او رفتار ثابتی ندارید: اگر هر بار با داد و فریادهای کودک، تسلیم شوید و خواسته های غیرمنطقی او را برآورده سازید، او فریاد زدن را به عنوان روشی موثر برای رسیدن به خواسته هایش یاد می گیرد. بنابراین برای اینکه شب دیرتر بخوابد یا بعد از غذا آب نبات بخورد، داد و فریاد به راه می اندازد. هماهنگی بین والدین در چنین مواردی بسیار مهم است. همه افرادی که از کودک مراقبت می کنند مانند والدین، مربی، پرستار و غیره باید در این مورد هماهنگ عمل کنند. در غیر این صورت، كودک انتظارات متفاوتی از اطرافیان خود خواهد داشت و این منجر به سردرگمی، بهانه گیری و شلوغ کاری می شود. تعیین قوانین ثابت مانع استیصال و اضطراب کودک شده و به حفظ احساس آرامش او کمک می کند.

چرا کودک من جیغ می زند؟ برای شکستن این چرخه چه می توان کرد؟

چند راهکار وجود دارد که می توانید به کمک آن به بهانه جویی های فرزندتان پایان دهید. مهم تر از همه اینکه آرام باشید و لبخند بزنید. به او اجازه ندهید بفهمد که فریادهایش، شما را به هم می ریزد. اگر چنین است قبل از رویارویی با کودک، نفس عمیق بکشید و این راهکارها را امتحان کنید:

به او بگوئید صدای فریاد های او را نمی شنوید

یکی از راه هایی که می توانید فرزندتان را مجاب کنید خواسته هایش را با آرامش مطرح کند، این است که بگوئید گوشهای شما صدای داد و فریاد او را نمی شنوند، لبخند بزنید و به او بگوئید وقتی داد می زند، گوشهای شما از کار می افتد و از او بخواهید با صدای زیبایش خواسته هایش را بیان کند. اگر باز هم ادامه داد، دوباره تکرار کنید. به او بگوئید که متوجه هستید چیزی از شما می خواهد اما گوشهای شما صدای فریاد را نمی شنوند و مجددا به او یادآور شوید با صدای خودش و بدون گریه خواسته اش را مطرح کند.

وقتی بدون گریه و زاری حرف می زند، مثبت باشید و از او تشکر کنید و به او نشان دهید که صدایش را می شنوید. توضیح دهید که گوشهای شما صدای بلند را دوست ندارند و وقتی با صدای آرام حرف می زند، خوشحال می شوید.

اگر همچنان به گریه و زاری ادامه داد، از او دور شوید و تا زمانی که آرام نشد، اعتنایی به او نکنید. در این صورت ممکن است گریه هایش شدیدتر شود، به او بگوئید که می خواهید به حرفهایش گوش کنید و اگر او نیز می خواهد شنیده شود باید آرام صحبت کند. چنانچه برای بهبود اوضاع تلاش کرد، او را تشویق کنید. البته همه افرادی که از کودک مراقب می کنند، باید سازگار با یکدیگر باشند تا نتایج مثبت سریعتر به دست آید.

چرا کودک من جیغ می زند؟ ترفندهایی برای مقابله با داد و فریادهای کودکان

• وقتی فرزند شما آرام و ساکت است، به او خاطر نشان کنید که وقتی داد و فریاد می کند به او پاسخ نخواهید داد تا با لحنی آرام خواسته اش را بیان کند.

• اطمینان حاصل کنید که او تفاوت بین صدای آرام و فریاد را می شناسد، در غیر این صورت این دو صدا را ضبط کنید و تفاوت بین آنها را به او نشان دهید.

• هرگاه خواسته هایش را با لحن ملایم مطرح کرد، او را تشویق کنید به این ترتیب او برای آرام حرف زدن تقویت مثبت دریافت می کند.

• ببنید آیا برای داد و فریادهایش دلیل موجهی دارد، به خصوص اگر فقط جیغ می کشد و حرف نمی زند، این راهکار خیلی موثر است. اگر دلیل خاصی دارد آن را حل و فصل کنید. آخرین باری را که به دستشویی رفته، خوابیده یا غذا خورده است، در نظر بگیرید.

• وقتی فریاد می زند، تسلیم خواسته های او نشوید. برای دادن اسباب بازی یا آب نبات به او کمی صبر کنید تا آرام شود، بعد خواسته اش را برآورده کنید.

• از فریاد زدن بر سر کودک خودداری کنید زیرا به این وسیله ناتوانی خود را به او نشان می دهید.

چرا کودک من جیغ می زند؟

پایان گریه های کودک اکثر والدین معتقدند که جیغ و داد های کودک اگرچه یک رفتار عادی اما به شدت آزار دهنده و مستاصل کننده است. مهمترین نکته اینکه باید در مقابل آن آرام و خونسرد باشید و اجازه ندهید کودک به شما مسلط شود. شاید برقراری ارتباط آرام با کودک ساده ترین راه حل موجود باشد. از او بخواهید خواسته هایش را با آرامش مطرح کند و در مقابل او را تحسین کنید. به یاد داشته باشید همه مراقبین مراقبت باید رفتار یکسان و هماهنگی داشته باشند. 

مطالعه بیشتر:

1- به جیغ و داد کودک چه واکنشی باید نشان داد؟

2- جیغ زدن کودک نوپا و راهکارهای مقابله با جیغ زدن کودک چیست؟

3- علت جیغ زدن کودک چیست؟ نکاتی برای پیشگیری و آرام کردن کودکان

4- علت جیغ زدن کودکان وراه‌های پایین آوردن جیغ زدن کودکان چیست؟

?پرسش و پاسخ های چرا کودک من جیغ می زند

چرا کودک من انقدر جیغ می زند؟

منفی بودن جو خانه و درگیری های درون منزل می تواند موجب بی قراری و ناراحتی کودکان شود. سطح استرس و احساسات والدین روی فرزند تاثیر منفی خواهد داشت.

آیا ممکن است جیغ زدن کودک ناشی از خلق و خوی او باشد؟

بله. بعضی از کودکان نسبت به دیگران سخت تر و لج باز تر هستند. این عده ممکن است حساس تر باشند و نسبت به تغییر واکنش منفی نشان دهند. داد و فریاد کردن راهی برای غلبه تغییراتی است که در طی رشد تجربه می کنند.

چرا کودک من به جیغ زدن عادت کرده است؟

اگر هر بار با داد و فریاد های کودک، تسلیم شوید و خواسته های غیر منطقی او را برآورده سازید، او فریاد زدن را به عنوان روشی موثر برای رسیدن به خواسته هایش یاد می گیرد. بنابراین برای اینکه شب دیرتر بخوابد یا بعد از غذا آب نبات بخورد، داد و فریاد به راه می اندازد. هماهنگی بین والدین در چنین مواردی بسیار مهم است. همه افرادی که از کودک مراقبت می کنند مانند والدین، مربی، پرستار و غیره باید در این مورد هماهنگ عمل کنند. در غیر این صورت، كودک انتظارات متفاوتی از اطرافیان خود خواهد داشت و این منجر به سردرگمی، بهانه گیری و شلوغ کاری می شود. تعیین قوانین ثابت مانع استیصال و اضطراب کودک شده و به حفظ احساس آرامش او کمک می کند.

برای حل مشکل جیغ زدن کودک چه کنیم؟

یکی از راه هایی که می توانید فرزندتان را مجاب کنید خواسته هایش را با آرامش مطرح کند، این است که بگوئید گوشهای شما صدای داد و فریاد او را نمی شنوند، لبخند بزنید و به او بگوئید وقتی داد می زند، گوشهای شما از کار می افتد و از بخواهید با صدای زیبایش خواسته هایش را بیان کند. اگر باز هم ادامه داد، دوباره تکرار کنید. به او بگوئید که متوجه هستید چیزی از شما می خواهد اما گوشهای شما صدای فریاد را نمی شنوند و مجددا به او یادآور شوید با صدای خودش و بدون گریه خواسته اش را مطرح کند.

منبع: momlovesbest