The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

جشن سیسمونی بگیرم یا جشن تعیین جنسیت جنین؟

امروزه برگزاری جشن های مختلف برای نوزادی که هنوز به دنیا نیامده است بسیار مرسوم شده. از جمله این مراسم ها می توان به جشن سیسمونی و جشن تعیین جنسیت اشاره کرد. در جشن سیسمونی شما درحالی که جنسیت دلبندتان را به عموم اصلاع داده اید، مراسمی برگزار می کنید تا میهمانان از اتاق نوزاد بازدید کنند و لحظات خوشی را در کنار مادری که تقریبا روزهای آخر بارداری خود را می گذرانند سپری کنند. اما در جشن تعیین جنسیت افراد حضور پیدا می کنند تا همراه با پدر و مادر از جنسیت جنین در راه مطلع شوند.

جشن سیسمونی چیست و چه تفاوتی بین جشن تعیین جنسیت و جشن سیسمونی (جشن بیبی شاور) وجود دارد؟

 جشن سیسمونی، مهمانی است که در آن (به طور سنتی) دوستان زن و اعضای خانواده مادر باردار دور هم جمع شده و با دادن هدایا و وسایلی برای نوزاد، به والدین او برای تهیه سیسمونی و مخارج کمک کرده و یا ممکن است از اتاق چیدمان شده نوزاد بازدید کنند. اما در جشن تعیین جنسیت برای اطلاع از جنسیت نوزاد دور هم جمع می شوند. لازم به ذکر است که مهمانی تعیین جنسیت لزوما جایگزین جشن سیسمونی فرزند شما نیست.

تفاوت های بین جشن تعیین جنسیت و جشن سیسمونی عبارتند از:

در جشن سیسمونی به طور معمول تمام وظایف برنامه ریزی بر عهده یکی از دوستان دختر مادر باردار و یا یکی از اعضای خانواده او است.

• در حالی که در جشن تعیین جنسیت هر کسی می تواند در برنامه ریزی های مربوط به این جشن و سورپرایزهایش کمک کند (فقط به شرطی که در حفظ اسرار مهارت داشته باشد).

- در جشن سیسمونی معمولاً فقط خانم ها به همراه زن باردار دعوت می شوند.

• در حالی که در جشن تعیین جنسیت از همه خانواده و دوستان و حتی بچه ها نیز دعوت می شود تا در جشن شرکت کنند.

- در جشن سیسمونی انتظار می رود مهمانان هدایایی برای نوزاد پسر یا دختر به همراه آورده باشند.

• در حالی که در جشن تعیین جنسیت به طور معمول، نیازی نیست که مهمانان هدیه ای بیاورند.

- در جشن سیسمونی این جشن در نیمه پایانی دوران بارداری یعنی در حدود هفته 24 تا 32 بارداری برگزار می شود، زیرا والدین وقت بیشتری برای تهیه سیسمونی فرزند خود دارند.

• در حالی که در جشن تعیین جنسیت به لطف آزمایش سل فری دی ان ای، می توانید این جشن را بسیار زودهنگام و در 12 هفتگی برگزار کنید!

کدام یک برای من مناسب است؟

اکنون که تفاوت بین جشن سیسمونی و جشن تعیین جنسیت را فهمیدید، ممکن است در مورد اینکه کدام یک را انجام دهید، دچار شک و سردرگمی شوید. ما اینجا هستیم تا بگوییم، اگر شرایط مالی و شرایط دیگر اجازه می دهد، چرا هر دو را انجام ندهید؟

شما می توانید یک مهمانی صمیمی را به طور همزمان در یک جشن تعیین جنسیت بگیرید و از یک تجربه دلنشین برگزاری جشن سیسمونی به سبک قدیمی لذت ببرید.

همسو با هیجان آوردن یک فرد جدید به این جهان، مهمانی تعیین جنسیت فرصتی دیگر برای جشن گرفتن سفر نه ماهه بارداری است.

جوانب مثبت و منفی جشن تعیین جنسیت

در حالی که جشن سیسمونی عمومیت بیشتری داشته و از گذشته تاکنون برگزار می شود، قطعاً بیش از چند دلیل وجود دارد که چرا جشن های تعیین جنسیت امروزه در حال افزایش هستند. در ادامه به پنج مزیت جشن تعیین جنسیت اشاره شده است که باید آن ها را در نظر بگیرید:

1. هیچ کس خبر را از دست نخواهد داد. با اعلام عمومی خبر بارداری و جنسیت جنین، دیگر این احتمال وجود ندارد که کسی ناراحت شود که چرا از این موضوع مطلع نشده است.

2. مسلماً برای شما لذت و سرگرمی بیشتری دارد. برخلاف جشن سیسمونی، که از دیرباز طبق سنت هایی که وجود داشته است، برگزار می شود. جشن تعیین جنسیت می تواند به هر شکلی که شما بخواهید، گرفته شود. شما می توانید فضا را مطابق میل خود تزئین کنید، برنامه ها و فعالیت ها را با نظر خودتان تنظیم کنید و هر کسی را که دوست دارید، دعوت کنید و اما در مورد قسمت مهم ماجرا، یعنی اعلام جنسیت، این لحظه می تواند به همان اندازه که ترجیح می دهید بسیار عجیب و غریب باشد. مثلا می توانید با رنگ خوراکی خلاقیت به خرج داده و درون کیک را با رنگ صورتی یا آبی رنگ کنید. یا اینکه از مهمانان خود بخواهید یک کوکی را باز کنند و نشان دهند که رنگ درون آن نشاندهنده جنین پسر است یا دختر! فرصت ها و ایده ها برای آشکار کردن جنسیت فرزند متولد نشده شما، بی پایان هستند، از منفجر کردن بمب های دودزای رنگی گرفته تا ترکاندن بادکنک هایی که پر از شیرینی های رنگی صورتی یا آبی هستند، همه و همه می توانند بی اندازه هیجان انگیز و مفرح باشند.

3. مسلماً برای همه افراد بیشتر سرگرم کننده است. مهمانان از اینکه اولین نفری هستند که از این اخبار باورنکردنی مطلع می شوند، لذت برده و هیجان زیادی را تجربه می کنند. به علاوه، مهمانی تعیین جنسیت بیشتر یک تجربه مفرح برای مهمانان خواهد بود، بدون اینکه برای آوردن هدیه و یا برنامه ریزی برای جشن سیسمونی تحت فشار باشند.

4. جشن های تعیین جنسیت، موارد فراگیرتری هستند. برخلاف جشن سیسمونی که تمرکز آن بر تجربه مادری برای زن باردار است، در مهمانی تعیین جنسیت همه خانواده و دوستان برای جشن گرفتن ورود یک فرد جدید، گرد هم می آیند.

5. می توانید اخبار خوب را گرامی بدارید. در پشت همه زرق و برق ها و درخشش های جشن های تعیین جنسیت، معنای اصلی آن ها هرگز تغییر نمی کند. این یک لحظه شاد و فراموش نشدنی است. دلیلی برای بزرگداشت و جشن گرفتن. تو حالا باردار و مادر هستی! و این چقدر عالی است که می توانید این اتفاق شیرین را با عزیزانتان به اشتراک بگذارید.

همچنین، یک دلیل غیررسمی دیگر برای محبوبیت این جشن ها این است که چه کسی است که عاشق یک غافلگیری تنظیم شده نباشد؟ تقریباً مانند یک فرصت برای خواستگاری و یا یک فرصت برای اطلاع دادن خبر بارداری خود به اطرافیان و خانواده، برگزاری جشن تعیین جنسیت نیز یک فرصت تکرار نشدنی و هیجان انگیز، برای گفتن جنسیت فرزندتان به دیگران است.

با این حال، با وجود این مزایا، برگزاری این نوع جشن معایبی نیز دارد. به عنوان مثال:

زمان زیادی که برای برنامه ریزی لازم است. برنامه ریزی برای انجام همه کارها، از تهیه و ارسال دعوت نامه ها گرفته تا تعیین منوی غذا و دکوراسیون، همگی می توانند هفته ها زمان ببرند و ذهن شما را مشغول کنند. اگر در کنار این ها، در حال یادگیری در مورد روند فرزندپروری بوده و همزمان شاغل نیز باشید، هماهنگ کردن تمام این کارها و برنامه ریزی برای کل این رویداد، می تواند منبع استرس شود، که قطعا برای شما خوب نیست.

- هزینه های بزرگ کردن یک بچه بسیار بالا است و شما ممکن است در حال حاضر بودجه خود را به عنوان یک عامل مهم در نظر داشته باشید که باید بر اساس آن برای کارهایتان برنامه ریزی کنید و بر خلاف اینکه جشن سیسمونی با این هدف برگزار می شود که به کمک هدایای مربوط به نوزاد، بخشی از هزینه های والدین جبران شوند اما در جشن تعیین جنسیت اینطور نبوده و غالبا خبری از هدیه و کمک نیست.

البته هر دو این معایب را می توان با برپایی یک جشن تعیین جنسیت در مقیاس کوچک جبران کرد. حتی می توانید قوانین را تغییر دهید و همزمان یک جشن سیسمونی نیز بگیرید.

جشن سیسمونی رو کی میگیره و از کجا شروع کنیم؟

گرفتن یا نگرفتن جشن سیسمونی نوزاد یک تصمیم شخصی است. اگر قصد انجام این کار را دارید، عبارت جشن سیسمونی اینستاگرام را سرچ کنید تا انواع ایده ها در این زمینه را بیابید. شاید از خود بپرسید که چگونه باید برنامه ریزی کرده و چه نقشه ای داشته باشید. قبل از اینکه وقت و زمان زیادی برای این کار بگذارید، شاید بهتر باشد که با مطالعه سایت های مختلف از راهنماهای موجود برای برنامه ریزی مهمانی خود کمک و یا ایده بگیرید مثلا برای تم جشن سیسمونی پسر انتخاب رنگ های پسرانه همچون آبی و سبز و نیز برای تم جشن سیسمونی دختر انتخاب رنگ های دخترانه چون گلبهی و صورتی کاربرد بیشتری دارد.

مطاالعه بیشتر:

تعیین جنسیت فرزند با روش PGD

تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری

9 روش سنتی تشخیص جنسیت جنین

چک لیست لوازم سیسمونی برای سال اول بچه

?پرسش و پاسخ های جشن سیسمونی

جشن تعیین جنسیت بگیرم یا جشن سیسمونی؟

هزینه های بزرگ کردن یک بچه بسیار بالا است و شما ممکن است در حال حاضر بودجه خود را به عنوان یک عامل مهم در نظر داشته باشید که باید بر اساس آن برای کارهایتان برنامه ریزی کنید. و بر خلاف اینکه جشن سیسمونی با این هدف برگزار می شود که به کمک هدایای مربوط به نوزاد، بخشی از هزینه های والدین جبران شوند اما در جشن تعیین جنسیت اینطور نبوده و غالبا خبری از هدیه و کمک نیست.

چجوری جشن سیسمونی بگیریم؟

گرفتن یا نگرفتن جشن سیسمونی نوزاد یک تصمیم شخصی است. اگر قصد انجام این کار را دارید، عبارت جشن سیسمونی اینستاگرام را سرچ کنید تا انواع ایده ها در این زمینه را بیابید. شاید از خود بپرسید که چگونه باید برنامه ریزی کرده و چه نقشه ای داشته باشید. قبل از اینکه وقت و زمان زیادی برای این کار بگذارید، شاید بهتر باشد که با مطالعه سایت های مختلف از راهنماهای موجود برای برنامه ریزی مهمانی خود کمک و یا ایده بگیرید مثلا برای تم جشن سیسمونی پسر انتخاب رنگ های پسرانه همچون آبی و سبز و نیز برای تم جشن سیسمونی دختر انتخاب رنگ های دخترانه چون گلبهی و صورتی کاربرد بیشتری دارد.

جشن سیسمونی چیست؟

جشن سیسمونی، مهمانی است که در آن (به طور سنتی) دوستان زن و اعضای خانواده مادر باردار دور هم جمع شده و با دادن هدایا و وسایلی برای نوزاد، به والدین او برای تهیه سیسمونی و مخارج کمک کرده و یا ممکن است از اتاق چیدمان شده نوزاد بازدید کنند. معمولاً فقط خانم ها به همراه زن باردار دعوت می شوند. این جشن در نیمه پایانی دوران بارداری یعنی در حدود هفته 24 تا 32 بارداری برگزار می شود، زیرا والدین وقت بیشتری برای تهیه سیسمونی فرزند خود دارند.

جشن تعیین جنسیت بهتر است یا جشن سیسمونی؟

- در جشن سیسمونی: معمولاً فقط خانم ها به همراه زن باردار دعوت می شوند.• در حالی که در جشن تعیین جنسیت از همه خانواده و دوستان و حتی بچه ها نیز دعوت می شود تا در جشن شرکت کنند.- در جشن سیسمونی: انتظار می رود مهمانان هدایایی برای نوزاد پسر یا دختر به همراه آورده باشند.• در حالی که در جشن تعیین جنسیت به طور معمول، نیازی نیست که مهمانان هدیه ای بیاورند.- در جشن سیسمونی: این جشن در نیمه پایانی دوران بارداری یعنی در حدود هفته 24 تا 32 بارداری برگزار می شود، زیرا والدین وقت بیشتری برای تهیه سیسمونی فرزند خود دارند. • در حالی که در جشن تعیین جنسیت به لطف آزمایش سل فری دی ان ای، می توانید این جشن را بسیار زودهنگام و در 12 هفتگی برگزار کنید!

منبع: sneakpeektest