The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آموزش همکاری به کودکان در سنین مختلف چگونه است؟

آموزش همکاری به کودکان کمک می کند تا با دیگران دوست شوند، دوستی خود را حفظ کنند و با آنها همکاری کنند. کودکان با یادگیری مدیریت احساسات و دیدن نظرهای دیگران، در همکاری با دیگران از نظر روحی تقویت می شوند. با تعریف از همکاری به کودکان کمک کنید تا تشویق به این کار شوند و فرصتی برای تمرین همکاری داشته باشند. اگر می خواهید همه چیز را درمورد آموزش مفهوم همکاری به کودکان بدانید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چرا آموزش همکاری به کودکان مهم است؟

کودکان باید یاد بگیرند که با دیگران شراکت کنند تا بتوانند دوستان خود را پیدا کنند و آنها را حفظ کنند، با هم بازی کنند، نوبت بگیرند، مذاکره کنند و با ناامیدی کنار بیایند. با آموزش همکاری به کودکان، در واقع آنها سازش و انصاف را می آموزند. آنها یاد می گیرند که اگر چیزی به دیگران بدهیم، می توانیم برخی از خواسته هایمان را نیز بدست آوریم.

شراکت یک بخش کلیدی برای کنار آمدن با دیگران است، بنابراین وقتی کودک شما شروع به دوست یابی، رفتن به مهد کودک یا مدرسه می کند، اهمیت آن بیشتر و بیشتر می شود.

آموزش همکاری به کودکان در سنین محتلف

کودکان چیزهای زیادی را فقط با مشاهده کاری که والدینشان انجام می دهند، می آموزند. وقتی در خانواده خود همکاری و رعایت نوبت را انجام می دهید، در واقع برای کودکتان الگوسازی می کنید.

کودکان همچنین به فرصت هایی برای یادگیری و تمرین همکاری نیاز دارند. در این بخش چند روش برای تشویق به همکاری در زندگی روزمره آورده شده است:

• درمورد اینکه چرا همکاری برای کودک و دیگران مفید است صحبت کنید. می توانید جملاتی مانند این را بگویید: "وقتی اسباب بازی های خود را با دوست خود به اشتراک می گذارید، همه هم زمان سرگرم می شوند."

• به اشتراک گذاری خوب در دیگران اشاره کنید. به عنوان مثال، "آن روز دوست شما خیلی خوب اسباب بازی هایش را به دوستانش می داد. این کار نشون داد که اون خیلی مهربونه."

• وقتی می بینید فرزند شما در تلاش برای به اشتراک گذاشتن چیزی یا نوبت گرفتن است، اورا بسیار تشویق کنید. به عنوان مثال بگوئید: "من از اینکه به دوستت اجازه دادی با قطار تو بازی کنه خیلی خوشم اومد، آفرین."

• با کودک خود بازی هایی انجام دهید که شامل به اشتراک گذاری وسایل و گرفتن نوبت باشد. در طی مراحل بازی جملاتی مانند این را بیان کنید: "حالا نوبت من است که برج را بسازم، بعد نوبت شما است. تو بلوک های قرمز را به من بده و من بلوک های سبز را به تو می دهم."

• قبل از بازی با کودکان دیگر، در مورد اشتراک گذاری با کودک خود صحبت کنید. به عنوان مثال، می توانید بگویید: "وقتی دوستت آمد، تو باید بعضی از اسباب بازی های خود را به او بدهی تا بازی کند و می توانی از او بپرسی کدام اسباب بازی تو را می خواهد؟". حتی قبل از شروع مهد کودک یا مدرسه می توانید این تمرین ها را با فرزند خود انجام دهید.

اگرچه به اشتراک گذاری اسباب بازی و وسایل مهم است، اما اگر کودکتان می خواهد بعضی از اسباب بازی فقط برای خودش باشند مشکلی ندارد. اگر کسی قرار بود به منزلتان بیاید، بهتر است این اسباب بازی های مورد علاقه را در جایی پنهان کنید. با این کار از به وجود آمدن مشکل جلوگیری خواهید کرد و همین طور به کودکتان این پیام را می رساند که شما درک می کنید بعضی چیزها برای او ارزشمند هستند.

اگر اشتراک گذاری برای کودک چالش برانگیز بود:

بهتر است وقتی فرزندتان با کودکان دیگر بازی می کند در آن مکان بمانید و کودک خود را تشویق کنید تا اشتراک گذاری را فراموش نکند. هنگامی که کودک شما سعی در به اشتراک گذاشتن چیزی دارد، دقیقاً بگویید که فرزند شما چه کاری انجام داده است و چقدر به او افتخار می کنید.

اگر فرزند شما هنوز در حال یادگیری برای به اشتراک گذاشتن است، نباید برای جلوگیری از درگیری او را از بازی با دوستانش محروم کنید. بلکه می توانید از این زمان برای تمرین همکاری استفاده کنید.

می توانید در ابتدای بازی به آنها یادآوری کنید که اشتراک گذاری اسباب بازی با دوستان کار خوبی است و به آنها کمک کنید تا تصمیم بگیرند چه اسباب بازی هایی را می توانند به اشتراک بگذارند.

برای کودکان بالای سه سال، می توانید از تنبیهی کوچک برای عدم اشتراک گذاری اسباب بازی ها استفاده کنید و عواقب کارش را بگوئید.

وقتی از گفتن نتیجه عدم اشتراک گذاری استفاده می کنید، مهم است که عواقب مربوط به چیزی باشد که به اشتراک گذاشته شده است یا به اشتراک گذاشته نشده است! به عنوان مثال: اگر کودکان بر سر بازی با قطار اسباب بازی دعوا می کنند، می توانید برای مدت زمان کوتاهی قطار را از هر دوی آنها بگیرید. هیچ یک از کودکان نمی توانند با قطار بازی کنند، بنابراین نتیجه آن برای هر دو یکسان است. این کار همچنین می تواند کودکان را به فکر بیندازد که اگر می خواهند با هم بازی کنند، باید چه کاری انجام دهند.

وقتی فکر می کنید آنها آماده همکاری هستند، می توانید اسباب بازی را پس دهید تا کودکان فرصتی دیگر برای نشان دادن اشتراک گذاری پیدا کنند.

همکاری در سنین مختلف

آموزش همکاری به کودکان نوپا

کودک دو ساله شما مفهوم اشتراک گذاری را درک نمی کند. به عنوان مثال، اگر کودک دیگری چیزی را که فرزند شما دارد را واقعا می خواهد داشته باشد، ممکن است کودک شما متوجه نشود که چرا باید منتظر آن وسیله یا اسباب بازی بماند.

همچنین، همکاری بدان معنی است که کودکان باید بتوانند احساسات خود را مدیریت کنند و کودکان نوپا فقط در حال شروع به یادگیری نحوه انجام این کار می کنند. بنابراین کودک شما ممکن است سعی کند اسباب بازی مورد نظر خود را بگیرد و اگر نتواست بسیار ناراحت خواهد شد.

انتظار غیرواقعی نداشته باشید که یک کودک در این سن بتواند با دیگران همکاری کند و تنبیه هم به او کمک نمی کند که اشتراک گذاری را یاد بگیرد. بلکه بهتر است او را در مواقع لزوم برای همکاری راهنمایی کنید. تشویق و تمرین هم در این سن بسیار کمک کننده خواهد بود.

نحوه آموزش همکاری به کودکان پیش دبستانی

تا سن سه سالگی، بسیاری از کودکان در مورد نوبت گرفتن و به اشتراک گذاری به یک درک خواهند رسید. به عنوان مثال: کودک پیش دبستانی شما احتمالا درک خواهد کرد که اشتراک گذاری عادلانه کار درستی است. اما اگر نتیجه اشتراک گذاری از دست دادن چیزی باشد، ممکن است تمایلی به همکاری نداشته باشد و هنگامی که برای چیزی منتظر است بسیار بی تاب خواهد شد.

شما می توانید مهارت های همکاری کودک پیش دبستانی خود را با تماشا و تحسین، تشویق اشتراک گذاری عادلانه و توضیح در مورد نتیجه خوب همکاری، تقویت کنید.

فعالیت و بازی هایی که شامل اشتراک گذاری و نوبت گرفتن هستند بسیار کمک کننده هستند، مانند: انتخاب لباس با هم یا کشیدن نقاشی با یک بسته مداد رنگی که مشترک استفاده می کنید.

اگر مشکلی پیش آمد از او بپرسید که اگر شخصی اسباب بازی تو را بردارد و یا نوبت را رعایت نکند تو چه احساسی خواهی داشت؟

در این صورت می توانید بگوئید دیگران هم ممکن است احساس بدی داشته باشند وقتی تو اسباب بازی آنها را بر می داری، بنابراین کودکتان می آموزد تا از دید شخص دیگری هم به مسائل نگاه کند.

در رابطه با توانایی همکاری یک کودک پیش دبستانی با دیگران باید واقع بین باشید. زیرا در این سن، اکثر کودکان هنوز در حال یادگیری هستند و درک تفکرات و احساسات دیگران برایشان دشوار است.

آموزش همکاری به کودکان در سنین مدرسه

وقتی بچه ها مدرسه را شروع می کنند، آنها درک می کنند که دیگران نیز احساساتی دارند. این بدان معنی است که احتمال اشتراک گذاری وسایل و رعایت نوبت در آنها بیشتر است، اگرچه هنوز هم ممكن است به اشتراک گذاشتن اسباب بازی یا وسیله مورد علاقه برای آنها سخت باشد.

کودکان در سنین مدرسه نیز انصاف زیادی دارند و ممکن است تمایل نداشته باشند که یک اسباب بازی را به صورت مشترک استفاده کنند، اگر فکر کنند که دیگران منصفانه بازی نمی کنند. این مورد ممکن است به شما کمک کند تا قوانین بازی هایی را که کودک شما بازی می کند بررسی کنید و به کودک و دیگران بگوئید که همه آنها باید نوبت را رعایت کنند.

در این سن، فرزند شما بسیار صبورتر از گذشته شده و تحمل بیشتری خواهد داشت. او مشتاق انجام کار صحیح خواهد بود و می تواند روابط دوستانه پیچیده تری ایجاد کند، که واقعا به اشتراک گذاری کمک می کند. درمورد آموزش همکاری به کودکان، فرزند شما در مدرسه نیز می تواند تمرین های زیادی را تجربه کند. به عنوان مثال، به اشتراک گذاری مداد رنگی در زنگ هنر، بازی در کنار هم و صرف نهار در کنار هم.

مطالعه بیشتر:

آموزش روابط اجتماعی به کودکان!

آشنایی با مفهوم مشارکت در کودکان!

بازی و فعالیت با کودکان و اثرات آن

نقش بازی در رشد و آموزش کودکان از بهبود خلاقیت تا سلامت جسمانی و ...

?پرسش و پاسخ های آموزش همکاری به کودکان

چرا آموزش همکاری به کودکان مهم است؟

کودکان باید یاد بگیرند که با دیگران شراکت کنند تا بتوانند دوستان خود را پیدا کنند و آنها را حفظ کنند، با هم بازی کنند، نوبت بگیرند، مذاکره کنند و با ناامیدی کنار بیایند. با آموزش همکاری به کودکان، در واقع آنها سازش و انصاف را می آموزد. آنها یاد می گیرند که اگر چیزی به دیگران بدهیم، می توانیم برخی از خواسته هایمان را نیز بدست آوریم.

نحوه آموزش همکاری به کودکان نوپا چگونه باید باشد؟

کودک دو ساله شما مفهوم اشتراک گذاری را درک نمی کند. به عنوان مثال، اگر کودک دیگری چیزی را که فرزند شما دارد را واقعا می خواهد داشته باشد، ممکن است کودک شما متوجه نشود که چرا باید منتظر آن وسیله یا اسباب بازی بماند. همچنین، همکاری بدان معنی است که کودکان باید بتوانند احساسات خود را مدیریت کنند و کودکان نوپا فقط در حال شروع به یادگیری نحوه انجام این کار می کنند. بنابراین کودک شما ممکن است سعی کند اسباب بازی مورد نظر خود را بگیرد و اگر نتواست بسیار ناراحت خواهد شد.

نحوه آموزش همکاری به کودکان پیش دبستانی چگونه باید باشد؟

تا سن سه سالگی، بسیاری از کودکان در مورد نوبت گرفتن و به اشتراک گذاری به یک درک خواهند رسید. به عنوان مثال: کودک پیش دبستانی شما احتمالا درک خواهد کرد که اشتراک گذاری عادلانه کار درستی است. اما اگر نتیجه اشتراک گذاری از دست دادن چیزی باشد، ممکن است تمایلی به همکاری نداشته باشد و هنگامی که برای چیزی منتظر است بسیار بی تاب خواهد شد.

آموزش همکاری به کودکان در سنین مدرسه چگونه است؟

کودکان در سنین مدرسه نیز انصاف زیادی دارند و ممکن است تمایل نداشته باشند که یک اسباب بازی را به صورت مشترک استفاده کنند، اگر فکر کنند که دیگران منصفانه بازی نمی کنند. این مورد ممکن است به شما کمک کند تا قوانین بازی هایی را که کودک شما بازی می کند بررسی کنید و به کودک و دیگران بگوئید که همه آنها باید نوبت را رعایت کنند.

منبع: raisingchildren