The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

نیازهای اجتماعی کودکان ،مهمترین نیازهای اجتماعی کودکان چیست؟

همه انسان ها، چه پیر و چه جوان، در سرتاسر جهان نیازهای اجتماعی و عاطفی یکسانی دارند. وقتی پدر و مادرها این نیازها را به طور مداوم در زندگی فرزندان خود برآورده می كنند، بچه هایشان شاد و خوشحال بزرگ شده، به دلیل رشد کامل توانایی ها یا شخصیتشان راضی تر هستند و بهتر می توانند به پتانسیل های ذاتی خود برسند. اما چطور می توان نیازهای اجتماعی کودکان را به درستی و به صورت کامل شناسایی و برآورده کرد؟ ما لیستی از مهم ترین نیازهای اجتماعی کودکان، که برای رشد شخصیتی و شکوفا شدن استعدادها و توانمندی هایش به آن ها نیاز دارد، را برایتان تهیه کرده ایم تا به کمک آن بتوانید مسئولیت خود را به عنوان پدر و مادری آگاه، به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

مهمترین نیازهای اجتماعی کودکان چیست؟

این مقاله از کتاب "کشف ریشه های رفتار به چالش کشیدن"، یکی از آثار میشل سالسدو برای کمک به والدین نوشته شده است. این مساله دور از انتظار نیست که خیلی از والدین، خصوصا والدین جوان و کم تجربه، ندانند که فرزندان کوچک آن ها از لحاظ اجتماعی و حسی، چه احتیاجاتی دارند. مهمترین نیازهای اجتماعی کودکان عبارتند از:

1. ایمن و در امان بودن. بچه ها باید احساس کنند که در یک محیط امن و بی خطر در حال زندگی و یادگیری هستند و بزرگسالان نیز در زندگی خود در تلاشند تا آن ها را از آسیب های جسمی و روحی دور نگه دارند. بچه ها به والدین خود احتیاج دارند تا از احساساتشان، درست مانند یک قهرمان محافظت کرده و آن ها را در موقعیت هایی قرار ندهند که نتوانند موفق شوند.

2. دوست داشته شدن و برخورداری از احساس ارزشمند بودن. کودکان نیاز دارند که احساس کنند تمام دنیای پدر و مادرشان هستند. بچه ها باید باور کنند شخصی در زندگیشان وجود دارد که به خاطر آن ها حاضر است حتی تا آن سوی جهان برود و با این کار نشان دهد که آن ها تا چه حد مهم و ارزشمند هستند.

3. دریافت توجه و نیاز به درک شدن. فرزندان کوچک ما نیاز دارند که بدانند شخصی هست که به آن ها توجه می کند. در واقع همه بچه ها انتظار دارند که پدر و مادرشان برای سخنان آن ها ارزش قائل داشته و از آنچه که انجام می دهند، خوشحال شوند. این اتفاق به نوبه خود باعث می شود تا بیش از پیش، احساس ارزشمند بودن پیدا کنند.

4. داشتن حس كنترل و قابل پیش بینی بودن. بچه ها باید احساس کنند که تا حدی بر روند زندگی خود کنترل دارند. آن ها به والدینی نیاز دارند که از نظر رفتاری قابل پیش بینی باشند و کارهای روزانه خود را تا حد ممکن با روال و روتین قابل پیش بینی پیگیری کنند.

5. شناختن احساسات قوی و توانایی کنترل آن ها. بچه های دلبند ما باید بدانند این کاملا طبیعی است که گاهی اوقات به واسطه برخی از احساسات، تحت فشار قرار می گیرند. کودکان به والدینی احتیاج دارند که در مقابل احساسات کنترل نشده آن ها آرام باشند و خونسردی خود را حفظ کنند، به آن ها كمك كنند تا احساسات خود را شناسایی کرده و روش های سالم و ایمنی را برای ابراز احساسات در اختیارشان قرار دهند.

6. برخورداری از احساس قدرت و همچنین حس استقلال و لایق بودن. بچه ها گاهی اوقات باید احساس قدرت کنند. این احساس قدرتمند بودن زمانی به آن ها دست می دهد که می توانند وظایفی به آن ها ارائه شده است را با موفقیت انجام دهند. البته که گاهی اوقات ممکن است برای انجام دادن وظایف محول شده به کمی کمک نیز نیاز داشته باشند، اما مهم این است که در نهایت به موفقیت برسند. به علاوه والدین متوجه می شوند که آن ها چه کاری را به خوبی انجام می دهند، این حس قدرت و لایق بودن تشدید می شود.

7. درگیر فعالیت های محرک بودن. کودکان باید دنیا را تجربه کنند. مغز فرزندان کوچک ما زمانی رشد می کند که مواد جالبی برای دیدن، لمس، شنیدن، بوییدن و مزه کردن به آن ها ارائه شود. بنابراین به وروجک کوچکتان فضایی برای کاوش و جست و جو در دنیای اطرافش بدهید.

8. لذت بردن از روابط و داشتن احساس تعلق. دلبندان ما باید این نکته مهم را بدانند که اگر آن ها در این دنیا و در کنار ما نباشند، کسی هست که دلتنگ آن ها خواهد شد و این یکی از مهمترین نیازهای اجتماعی کودکان است. آن ها باید احساس کنند والدینشان از اینکه چنین فرزندانی دارند، خوشحال هستند و می توانند روی این واقعیت که پدر و مادرشان همیشه در کنار آن ها هستند، حساب کنند. بنابراین بی حد و حصر به فرشته های کوچک زندگی خود عشق بورزید و هرگز از اینکه آن ها وارد زندگی شما شدند، ابراز ناراحتی و نارضایتی نکنید.

 مطالعه بیشتر:

چگونه فرزند را خوشبخت کنیم؟

شش قدم تا پرورش فرزند خلاق!

شناخت فواید بازی های خلاقانه برای کودکان

نقش بازی در رشد و آموزش کودکان از بهبود خلاقیت تا سلامت جسمانی و ...

?پرسش و پاسخ های نیازهای اجتماعی کودک

آیا احساس امنیت یکی از نیازهای بنیادی کودکان است؟

بچه ها باید احساس کنند که در یک محیط امن و بی خطر در حال زندگی و یادگیری هستند و بزرگسالان نیز در زندگی خود در تلاشند تا آن ها را از آسیب های جسمی و روحی دور نگه دارند. بچه ها به والدین خود احتیاج دارند تا از احساساتشان، درست مانند یک قهرمان محافظت کرده و آن ها را در موقعیت هایی قرار ندهند که نتوانند موفق شوند.

چرا توجه کردن به کودکان مهم است؟

فرزندان کوچک ما نیاز دارند که بدانند شخصی هست که به آن ها توجه می کند. در واقع همه بچه ها انتظار دارند که پدر و مادرشان برای سخنان آن ها ارزش قائل داشته و از آنچه که انجام می دهند، خوشحال شوند. این اتفاق به نوبه خود باعث می شود تا بیش از پیش، احساس ارزشمند بودن پیدا کنند.

آیا باید به حس استقلال بچه ها اهمیت دهیم؟

بچه ها گاهی اوقات باید احساس قدرت کنند. این احساس قدرتمند بودن زمانی به آن ها دست می دهد که می توانند وظایفی به آن ها ارائه شده است را با موفقیت انجام دهند. البته که گاهی اوقات ممکن است برای انجام دادن وظایف محول شده به کمی کمک نیز نیاز داشته باشند، اما مهم این است که در نهایت به موفقیت برسند. به علاوه والدین متوجه می شوند که آن ها چه کاری را به خوبی انجام می دهند، این حس قدرت و لایق بودن تشدید می شود.

چه کنیم تا فرزندمان حس رضایت از زندگی داشته باشد؟

آن ها باید احساس کنند والدینشان از اینکه چنین فرزندانی دارند، خوشحال هستند و می توانند روی این واقعیت که پدر و مادرشان همیشه در کنار آن ها هستند، حساب کنند. بنابراین بی حد و حصر به فرشته های کوچک زندگی خورد عشق بورزید و هرگز از اینکه آن ها وارد زندگی شما شدند، ابراز ناراحتی و نارضایتی نکنید.

منبع: heartofconnecting