The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چگونه تفکر قربانی کودک خود را مهار کنیم؟

برای کودک شما بسیار مهم است که بداند عدم موفقیت در امتحان علوم یا آسیب دیدن در بازی باعث قربانی شدن او نمی شود. شکست، طرد شدن و ناامیدی بخشی از زندگی است. به کودک خود کمک کنید یاد بگیرد که مسئولیت شخصی خود را در مورد طرز تفکر، احساس و رفتار خود بپذیرد تا مجبور نباشد با تفکر قربانی که سایر افراد شرور و موقعیت های ناگوار ایجاد می کنند کنار بیاید. حتی هنگامی که او با سختی روبرو است، کودک خود را توانمند کنید تا خود را فردی با ذهن قوی ببیند که می تواند سختی ها را تحمل کند.

نکاتی برای جلوگیری از داشتن تفکر قربانی

اگر علائم هشدار دهنده، داشتن یک تفکر قربانی را در کودک خود مشاهده کرده اید و یا امیدوار هستید از نگرش " من بیچاره " قبل از به وجود آمدن جلوگیری کنید، در این بخش هشت گام برای توانمند سازی فرزند خود ارائه شده است:

1. رفتارهای قدرشناسی ایجاد کنید:

قدردانی باعث به وجود آمدن حس دلسوزی به خود نمی شود. وقت خود را صرف صحبت در مورد آن چیزهایی کنید که هر روز سپاسگزار هستید. حتی وقتی با شرایط دشواری روبرو می شوید، از یک نگرش قدرشناسانه پیروی کنید.

برنامه شکرگزاری روزمره ایجاد کنید که به کودک شما کمک می کند تمام دلایلی را که باید برای آنها سپاسگزار باشد را تشخیص دهد.

در این بخش چند ایده برای ایجاد رفتار قدرشناسی را ارائه می کنیم:

• هنگام شام خوردن، از کودک خود در مورد بهترین قسمت روز او سوال کنید.

• هنگام خواب، از او بخواهید سه اتفاق خوب را که رخ داده است، برای شما تعریف کند.

• یک تابلوی اعلانات قدردانی درست کنید و مواردی که هر روز باید برای وجودشان شکرگزاری کنید را یادداشت کنید.

2. تفکر منفی بچه ها را از بین ببرید:

بعضی از بچه ها دید بدبینانه و منفی تری نسبت به بقیه دارند. اما با کمی کمک، آنها می توانند تشخیص دهند که تفکر منفی آنها درست نیست. به کودک خود کمک کنید تا تفکر منفی خود را رفع کند. اگر او تاکید کند، "من هرگز نمی توانم کاری جالب انجام دهم"، فعالیت های سرگرم کننده ای را که اخیرا در آنها شرکت کرده است را به او یادآوری کنید. اگر او بگوید: "هیچ کس من را دوست ندارد"، به افرادی که او را خیلی دوست دارند اشاره کنید.

3. نحوه مواجهه با احساسات ناراحت کننده:

به کودک خود بیاموزید که چگونه با احساسات ناراحت کننده ای مانند: ترس، اضطراب، عصبانیت و غم و اندوه کنار بیاید.

کودکانی که مهارت مقابله سالم دارند، کمتر تاکید دارند که حوادث جزئی را فاجعه بار نشان دهند.

4. رفتار کودک خود را نظم دهید، نه احساسات او را:

به بچه ها بگویید که احساسات خوب هستند، اما مهم است که این احساسات را به روشی مناسب که مورد قبول اجتماع است، کنترل کنید.

روش های سالم برای ابراز احساسات را به آنها بیاموزید و بعد از هربار ناراحتی از ایجاد حس ترحم به خودشان، جلوگیری کنید.

کودکی که به توانایی خود در کنار آمدن با ناامیدی ها اعتماد دارد، به عنوان مثال، برای خروج از زمین بازی ابراز تاسف نمی کند و نمی گوید که این کار اصلا عادلانه نیست.

5. مهارت های حل مسئله را آموزش دهید:

کودکانی که فاقد مهارت حل مسئله هستند، ممکن است رویکرد منفی به زندگی داشته باشند.

کودکی که نمی داند چگونه تکالیف ریاضی خود را انجام دهد، ممکن است بدون اینکه بخواهد راه حلی پیدا کند، خود را برای گرفتن نمره بد آماده کند یا کودکی که در تیم فوتبال پذیرفته نمی شود، خود را یک ورزشکار بد می داند.

به فرزند خود بیاموزید که چگونه مسئله را حل کند. کودکی که وقتی با سختی روبرو می شود اقدام به انجام کاری می کند، کمتر خود را به عنوان یک قربانی درمانده می بیند.

کودکانی که مهارت حل مساله خوبی دارند می توانند مانع از تبدیل شدن مشکلات کوچک به مشکلات بزرگ و اصلی شوند.

6. به افراد دیگر کمک کنید:

برای بچه ها آسان است که فکر کنند، بزرگترین مشکلات جهان را دارند. نشان دادن تعداد زیادی از افراد دیگر با مشکلات بزرگتر به آنها کمک می کند تا ببینند که همه با مشکلات روبرو هستند. کمک به افراد دیگر می تواند به کودک شما نشان دهد که هر چقدر هم جوان باشند، یا هر مشکلی را که تجربه کرده اند، توانایی کمک به شخص دیگری را دارند.

به اطرافیان خود در هنگام داشتن مشکلات، به همسایه ی مسن برای تمیز کردن خانه اش و یا یک پروژه جمع آوری کمک مالی برای افراد فقیر شرکت کنید.کودک خود را به طور منظم درگیر فعالیت های خدمات اجتماعی کنید تا بتواند فرصت هایی را برای تبدیل جهان به مکانی بهتر تشخیص دهد.

7. برای جلوگیری از تفکر قربانی در کودکان، مهارت های ابراز وجود را به آنها بیاموزید:

به فرزند خود بیاموزید که لازم نیست یک قربانی باشد. اگر کودک دیگری اسباب بازی را از دست او گرفت، به او کمک کنید تا آن را پس بگیرد. یا اگر بچه های دیگر در مدرسه با او بد رفتاری می کنند، به او بگویید که از معلم خود برای حل این مسئله کمک بگیرید.

بچه هایی که مهارت ابراز وجود و رفتار جسورانه دارند می توانند بلند صحبت کنند و بگویند: "چنین کاری نکن" یا "من این کار را دوست ندارم".

فرزندتان را قادر به استفاده از کلمات خودش کنید، در این صورت احتمال قربانی شدن او را کاهش خواهید داد.

8. برای جلوگیری از تفکر قربانی در کودکان، موقعیت های دشوار را بازسازی کنید:

نقش آفرینی به عنوان ابزاری شگفت انگیز برای آموزش عمل می کند، زیرا بچه ها وقتی فرصتی برای تمرین مهارت های خود به دست می آورند، بهتر یاد می گیرند.

با نشان دادن نحوه برخورد با شرایط دشوار، به کودک خود کمک کنید تا از داشتن تفکر قربانی جلوگیری کند. اگر آنها می گویند هیچ کس با آنها بازی نمی کند، به آنها کمک کنید تا از سایر بچه ها بپرسند که آیا می توانند با آنها بازی کنند. وقتی آنها در پاسخ به موقعیت های دشوار به انتخاب خود پی ببرند، احتمالا اقدامات مثبتی خواهند داشت.

مطالعه بیشتر:

پدیده خشونت گرایی و رفتار قلدری در کودکان

نحوه برخورد با بچه های شیطون چگونه باید باشد؟

تحقیر کودکان،5 نتیجه و عوارض تحقیر کودکان چیست؟

راههای مقابله با خشم در کودکان،چگونه خشم کودک رامدیریت کنیم؟

?پرسش و پاسخ های تفکر قربانی

چگونه تفکر قربانی کودک را از بین ببریم؟

تفکر منفی بچه ها را از بین ببرید. بعضی از بچه ها دید بدبینانه و منفی تری نسبت به بقیه دارند. اما با کمی کمک، آنها می توانند تشخیص دهند که تفکر منفی آنها درست نیست. به کودک خود کمک کنید تا تفکر منفی خود را رفع کند. اگر او تاکید کند، من هرگز نمی توانم کاری جالب انجام دهم، فعالیت های سرگرم کننده ای را که اخیرا در آنها شرکت کرده است را به او یادآوری کنید. اگر او بگوید: هیچ کس من را دوست ندارد، به افرادی که او را خیلی دوست دارند اشاره کنید.

برای جلوگیری از ایجاد تفکر قربانی در کودکان چه کنیم؟

رفتار کودک خود را نظم دهید، نه احساسات او را: به بچه ها بگویید که احساسات خوب هستند، اما مهم است که این احساسات را به روشی مناسب که مورد قبول اجتماع است، کنترل کنید. روش های سالم برای ابراز احساسات را به آنها بیاموزید و بعد از هربار ناراحتی از ایجاد حس ترحم به خودشان، جلوگیری کنید.

آیا می توان تفکر قربانی را در کودک از بین برد؟

بله. مهارت های حل مسئله را آموزش دهید. کودکانی که فاقد مهارت حل مسئله هستند، ممکن است رویکرد منفی به زندگی داشته باشند. به فرزند خود بیاموزید که چگونه مسئله را حل کند. کودکی که وقتی با سختی روبرو می شود اقدام به انجام کاری می کند، کمتر خود را به عنوان یک قربانی درمانده می بیند.

آیا قدر شناسی از کودک به از بین بردن تفکر قربانی کمکی می کند؟

بله. قدردانی باعث به وجود آمدن حس دلسوزی به خود نمی شود. وقت خود را صرف صحبت در مورد آن چیزهایی کنید که هر روز سپاسگزار هستید. حتی وقتی با شرایط دشواری روبرو می شوید، از یک نگرش قدرشناسانه پیروی کنید.

منبع: verywellfamily