The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تحقیر کودکان،5 نتیجه و عوارض تحقیر کودکان چیست؟

گاهی اوقات، کودکان ما از کنترل خارج می شوند و ما کاملاً تحت فشار قرار می گیریم. اما قبل از واکنش نامناسب، 5 نتیجه تحقیر کودکان را در نظر بگیرید که در این مقاله بررسی خواهیم کرد. یک دفترچه راهنما همراه کودکان نیست و شرایط خاصی وجود دارد که باعث می شود والدین احساس خستگی کنند. همه ما کاری را انجام می دهیم که آن را بهترین کار برای فرزندان خود می دانیم، اما مهم این است که یک دقیقه وقت بگذاریم تا به عواقب عملکرد خود فکر کنیم. تحقیر کودکان هرگز پاسخ درستی نیست.

عوارض تحقیر کودکان

تحقیر کودکان عبارت است از کوچک شمردن آنها، انکار شأن آنها به عنوان یک انسان. این نکته ای است که هرگز نباید فراموش کنیم: فرزندان ما انسان هستند. حتی اگر آنها از بسیاری جنبه ها به ما وابسته باشند، اما اشیایی نیستند که مالک آنها باشیم. بنابراین، ما حق نداریم به آنها توهین کنیم یا بدون احترام با آنها رفتار کنیم.

امروزه هنوز بسیاری از خانواده ها هستند که هنگام تربیت فرزندان خود به قدرت و اقتدار متوسل می شوند. بدون شک این بزرگسالان از پدر و مادر خود همان نوع تربیت را دریافت کرده اند. آنها احتمالاً اعتقاد دارند كه تربيت كردن كودكان از اهميت بسياري برخوردار است و اين مستلزم تحكم، سخت گيری و تحميل سلسله مراتب است.

وقتی اوضاع بیش از حد آزاردهنده شود، والدین ممکن است در کنترل انگیزه های خود مشکل داشته باشند و در نهایت فرزندان خود را تحقیر کنند، حتی اگر آنها بدانند این کار اشتباه است.

باید توجه داشته باشیم که این اقدامات هیچ نقشی در تربیت فرزندان ما ندارند. بلکه آنها روش هایی هستند که والدین در هنگام عدم کنترل بر احساسات خود بروز می دهند. تنبیه کردن و توهین به کودکان نمی آموزد که چرا کاری که آنها انجام می دهند اشتباه است و همچنین به آنها نمی آموزند که چگونه کارها را بهتر انجام دهند. این نوع مجازات ها فقط باعث احساس درماندگی و فقدان خود ارزشی کودک می شوند.

خودتان را جای آنها بگذارید

موثرترین راه برای درک تأثیرات تحقیر کودکان این است که خود را جای آنها بگذاریم. تصور کنید اگر چیزی را روی زمین ریخته اید و شریک زندگی شما شروع به فریاد کشیدن روی شما و کوچک شمردن شما کند ... به شما می گوید چقدر دست و پا چلفتی هستید و نمی توانید کاری را درست انجام دهید.چه احساسی خواهید داشت؟ تصور کنید اگر دیر به محل کار خود رسیده اید و رئیس تان برای دادن یک درس، شما را کتک زده است؟ آیا این قابل قبول است؟ آیا چیز مثبتی یاد می گیرید؟

اگر همه ما می فهمیم که این مورد در بزرگسالان غیر قابل قبول است، پس چرا فکر می کنیم این یک گزینه مناسب برای کودکان است؟ آنها همان احساس شرم، عصبانیت و ترسی را که ما احساس می کنیم، خواهند داشت. و همچنین این عدم انسجام را گیج کننده می دانند. آنها از خود می پرسند چرا برای بزرگسالان فریاد زدن، کتک زدن و توهین مجاز است اما برای کودکان ممنوع است ؟

عواقب تحقیر کودکان

1- تعلیم و تربیتی که مبتنی بر قدرت و اقتدار باشد در طولانی مدت کار نمی کند. شاید در اوایل به نظر برسد که این رفتار موثر است زیرا کودک از شما اطاعت می کند، اما حقیقت امر این است که در واقع آنان چیزی یاد نمی گیرند و شما هیچ ارزشی به آنان نمی آموزید. علاوه بر این، تحقیر شما احتمالا عصیان، خشم و نیاز به انتقام را به همراه خواهد داشت.

2- فرزندان شما احتمالاً دیگران را تحقیر می کنند. شما الگوی شماره یک فرزندان خود هستید، بنابراین اقدامات شما به آنها یاد می دهد که تحقیر دیگران اشکالی ندارد و آنها از تحقیر به عنوان ابزاری برای ارتباط با دیگران استفاده خواهند کرد.

3- تحقیر کودک رابطه شما را تخریب می کند. وقتی به طور منظم از فرزندان خود انتقاد می کنید، داد و فریاد می زنید و مرتبا آنان را آزار می دهید اعتماد آنها به شما را از بین می برد و زخمی عاطفی ایجاد می کنید. فرزندان شما را نه به عنوان یک متحد یا یک فرد نزدیک خود، بلکه به عنوان یک منبع درد خواهند شناخت.

4- تحقیر کودکان عزت نفس آنها را از بین می برد. این اعمال باعث می شود کودکان احساسات منفی نسبت به خود داشته باشند. در نتیجه، آنها احساس ناتوانی، بی لیاقتی و کم ارزشی می کنند. آنها ممکن است تحت شرایط خاص احساس ناتوانی کنند و حتی دچار اضطراب و افسردگی شوند.

5- تحقیر كردن كودكان خود پیش داوری را به وجود می آورد. اگر دائماً به فرزندان خود می گویید احمق هستند، احتمالاً نمره بدی می گیرند. به همین ترتیب، اگر تمام وقت به آنها بگویید دست و پا چلفتی هستند، احتمال اینکه از ورزش لذت ببرند بسیار کم است. چیزهایی که به فرزندان خود می گویید ذهن آنها را برنامه ریزی می کند. اگر به کودکان بگویید که نمی توانند کاری درست انجام دهند، آنها دیگر تلاش نمی کنند.

احترام اصل مهمی است

در پایان، برای تربیت کودکان سالم و شاد، باید به آنها احترام بگذاریم. البته والدین باید قوانین و ارزشهای مشخصی را وضع و حفظ کنند. اما اگر کودکان سرپیچی کنند، باید آنها را با خونسردی و عاشقانه اصلاح کنیم.

بیش از هر چیزی، دقت کنید بفهمید که چرا کودکان این رفتار را نشان می دهند و چه چیزی را می خواهند به شما بگویند. به جای تحقیر کودکان با صبر و مهربانی توضیح دهید که چرا برخی رفتارها غیرقابل قبول است و چگونه می خواهید آنها رفتار کنند. روی نکات مثبت تمرکز کنید و کودکان خود را متقاعد کنید که آنها خوب، با ارزش و توانمند هستند. این ایده ها را چنان واضح در ذهن آنها حک کنید که هرگز خلاف این باور نخواهند کرد.

مطالعه بیشتر:

7 نکته برای از بین بردن ترس کودکتان

علت پرخاشگری کودکان چه عواملی می تواند باشد؟

درمان پرخاشگری کودکان یک تا سه ساله، زدن و گاز گرفتن

راههای مقابله با ترس کودکان ،راههای مقابله با ترس کودک چیست؟

?پرسش و پاسخ های تحقیر کودکان

چرا نباید کودکان را تحقیر کنیم؟

تحقیر کودکان عزت نفس آنها را از بین می برد. این اعمال باعث می شود کودکان احساسات منفی نسبت به خود داشته باشند. در نتیجه، آنها احساس ناتوانی، بی لیاقتی و کم ارزشی می کنند. آنها ممکن است تحت شرایط خاص احساس ناتوانی کنند و حتی دچار اضطراب و افسردگی شوند.

عوارض تحقیر کودکان چیست؟

تحقیر کودک رابطه شما را تخریب می کند. وقتی به طور منظم از فرزندان خود انتقاد می کنید، داد و فریاد می زنید و مرتبا آنان را آزار می دهید اعتماد آنها به شما را از بین می برد و زخمی عاطفی ایجاد می کنید. فرزندان شما شما را نه به عنوان یک متحد یا یک فرد نزدیک خود، بلکه به عنوان یک منبع درد خواهند شناخت.

چگونه عادت های نادرست را از سر کودکمان بیندازیم؟

بیش از هر چیزی، دقت کنید بفهمید که چرا کودکان این رفتار را نشان می دهند و چه چیزی را می خواهند به شما بگویند. به جای تحقیر کودکان با صبر و مهربانی توضیح دهید که چرا برخی رفتارها غیرقابل قبول است و چگونه می خواهید آنها رفتار کنند. روی نکات مثبت تمرکز کنید و کودکان خود را متقاعد کنید که آنها خوب، با ارزش و توانمند هستند. این ایده ها را چنان واضح در ذهن آنها حک کنید که هرگز خلاف این باور نخواهند کرد.

چرا تحقیر کردن کودک تربیت او را خراب می کند؟

تعلیم و تربیتی که مبتنی بر قدرت و اقتدار باشد در طولانی مدت کار نمی کند. شاید در اوایل به نظر برسد که این رفتار موثر است زیرا کودک از شما اطاعت می کند، اما حقیقت امر اینست که در واقع آنان چیزی یاد نمی گیرند و شما هیچ ارزشی به آنان نمی آموزید. علاوه بر این، تحقیر شما احتمالا عصیان، خشم و نیاز به انتقام را به همراه خواهد داشت.

منبع: youaremom