The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

درمان خانگی خارش واژن با سرکه سفید آیا امکان پذیر است؟

خارش واژن، مشکل رایج و در عین حال آزاردهنده و کلافه کننده ای است که هر خانم احتمالا برای یک بار هم که شده آن را در طول زندگی تجربه می کند. اگرچه برای درمان اصولی این مشکلات باید به پزشک مراجعه کنید، اما ممکن است اطرافیان شما راهکارهای دیگری را برای کاهش شدت خارش و یا علائم همراهی مانند سوزش و بوی نامطبوع پیشنهاد کنند که از جمله آن ها می توان به درمان خانگی خارش واژن با سرکه سفید اشاره کرد. برای آشنایی با این درمان های خانگی همراه ما باشید.

درمان های خانگی برای درمان خارش واژن

فرقی نمی کند شما زنی ساکن در یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان باشید و یا در دوردست ترین نقاط روستایی زندگی کنید، خارش واژن مشکل رایجی است که در هر حال ممکن است زمانی آن را در طول زندگی خود تجربه کنید! و درست به همین دلیل، از گذشته تاکنون زنان در سرتاسر جهان و با فرهنگ های مختلف، راهکارهای مختلفی را برای درمان و یا کاهش مشکلاتی مانند خارش، سوزش و بوی نامطبوع واژن امتحان کرده اند که لیست زیر نمونه ای از رایج ترین آن ها است.

درمان خانگی خارش واژن با روغن نارگیل

شاید در تصور شما روغن نارگیل فقط برای پخت و پز و یا برای زیبایی پوست و مو کاربرد داشته باشد، اما بسیاری از زنان از این روغن طبیعی برای درمان خارش واژن استفاده می کنند. برای این کار کافی است تا از روغن نارگیل خالص و ارگانیک را روی پوست بیرونی ناحیه تناسلی بمالید.

آیا موثر است؟ ما به خوبی می دانیم که روغن نارگیل یک ماده ضد قارچ است و اگرچه مطالعات در رابطه با استفاده از این روغن در عفونت های قارچی محدود هستند، اما شواهدی وجود دارند که نشان می دهند استفاده از روغن نارگیل خالص و غلیظ، می تواند به کاهش خارش واژن ناشی از قارچ و به ویژه کاندیدا آلبیکنس کمک کند. البته که همچنان تحقیقات بیشتری برای تعیین دوز مورد نیاز و همچنین عوارض جانبی احتمالی لازم است.

درمان خانگی خارش واژن با سیر

بسیاری از زنان قدیمی با فرهنگ های مختلف بر این باور هستند که می توان با گذاشتن یک حبه سیر در درون واژن، عفونت های این ناحیه را درمان کرد.

آیا موثر است؟ سیر و روغن سیر دارای عوامل ضد قارچی شناخته شده ای همچون آلیسین هستند و در اندک مطالعات انجام شده نیز محققان به این نتیجه رسیده اند که سیر می تواند رشد قارچ را کاهش داده و از تکثیر آن جلوگیری کند. با این حال در رابطه با تاثیر استفاده از سیر در درمان خارش واژن شواهد چندانی در دست نیست و به همین دلیل توصیه می شود اگر به انجام این روش علاقه دارید، به جای گذاشتن سیر درون واژن که یک روش بسیار تهاجمی است و ممکن است زمینه ساز تشدید عفونت و یا سوزش غیرقابل تحمل شود، سیر تازه بیشتری را به برنامه غذایی خود اضافه کنید.

درمان خانگی خارش واژن با ماست

یکی از رایج ترین توصیه های زنانه برای عفونت های قارچی واژن، استفاده از ماست و به ویژه ماست یونانی است و البته برخی بر این باور هستند که استفاده موضعی از ترکیب ماست و عسل، بسیار موثرتر و بهتر است. برای بهره بردن از خواص ماست، توصیه می شود تا بیشتر از گذشته آن را مصرف کنید، به صورت موضعی بر روی نواحی خارش دار بمالید و یا به کمک انگشت، اپلیکاتور یا تامپون وارد واژن کنید.

آیا موثر است؟ خبر خوش این است که اگرچه تحقیقات انجام شده در رابطه با درمان عفونت قارچی واژن با ماست و یا ترکیب ماست و عسل محدود هستند، اما نتایج به دست آمده از همین مطالعات محدود رضایت بخش و نشانگر تاثیر مثبت این روش بر درمان عفونت های قارچی واژن بوده است. اگر قصد دارید تا از این روش استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که ماست مصرفی شما علاوه بر پاستوریزه بودن، فاقد شیرین کننده و در مقابل حاوی پروبیوتیک هایی مانند لاکتوباسیلوس باشد. همچنین اگر پیش از استفاده ماست را در یخچال قرار دهید تا کاملا یخ و خنک شود، اثربخشی آن در کاهش التهاب چندین برابر خواهد بود.

درمان خانگی خارش واژن با روغن درخت چای

روغن های طبیعی یکی از گزینه های همیشگی زنان برای درمان خانگی واژن هستند و روغن درخت چای یکی از این موارد است. توصیه زنان قدیمی این است که چند قطره از روغن درخت چای را به صورت موضعی روی پوست خارش دار ناحیه تناسلی خود بمالید و یا از شیاف آن به صورت واژینال استفاده کنید تا بدین ترتیب از عفونت قارچی راحت شوید.

آیا موثر است؟ روغن درخت چای، دارای خواص ضد قارچ، ضد ویروس و ضد باکتریایی است و به همین دلیل قرن ها است که از آن برای درمان انواع عفونت های پوستی و التیام زخم ها استفاده می کنند. متاسفانه تحقیق در رابطه با تاثیر این روغن بر روی عفونت قارچی اندک بوده و نتایج موجود، متناقض هستند و به همین دلیل توصیه می شود قبل از استفاده از این روش حتما با پزشک خود مشورت کنید. به علاوه به یاد داشته باشید که روغن درخت چای فوق العاده قوی است و استفاده از آن به تنهایی ممکن است به پوست یا مخاط واژن شما آسیب بزند، بنابراین حتما باید در ترکیب با سایر روغن ها از جمله جوجوبا یا نارگیل از آن استفاده کرد.

درمان خانگی خارش واژن با سرکه سفید

درمان خانگی خارش واژن با سرکه سفید یا سرکه سیب، شاید شناخته شده ترین و محبوب ترین درمان عفونت واژن باشد که زنان در تمام دنیا با آن آشنا هستند. معمول ترین روش درمان خانگی خارش واژن با سرکه سفید یا سرکه سیب، شامل اضافه کردن نصف فنجان سرکه به یک لگن یا وان آب گرم و نشستن درون آن به مدت 20 دقیقه است.

آیا موثر است؟ سرکه و به ویژه سرکه سیب، دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی قوی است که می توانند در کاهش و تسکین خارش واژن موثر باشند. اما قبل از اینکه به فکر درمان خانگی واژن با سرکه سفید یا سرکه سیب باشید، حتما با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید، زیرا اگرچه باور عموم و برخی محققان بر این است که سرکه می تواند مانع از رشد مخمرهای مانند کاندیدا آلبیکنس که عامل عفونت قارچی واژن هستند، شود اما برخی دیگر در مقابل بر این باور هستند که سرکه به دلیل اسیدی بودن گزینه خوبی برای درمان عفونت قارچی کاندیدا نیست. زیرا در این عفونت قارچی، PH واژن اسیدی شده و سرکه نیز می تواند این وضعیت را تشدید و بدتر کند. در صورت موافقت پزشک با درمان خانگی خارش واژن با سرکه سفید، به یاد داشته باشید که سرکه باید حتما خالص و ارگانیک بوده و قبل از تماس با پوست باید در آب رقیق شود.

مطالعه بیشتر:

خارش واژن قبل از قاعدگی و راهکارهای درمان خانگی

درمان خانگی خارش واژن در دوران بارداری چگونه است؟

خارش واژن بعد از زایمان و چگونه هرچه سریعتر از آن خلاص شوید؟

علت خارش واژن در شب ،شش علت شایع خارش واژن در شب چیست؟

?پرسش و پاسخ های خارش واژن

درمان خانگی خارش واژن با سرکه سفید چگونه است؟

معمول ترین روش درمان خانگی خارش واژن با سرکه سفید یا سرکه سیب، شامل اضافه کردن نصف فنجان سرکه به یک لگن یا وان آب گرم و نشستن درون آن به مدت 20 دقیقه است.

آیا درمان خانگی خارش واژن با سرکه سفید تاثیری دارد؟

سرکه و به ویژه سرکه سیب، دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی قوی است که می توانند در کاهش و تسکین خارش واژن موثر باشند. اما قبل از اینکه به فکر درمان خانگی واژن با سرکه سفید یا سرکه سیب باشید، حتما با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید

چرا درمان خانگی خارش واژن با سرکه سفید برای همه مناسب نیست؟

اگرچه باور عموم و برخی محققان بر این است که سرکه می تواند مانع از رشد مخمرهای مانند کاندیدا آلبیکنس که عامل عفونت قارچی واژن هستند، شود اما برخی دیگر در مقابل بر این باور هستند که سرکه به دلیل اسیدی بودن گزینه خوبی برای درمان عفونت قارچی کاندیدا نیست. زیرا در این عفونت قارچی، PH واژن اسیدی شده و سرکه نیز می تواند این وضعیت را تشدید و بدتر کند.

آیا درمان خانگی خارش واژن با روغن درخت چای موثر است؟

متاسفانه تحقیق در رابطه با تاثیر این روغن بر روی عفونت قارچی اندک بوده و نتایج موجود، متناقض هستند و به همین دلیل توصیه می شود قبل از استفاده از این روش حتما با پزشک خود مشورت کنید.