The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چگونه می توان با آلت تناسلی کوچک رابطه جنسی خوبی داشت؟

آیا آلت تناسلی کوچک مانع از لذت جنسی می شود؟ آیا آلت بزرگتر بهتر است؟ اگر در مورد بستنی صحبت می کنید، مطمئناً همینطور است! اما در رابطه با اندازه آلت تناسلی مردانه، خیر این مساله چندان هم صحت ندارد! اندازه آلت تناسلی مردانه در رابطه جنسی، هیچ ارتباطی با مهارت های طرفین ندارد. زیرا رابطه جنسی صرفا به دخول محدود نمی شود. با همه اینها، اگر می خواهید تا لذت جنسی خود و همسرتان را بیشتر کنید و از رابطه لذت ببرید، موقعیت هایی وجود دارند که می توانید از آن ها کمک بگیرید تا دخول و نفوذ عمیق تری را تجربه کنید. ما این موارد را به همراه نکات دیگری که به شما کمک می کنند تا یک رابطه جنسی موفق داشته باشید، در این مقاله جمع آوری کرده ایم.

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان چقدر باید باشد؟

بر اساس نتایج جدیدترین گزارشات منتشر شده توسط منابع معتبر که بر روی بیش از 15000 مرد انجام شده، طول آلت تناسلی به طور متوسط 9 سانتی متر در حالت عادی و شل 13 سانتی متر در حالت نعوظ است.

آین آلت تناسلی کوچک شایع است؟

بر اساس نتایج جدیدترین منبع مورد اعتماد بیش از 15000 نفر ، طول آلت تناسلی به طور متوسط 3.6 اینچ (9.1 سانتی متر) در حالی که شل و 5.2 اینچ (13.1 سانتی متر) در حالت نعوظ است. نگران نحوه اندازه گیری و اندازه آلت تناسلی خود هستید؟ نگران نباشید. در حالی که 15000 نفر زیاد به نظر می رسد، اما این تنها یک مطالعه محدود است و اگر بخواهید واقعیت را در نظر بگیرید، جمعیت فعلی مردان جهان نزدیک به 3.9 میلیارد نفر است.

چگونه با آلت تناسلی کوچک دخول عمیق داشته باشیم؟

اگر رابطه جنسی همراه با دخول در واژن دارید، انتخاب یک پوزیشن صحیح، می تواند منجر به تجربه دخول عمیق شده و همه چیز را هم برای زنان و هم برای مردان تغییر دهد. شایان ذکر است که واژن در مقایسه با بسیاری از بخش های آلت تناسلی و به ویژه در مقایسه با کلیتوریس، تعداد محدودتری از پایانه های اعصاب را دارد و بنابراین دخول عمیق نباید تنها مساله مهم برای شما باشد!

در اینجا به برخی از موقعیت هایی که می توانید به کمک آن ها از رابطه جنسی واژینال لذت بیشتری ببرید، اشاره شده است. ما برای کمک به شما موقعیت هایی را برای همه افراد با هر میزان مهارت در نظر گرفته ایم.

پوزیشن A leg up

موقعیت پا به بالا، پاها را برای دخول و نفوذ کامل از هم دور می کند و در عین حال به هر دو طرف اجازه می دهد تا به حداکثر لذت برسند. برای انجام این کار، خانم باید پشت دراز کشیده و یک پا را بر روی شانه شریک زندگی خود قرار دهد. در همین حال، آقا باید پای دیگر را چنگ زده و دخول را انجام دهد.در صورت نیاز می توانید یک پتوی تا شده یا بالش را زیر باسن قرار دهید تا به بالا آمدن واژن برای دخول آسان تر کمک کند.

پوزیشن Doggy

این موقعیت جنسی بسیار مناسب است و علاوه بر امکان دخول عمیق تر، هیجانات جنسی را نیز بسیار بالا می برد. برای انجام این کار، خانم باید به صورت چهار دست و پا قرار گرفته و آقا در پشت سرش زانو بزند و دخول را شروع کند. برای تجربه دخول عمیق تر، خانم باید در حالی که پشت خود را قوس می دهد، سر و قفسه سینه را به سمت تخت، پایین بیاورد.

پوزیشن Vulva on top

این موقعیت با نام "دختر گاوچران" شناخته می شود و برای انجام دادن آن آقا به پشت صاف بخوابد و خانم بر روی او قرار بگیرد. این پوزیشن عمیق ترین میزان نفوذ را در طی دخول فراهم می کند و خانم که در بالا قرار گرفته است، می تواند با استفاده از حرکت چرخشی یا پهلو به پهلو به جای حرکت بالا و پایین، از باقی ماندن آلت تناسلی در واژن در تمام مدت اطمینان حاصل کند.

پوزیشن Face to face

پوزیشن رو در رو، موقعیتی است که به شما اجازه می دهد تا به طور جدی رابطه چشمی داشته باشید، ارتباط برقرار کنید و به علاوه تا حد ممکن تمام قسمت های بدن یکدیگر را لمس کنید. عالی است، مگر نه؟!

برای انجام این کار، آقا باید در انتهای تخت یا یک صندلی بنشیند و سپس خانم برای ورود به دامان او پیش بیاید. حالا دو طرف باید دستان خود را دور یکدیگر پیچیده، در آغوش هم حل شوند و عشقبازی را شروع کنند.

پوزیشن Pile driver

برای این حرکت پیشرفته، انعطاف پذیری بالای بدنی و فرش یا پتو بر روی زمین لازم است. برای شروع، خانم باید به پشت دراز کشیده و پاها را در بالای سر به سمت بالا و عقب تکان دهد تا پاهای او تا حد ممکن به زمین نزدیک شوند. در مرحله بعد، آقا باید چمباتمه زده و در حالی که دخول را شروع می کند، در همان حالت چمباتمه آلت تناسلی را به داخل و بیرون هدایت کند.

زاویه ایجاد شده در این موقعیت، باعث نمایان شدن دیواره جلوی واژن یعنی همان جایی که نقطه G واقع شده است، می شود و لذت رابطه جنسی را چندین برابر می کند.

رابطه جنسی مقعدی با آلت تناسلی کوچک

آلت تناسلی مردانه کوچکتر و رابطه جنسی مقعدی، یک تجربه لذت بخش خواهد بود. این ناحیه ظریف مملو از پایانه های عصبی بسیار حساس و پوست بسیار نازک است. حتی اگر اندام تناسلی شما کوچکتر از حد متوسط باشد و یا مقعد خانم آمادگی کافی برای رابطه مقعدی را نداشته باشد، این امکان وجود دارد که در حین رابطه مقعدی، پارگی هایی در این ناحیه ایجاد شوند. بنابراین در هنگام انجام دادن این شکل از رابطه، مطمئن شوید که از میزان زیادی لوبریکانت استفاده کرده و رابطه را به آرامی و با ملایمت پیش می برید.

پوزیشن Doggy style

این آسان ترین حالت برای رابطه جنسی مقعدی به حساب آمده و برای مبتدیان ایده آل است. برای انجام این موقعیت، خانم باید در حالت چهار دست و پا باشد و آقا می تواند قبل از زانو زدن و وارد کردن آلت تناسلی خود، با استفاده از انگشتی که به خوبی با لوبریکانت لغزنده شده است، مقعد شریک خود را تحریک و آماده کند.

پوزیشن Plank

این موقعیت شباهت بسیار زیادی به پوزیشن missionary دارد، با این تفاوت که در آن خانم بر روی شکم خود قرار گرفته است. آقا نیز از بالا به حالت پلانک بر روی خانم قرار گرفته و از پشت دخول را شروع می کند.

زیبایی این موقعیت در این است که پاهای خانم روی تخت به حالت صاف و کشیده قرار گرفته و فضای محکمی را برای آلت تناسلی ایجاد می کند. تنگ بودن فضا برای آقا بسیار خوب است و در عین حال خانم نیز مطمئناً از این احساس کاملا لذت خواهد برد.

پوزیشن Missionary anal

این موقعیت کلاسیک خانم زیر و آقا بالا نیز بسیار مناسب است. اگر زاویه درست را به دست آورید، تحریک نقطه A ممکن خواهد بود. به علاوه، خانم می تواند دست خود را پایین بیاورد و همزمان با کلیتوریس خود بازی کرده و آن را تحریک کند.

برای شروع، خانم باید به پشت دراز کشیده و زانوها را به داخل سینه جمع کند. استفاده از بالش در زیر باسن نیز می تواند به بالا بردن قسمت پایین تنه کمک کند. در مرحله بعد، آقا خود را بر روی خانم قرار می دهد و هر دو با هم حرکت می کنند تا بهترین زاویه را برای نفوذ آلت تناسلی یا همان دخول پیدا کنند.

پوزیشن Seesaw

این موقعیت که به عنوان الاکلنگی نیز معروف است، نیاز به مهارت داشته و به خانم اجازه می دهد تا در شروع دخول پیش قدم شود، بنابراین او می تواند آلت تناسلی مردانه را تا عمق دلخواه خود پیش ببرد.

برای این کار، آقا باید روی تخت بنشیند و پاها را دراز کرده و دست ها را برای پشتیبانی از پاها در پشت آن ها قرار دهد. در مرحله بعدی، خانم روی پای خود نشسته و در حالی که پاها را بالا آورده و به سمت صورتش می آورد، دستان خود را در پشت آن ها قرار می دهد تا بتواند دستان خود را روی پاهای شریک خود قرار دهد.

پوزیشن Anal pile driver

این درست مانند پوزیشن Pile driver است که در بالا به آن اشاره شد، با این تفاوت که در آن رابطه از نوع مقعدی است.

برای یادآوری: در این موقعیت جنسی خانم بر روی زمین دراز کشیده و پاهایش را در کنار سر خود بالا و بالا می آورد. آقا از بالا حرکت مشابه به اسکوات را انجام داده و دخول را شروع می کند، سپس با استفاده از حرکت رفت و برگشتی در همان حالت چمباتمه، آلت تناسلی را به داخل واژن وارد کرده و از آن خارج می کند. اگر رابطه جنسی دهانی دارید و یا نقاط حساس را تحریک می کنید.

چرا رابطه جنسی دهانی و سرگرمی های هیجانی را به معاشقه و پیش نوازی محدود می کنید؟

هر دو این اقدامات با پتانسیل رسیدن به ارگاسم و همه کاره بودن، ارزش این را دارند که به عنوان جز اصلی رابطه جنسی در نظر گرفته شوند. در اینجا به برخی از حرکات که برای همه افراد با هر سطح مهارت، صرف نظر از اندازه آلت تناسلی ارزش امتحان کردن را دارند، اشاره شده است.

دراز بکشید و لذت ببرید

برای انجام این کار، یکی از طرفین باید با گذاشتن بالشی زیر باسن و پاهای خود بر روی تخت دراز کشیده و از اقدامات شریک خود نهایت لذت را ببرد.

پوزیشن Butterball

در این موقعیت یکی از طرفین که نقش گیرنده یا مغلوب را ایفا می کند، به پشت دراز کشیده و زانوها را به داخل سینه بکشاند (شبیه به یک بوقلمون کامل که شام شب عید آماده شده است) و سپس طرف دیگر، بر روی شکم دراز می کشد تا بتواند به راحتی اندام های تناسلی را با زبان و لب ها تحریک کند.

پوزیشن Doggy

در این موقعیت محبوب جنسی، یکی از طرفین که نقش گیرنده یا مغلوب را ایفا می کند، چهار دست و پا شده و طرف دیگر در پشت آن قرار می گیرد و نواحی تناسلی را با دهان و زبان خود تحریک می کند. شما می توانید یک بالش بین پاهایشان بگذارید تا پایین تنه را بالا بکشد و رابطه را راحت تر و صمیمانه تر کند.

پوزیشن Open wide

این موقعیت برای تحریک آلت تناسلی مردانه توسط خانم مناسب است، اما با کمی تغییر و پیچاندن بدن به جای چمباتمه زدن، احتمالاً می توانید از آن برای تحریک واژن یا مقعد نیز استفاده کنید.

در این پوزیشن خانم یا فرد مغلوب باید بر روی تخت خوابیده و گردن خود را به گونه ای تنظیم کند که در لبه تخت قرار گرفته و سر نیز به عقب آویزان باشد. آقا یا فرد غالب نیز باید در روبرو ایستاده و آلت تناسلی خود را در دهان باز همسرش قرار دهد. این یکی از محبوب ترین پوزیشن ها در میان زوجین است.

پوزیشن In your face

این پوزیشن به نسبت سخت بوده و به همین دلیل ممکن است عده ای از انجام دادن آن واهمه داشته باشند و در مقابل عده ای نیز به انجام دادن این حرکت پیچیده عشق بورزند. برای انجام دادن این کار، یکی از طرفین که نقش گیرنده یا مغلوب را ایفا می کند، به پشت دراز کشیده طرف دیگر، بر روی صورت او قرار می گیرد.گیرنده می تواند به گونه ای قرار بگیرد که صرفا آلت تناسلی را تحریک کرده و یا اینکه صورت خود را برای تحریک مقعد بچرخاند.

پوزیشن 69

شما یا آن را دوست دارید یا از آن متنفر هستید، اما به صورت کلی پوزیشن 69 این لذت را به طور مساوی بین شرکای جنسی تقسیم می کند. برای انجام دادن این کار، یکی به پشت دراز می کشد و دیگری به سمت بالا رفته و رو به پای شریک زندگی خود دراز می کشد. بنابراین شما از نظر تناسلی نزدیک به یکدیگر هستید.اگر بازی مقعدی شما را خوشحال می کند، می توانید تلاش کنید تا زاویه مناسب شریک زندگی خود را به دست آورید.

اگر این پوزیشن را دوست دارید و در عین حال عضلات بدن شما قدرت کافی را دارند، می توانید 69 ایستاده را نیز امتحان کنید.

اگر آلت تناسلی کوچکی دارید، این نکات را باید در نظر داشته باشید:

اگر از اکثر مردم درباره ملاک های انتخاب یک مرد ایده آل بپرسید، اندازه آلت تناسلی موردی است که به ندرت مورد اشاره قرار می گیرد. شیمی میان زن و مرد، اشتیاق آن ها و مهارت های جنسی مواردی هستند که یک رابطه را به یاد ماندنی و لذت بخش می کنند.

در صورتی که نگران اندازه آلت تناسلی خود هستید، باید برخی نکات را در روابط خود در نظر بگیرید، از جمله:

• اگر دچار آلت تناسلی کوچک هستید، خود را با دیگران مقایسه نکنید. بر اساس تحقیقات انجام شده، 85 درصد از افرادی که آلت تناسلی خود را بزرگ در نظر می گیرند، در واقع مشابه به بقیه هستند و صرفا اندازه متوسط آلت خود را بیش از حد تخمین می زنند.

• با وجود آلت تناسلی کوچک، اعتماد به نفس داشته باشید، حتی اگر مجبور باشید تظاهر کنید تا به آن برسید. اعتماد به نفس واقعاً از نظر جنسی جذاب است و استرس داشتن در رابطه با اندازه آلت تناسلی، رابطه جنسی شما را سریعتر از آلت تناسلی کوچکتر از حد متوسط خراب می کند. تکنیک های ایجاد اعتماد به نفس مانند گفتگوی مثبت با خود را تمرین کنید تا به این مهارت دست پیدا کنید.

• برای حل مشکل آلت تناسلی کوچک، از استفاده از اسباب بازی های جنسی و وسایل جانبی نترسید. نه به این دلیل که آن ها می توانند "کاری را که شما نمی توانید انجام دهید"، انجام دهند، بلکه به این دلیل است که تجربه احساسات مختلف می تواند برای همه افراد سرگرم کننده باشد. علاوه بر این، افزودن اسباب بازی های جنسی به روابط باعث می شود در اتاق خواب شبیه یک فرد خیلی گرم و ماهر به نظر برسید.

• برای حل مشکل آلت تناسلی کوچک، انعطاف پذیری مفصل ران خود را بهبود بخشید. این مساله باعث نفوذ و دخول عمیق تر می شود و شما را به فرد ماهر تبدیل می کند. از حرکات کششی ساده برای تقویت و بهبود انعطاف پذیری مفاصل لگن خود استفاده کنید.

اگر همسرتان دچار مشکل آلت تناسلی کوچک است:

اگر یک خانم هستید، در ادامه به مواردی در ادامه در مورد مشکل آلت تناسلی کوچک اشاره شده توجه کنید. عمل کردن به آن ها می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهترین رابطه جنسی را با شریک جنسی خود که دارای آلت تناسلی کوچک است، تجربه کنید.

• دروغ نگویید. مگر اینکه درگیر نقشی باشید که همسرتان به آن رضایت داده است، دروغ گفتن و وانمود کردن به اینکه آلت تناسلی بزرگ است، می تواند بیشتر از آنچه که فکر کنید، به روابط شما و اعتماد به نفس آن ها صدمه زده و آسیب برساند.

• صبور باشید. اضطراب آلت تناسلی جنسی مانند سایر مسائل مربوط به تصویر بدنی منفی است. ممکن است طول بکشد تا شریک زندگیتان مهارت لازم را به دست آورده و با شما راحت شود.

• به دروغ ادعای ارگاسم نکنید. تقلب و وانمود کردن راه حل مشکل شما نیست. شما هر دو سزاوار تجربه یک رابطه جنسی رضایت بخش هستید. پس با همسرتان آشکارا در مورد آنچه برای شما مفید است و آنچه موثر نیست، صحبت کرده و تکنیک های دیگر را امتحان کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

• نپرسید آیا وارد شده است. به دلایل واضح، پرسیدن اینکه آیا آلت تناسلی وارد شده است یا نه، اشتباه و غلط است. اگر واقعاً مطمئن نیستید، برای اطمینان بیشتر دستتان را پایین ببرید را همه چیز را احساس کنید.

نتیجه نهایی

داشتن یک آلت تناسلی بزرگ برای تجربه رابطه جنسی رضایت بخش ضروری نیست، بلکه اعتماد به نفس، ارتباط موثر و تمایل به امتحان چیزهای جدید ضروری هستند. کلید هر تجربه عالی، استفاده بهینه از داشته های خود است. موقعیت های خاص با آلت تناسلی کوچک، تمرکز بر روی چیزی بیشتر از دخول و استفاده از اسباب بازی ها نیز می تواند همه چیز را تغییر دهد.

مطالعه بیشتر:

علت کوچک شدن آلت تناسلی چیست؟

نعوظ در کودکان ،چگونه با کودک در مورد علت نعوظ صحبت کنیم؟

اندازه آلت تناسلی در پسران و متوسط طول آلت تناسلی براساس سن

سلامت آلت مردانه و چه چیزی بر سلامت آلت مردان تاثیر می گذارد؟

?پرسش و پاسخ های آلت تناسلی کوچک

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان چقدر باید باشد؟

بر اساس نتایج جدیدترین گزارشات منتشر شده توسط منابع معتبر که بر روی بیش از 15000 مرد انجام شده، طول آلت تناسلی به طور متوسط 9 سانتی متر در حالت عادی و شل 13 سانتی متر در حالت نعوظ است.

چگونه با آلت تناسلی کوچک دخول عمیق داشته باشیم؟

اگر رابطه جنسی همراه با دخول در واژن دارید، انتخاب یک پوزیشن صحیح، می تواند منجر به تجربه دخول عمیق شده و همه چیز را هم برای زنان و هم برای مردان تغییر دهد. شایان ذکر است که واژن در مقایسه با بسیاری از بخش های آلت تناسلی و به ویژه در مقایسه با کلیتوریس، تعداد محدودتری از پایانه های اعصاب را دارد و بنابراین دخول عمیق نباید تنها مساله مهم برای شما باشد!

بهترین پوزیشن برای نزدیکی با آلت تناسلی کوچک کدام است؟

موقعیت پا به بالا، پاها را برای دخول و نفوذ کامل از هم دور می کند و در عین حال به هر دو طرف اجازه می دهد تا به حداکثر لذت برسند. برای انجام این کار، خانم باید پشت دراز کشیده و یک پا را بر روی شانه شریک زندگی خود قرار دهد. در همین حال، آقا باید پای دیگر را چنگ زده و دخول را انجام دهد.

آلت من خیلی کوچیکه چیکار کنم؟

اعتماد به نفس داشته باشید، حتی اگر مجبور باشید تظاهر کنید تا به آن برسید. اعتماد به نفس واقعاً از نظر جنسی جذاب است و استرس داشتن در رابطه با اندازه آلت تناسلی، رابطه جنسی شما را سریعتر از آلت تناسلی کوچکتر از حد متوسط خراب می کند. تکنیک های ایجاد اعتماد به نفس مانند گفتگوی مثبت با خود را تمرین کنید تا به این مهارت دست پیدا کنید.

منبع: healthline