The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تاثیر رژیم غذایی مردان بر اضافه وزن و چاقی کودکان

تاکنون تصور می شد تنها بانوان که تلاش می کردند باردار شوند باید از رژیم غذایی سالم پیروی کنند اما یافته های تازه دانشمندان نشان داده، مردان نیز باید چنین کنند تا از انتقال ژن اضافه وزنی و چاقی پدر از طریق اسپرم به فرزند پیشگیری کنند.

 

اضافه وزن و چاقی از پدر به ارث می رسد

محققان مدرسه پزشکی دانشگاه کپنهاگ پس از تجزیه و تحلیل اسپرم های مردانی که با اضافه وزن و چاقی دست و پنجه نرم می کردند دریافتند، علامت های اپی ژنتیک (نظریه ای در زمینه توارث که می گوید ژن دارای حافظه ای برای یک واقعه است) مختلف در مردانی که اضافه وزن دارند و از چاقی رنج می برند وجود دارد که بر اشتهای فرزندان تاثیر گذار هستند.

دکتر ایدا دانکن، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه کپنهاگ و سرپرست این مطالعه گفت:" یافته های ما نشان می دهند کودکان پدران چاق بیش از سایر هم سالان شان که پدران شان چنین نیستند در معرض ابتلا به چاقی قرار دارند. "

او افزود:" می دانیم که وراثت نقش اساسی در بروز چاقی و دیابت ایفاء می کنند. اگر پدر و مادر چاق هستند، خطر ابتلاء فرزند به چاقی و دیابت 75 درصد افزایش می یابد. اما هنوز علت بروز این موضوع کشف نشده است. هنوز نمی دانیم اطلاعات منتقل شده توسط ژن ها تحت تاثیر رژیم غذایی مردان است یا وزن شان. احتمال انتقال اطلاعات ژنتیک ابتلا به اضافه وزن و چاقی به فرزندان با ایجاد تغییرات اپی زنتیک در اسپرم ها بسیار زیاد است. از این رو، به مردانی که قصد دارند پدر شوند توصیه می شود، پیش از آغاز پروسه بچه دار شدن از رژیم غذایی سالم پیروی کرده و ورزش کنند تا شاخص توده بدن شان در محدوده طبیعی قرار گیرد. "

مطالعه بیشتر:

1- افزایش احتمال بارداری با رژیم غذایی

2- بهترین رژیم غذایی برای بارداری

3- تاثیر رژیم غذایی ناسالم بر بارداری

4- آیا امکان بازگشت وازکتومی یا باز كردن لوله مردان وجود دارد؟

 

 

منبع: fitpregnancy