The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

رژیم دختر بودن جنین چیست و آیا این رژیم تضمینی است؟

احتمالا می گویید که فرقی نمی کند دختر باشد یا پسر! سلامت بودنش مهم است. شاید به کسی نگویید ولی ته دلتان یک جنسیت را ترجیح می دهید. اگر با دیدن دامن های پفی صورتی دخترانه دلتان ضعف می رود و می خواهید فرزند دختری داشته باشید، یکی از راهکارهای پیش رویتان کمک گرفتن از رژیم دختر بودن جنین است. در این متن مهمترین و ضروری ترین نکات مربوط به رژیم غذایی دختر شدن جنین را برای شما گردآوری کرده ایم.

رژیم غذایی برای دختر شدن جنین

هرچند من واقعا در اولین بارداری اصلا به این که چه غذاهایی شانس بارداری با جنسیت خاص را بالا می‌برد، فکر نمی‌کردم. برای بارداری دوم‌ این کار را انجام دادم. چون یک پسر داشتیم و واقعا دلمان می‌خواست صاحب یک دختر شویم. ولی باز هم باید بگویم که اولین و مهمترین چیز برای من این بود که فقط دلم می‌خواست فرزند دیگری داشته باشم. از نظر علمی مادر برای دختردار شدن،‌ نیاز به محیط اسیدی واژن دارد تا اسپرم‌های دختر خود را به تخمک برسانند. در واقع اسپرم‌های پسر ضعیف‌تر هستند و نمی‌توانند در محیط اسیدی واژن زنده بمانند. در نتیجه اسپرم‌های دختر خود را به تخمک می‌رسانند. در زیر سه نکته مهم است که می تواند به دختر دار شدن شما کمک کند:

نکته #۱: نمک اضافه نشود: یکی از نکات مهم در رژیم دختر بودن جنین کم کردن نمک مصرفی است. برای بالا بردن شانس خود در دختردار شدن، سعی کنید مصرف نمک را در رژیم غذایی خود کاهش بدهید یا نمک اضافی به غذای خود نزنید. سعی کنید از گوشت‌های نمکی، زیتون، نمکدان، غذاهای آماده و پنیرهای آبی دوری کنید. این کار نه تنها بطور کلی مفید است،‌ بلکه برای بارداری شما و جلوگیری از احتباس آب بدن در این دوران نیز موثر است.

نکته #۲: از شیرین‌کننده‌های مصنوعی استفاده کنید: می‌دانم این توصیه اصلا سالم نیست و اغلب خوانندگان از شیرین‌کننده‌های مصنوعی دوری می‌کنند ولی باید بگویم همین شیرین‌کننده‌ها به من کمک کرد تا صاحب دختر شوم. قبل از اینکه پسرم را باردار شوم فقط غذاها و نوشیدنی‌های طبیعی و ارگانیک استفاده می‌کردم. هرکاری انجام می‌دادم تا بدنم را برای بارداری در بهترین حالت قرار دهم. هرچند به خاطر دارم یک ماه قبل از اینکه دخترم را باردار شوم از نوشابه‌های رژیمی و نوشیدنی‌های کریستال لایت استفاده می‌کردم. به هرحال گفته می‌شود شیرین‌کننده‌های مصنوعی،‌ باعث اسیدی شدن بیشتر محیط واژن می‌شود.

 نکته #۳: مصرف کلسیم و منیزیم را بالا ببرید: این نکته فارغ از اینکه می‌خواهید نوزاد پسر داشته باشید یا دختر، برای هرکسی که می‌خواهد باردار شود مفید است،‌ ولی در دختردار شدن شما تاثیرگذار است. اگر می‌خواهید مصرف کلسیم خود را از طریق محصولات لبنی بالا ببرید، سعی کنید به جای لبنیات کم چرب یا بدون چربی از محصولات ارگانیک و پرچرب استفاده کنید. (لبنیات پرچرب خصوصا برای تخمک‌گذاری عالی هستند). مصرف اسفناج را دو برابر کنید چرا که این ماده غذایی شانس دختردار شدن شما را دوبرابر خواهد کرد. اسفناج هم کلسیم دارد هم منیزیم. از اسفناج می‌توان به راحتی در اسموتی‌ها استفاده شود. (بنا بر سلیقه، همراه با شیر یا همراه با ماست!!) 

در اینترنت نکات زیادی در مورد غذاهایی که شانس بارداری با جنسیت خاص را بالا می‌برد وجود دارد. این سه مورد از مواردی بود که در رژیم دختر بودن جنین  نقش مهمی دارد! بارداری‌تان مبارک!

منبع: babyfoode

 

بیشتر بدانید:

1- آیا مصرف مکمل کلسیم و منیزیم در تعیین جنسیت جنین یا دختر شدن آن تاثیری دارد؟

2- نقش تغذیه و زمان برقراری رابطه جنسی در تعیین جنسیت فرزند

3- راه های مدرن و سنتی تشخیص جنسیت فرزند

4- عوامل موثر بر تعیین جنسیت فرزند