The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

کاهش درد زایمان سزارین با تغذیه نوزاد با شیر مادر

یافته های تازه نشان می دهند، تغذیه نوزاد با شیر مادر ممکن است به بانوان در کاهش خطر بروز درد مزمن پس از زایمان سزارین کمک کند.

محققان مدرسه پزشکی دانشگاه والنسیا پس از مطالعه بر روی 185 مادر که سزارین کرده بودند پی بردند، یک سوم آنها ( 23 درصد ) که فرزندان شان را کمتر از دو ماه با شیر مادر تغذیه کرده بودند دست کم چهار ماه پس از زایمان با درد مزمن دست و پنجه نرم می کردند، این در حالی است که تنها هشت درصد از مادرانی که فرزندان شان بیش از دو ماه با شیر مادر تغذیه کرده بودند، درد کمتری آزارشان می داد.

دکتر کارمن آلیسیا، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه والنسیا و سرپرست این مطالعه گفت:" یافته های ما نشان می دهند، تغذیه نوزاد با شیر مادر برای بیش از دو ماه، از بروز درد مزمن پس از زایمان سزارین جلوگیری می کند. این در حالی است که تغذیه نوزاد با شیر مادر برای کمتر از دو ماه، خطر بروز درد مزمن را سه برابر افزایش می دهد. "

او افزود:" یافته ما تاثیر مثبتی بر بانوان و فرزندان شان می گذارد. چون علاوه بر تغذیه سالم فرزندان، از بروز درد مزمن در بانوان پیشگیری می کند. "

پژوهشگران همچنین اعلام کردند، بانوان که تحصیلات آکادمیک دارند کمتر از بانوانی که تحصیلات دانشگاهی اندکی دارند، با درد مزمن پس از زایمان سزارین دست و پنجه نرم می کنند.

54 درصد بانوان که فرزندان شان را با شیر مادر تغذیه می کنند از استرس رنج می برند.

محققان مدرسه پزشکی دانشگاه ژنو نیز معتقدند، استرس مادران در دوران شیردهی ممکن است با بروز درد مزمن پس از زایمان سزارین ارتباط داشته باشد.

زایمان سزارین، یک سوم کل زایمان های کشورهای کانادا، ایالات متحده و بریتانیا را تشکیل می دهد. یک پنجم مادرانی که در این کشورها زایمان سزارین کرده اند، با درد مزمن دست و پنجه نرم می کنند.

مطالعه بیشتر:

1- با مشاهیر زایمان سزارین آشنا شوید

2- با عوامل انتخاب سزارین آشنا شوید

3- بروز چهار مشکل با تکرار سزارین

4- زمان بندی بهبود مادر پس از عمل جراحی سزارین

5- ورزش بعد از سزارین

منبع: healthday