The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عدم نیاز به سزارین با تغذیه سالم و ورزش

یافته های تازه نشان می دهند، ورزش و پیروی کردن از برنامه غذایی سالم در دوران بارداری نه تنها برای رشد جنین بلکه برای سلامت مادر و همچنین کاهش احتمال نیاز به عمل زایمان سزارین را کاهش می دهند.

تاثیر ورزش بر کاهش احتمال سزارین

یافته های تازه نشان می دهند، ورزش و پیروی کردن از برنامه غذایی سالم در دوران بارداری نه تنها برای رشد جنین بلکه برای سلامت مادر و همچنین کاهش احتمال نیاز به عمل زایمان سزارین را کاهش می دهند.

تمریناتی که در مدت بارداری به خانم ها توصیه می شوند، سه دسته اند: تمرینات تنفسی، تمرینات ماهیچه ای و تمرینات آرام بخش.

ورزش و تحرک سبب فعال شدن بهتر دستگاه تنفس، گوارش و رفع مشکل یبوست و تسریع گردش خون در تمام قسمت های بدن به خصوص در ناحیه پاها خواهد شد. این موارد به غیر از ایجاد سهولت در زایمان طبیعی و سزارین، دوران بارداری را هم برای بانوان بدون دردسر می کند.

 

تاثیر تغذیه بر کاهش احتمال سزارین

پس از تجزیه و تحلیل 36 مطالعه که بر روی رفتارهای بیش از 12 هزار و پانصد مادر انجام گرفته دریافتند ورزش و پیروی کردن آنها از رژیم غذایی سالم در دوران بارداری علاوه بر حفظ روند طبیعی رشد جنین احتمال استفاده از سزارین برای زایمان را کاهش داده است.

دکتر شکیلا تنگراتینان، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه کوئین مری لندن و سرپرست این مطالعه گفت:" در مجموع، عادات سالم احتمال ضرورت سزارین را تا 10 درصد کاهش می دهد."

پژوهشگران دریافتند، پیروی کردن از روش زندگی سالم می تواند خطر ابتلا مادران باردار به دیابت بارداری را 24 درصد کاهش دهد. تعجب آور نیست که داشتن عادات سالم به حفظ وزن بارداران در حد طبیعی کمک می کند.

دکتر تنگراتینان افزود:" پیروی کردن از رژیم غذایی سالم و داشتن فعالیت بدنی متوسط در دوران بارداری از افزایش وزن بیش از اندازه جلوگیری می کند. اما، تعریف دقیق ورزش و پیروی کردن از رژیم غذایی سالم در دوران بارداری دشوار است. "

استاد دانشکده پزشکی دانشگاه کوئین مری لندن ادامه داد:" افزودن فیبر، ماهی، روغن زیتون به برنامه غذایی، متوقف کردن نوشیدن نوشیدنی های شیرین، دوچرخه سواری و شنا کردن و رقصیدن فواید بیشماری برای مادران باردار دارد. همچنین، داشتن دست کم 150 دقیقه  فعالیت بدنی و تمرینات مناسب بارداری مانند در هفته ایروبیک، یوگای باردای و پیلاتس بارداری در هفته الزامی است. " 

فراموش نکنید که مصرف مواد مغذی روزانه برای سلامت جنین و مادر ضروری است و می تواند احتمال سزارین و نیاز به عمل سزارین را کاهش دهد، اما به هیچ وجه نباید در دوران بارداری پرخوری کرد. 

 

 

مطالعه بیشتر:

1- اگر زایمان تان نزدیک است بخوانید

2- کلید موفقیت در زایمان حفظ آمادگی است

3- انتخاب مناسب: زایمان طبیعی یا سزارین

منبع: نی نی پلاس