The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

خطر ابتلا به دیابت با افزایش وزن بین دو بارداری

یافته های تازه نشان می دهند، افزایش وزن زنان پس از تولد فرزندان خطر ابتلاء آنها به دیابت در بارداری دوم را به شدت افزایش می دهد.

دانشمندان اعلام کردند، وزن زنان پیش از تخمک گذاری و افزایش اش در دوران بارداری، از جمله عوامل خطر زای بروز دیابت بارداری شناخته می شوند.

دیابت بارداری نوعی از افزایش میزان قند خون است که در دوران بارداری بروز کرده و مشکلات عدیده ای برای مادر و نوزاد ایجاد می کند.

دکتر لین سوربای، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه اسلو و همکاران اش برای مطالعه درباره خطر بروز دیابت در بانوان که پس از تولد فرزند اول و پیش از باردار شدن مجدد وزن شان افزایش یافته، سوابق ابتلاء به دیابت بارداری و شاخص توده بدن بیش از 24 هزار و 200 زن که بین سال های 2006 تا 2014 زایمان کرده اند را بررسی کرده و دریافتند شاخص توده بدن 36 درصد آنها بین دو بارداری یک درصد افزایش یافته است. به معنای دیگر خطر ابتلا به دیابت در بارداری دوم آنها را تهدید می کند.

نتایج این مطالعه نشان داد، بانوان که پس از زایمان وزن شان را کم می کنند، در بارداری دوم کمتر به دیابت بارداری مبتلا می شوند.

مطالعه بیشتر:

1- کاهش و افزایش شدید وزن در بارداری خطرناک است

2- چاقی مادر عامل بروز اختلال رفتار در پسر است

3- همه چیز درباره وزن مناسب در دوران بارداری

منبع: healthday