The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور پخت املت با قارچ و مارچوبه (آهن ،فولات و B12)

مارچوبه منبع بسیار مناسبی از فولات هست که مقداری نیز آهن به بدن شما می‌رساندوسه ماهه سوم بارداری با توجه به افزایش روند رشد و نمو جنین و نیاز مادر باردار به دریافت انرژی بیشتر، تامین مواد ضروری بدن مثل ویتامین ها، آهن، ویتامین C ، کلسیم، ویتامین D ، کربوهیدرات ها، پروتئین، فیبر و ... اهمیت بیشتری خواهد داشت.

در سه ماهه سوم بارداری، بدن شما به کالری بیشتری نیاز دارد. ( حدود 400 کالری بیش از یک فرد عادی). بنابراین سعی کنید مواد غذایی سالم تر، لبنیات کم چرب، میوه های تازه و خشک، سبزیجات و نان سبوس دار تغذیه کنید. در روز 8 تا 10 لیوان آب بنوشید، از خوردن قهوه خودداری کنید، بجای خوردن سه وعده بزرگ در روز از چند وعده با حجم کوچکتر استفاده کنید و غذا را به آرامی میل کنید و از غذاهای چرب و سرخ کرده پرهیز کنید.و همچنین از یکرژیم غذایی سالم باید پیروی کنید.

 

مارچوبه برای بارداری

مارچوبه و اسفناج منبع بسیار مناسبی از فولات هستند که مقداری نیز آهن به بدن شما می‌رسانند.

مارچوبه؛ سرشار از منیزیم، نیاسین، فسفر، پتاسیم، ریبوفلاوین، سلنیوم، تیامین، روی، فیبر و ویتامین‌های آ، ب، ث و ای است. این گیاه منبع بسیار خوبی از فولات است؛ 100 گرم مارچوبه‌ی تازه حاوی دو گرم فیبر، 756 میکروگرم ویتامین آ، 6.5 میلی‌ گرم ویتامین ث و 52 میکروگرم فولات است.

سرکه بالزامیک مناسب بارداری

این نوع از سرکه دارای طعم و مزه بسیار قوی و شیرینی است. معمولا با اضافه کردن مقدار بسیار کمی از سرکه بالزامیک به مواد غذایی، طعم آن ها بیش از حد تغییر میکند. مصرف سرکه بالزامیک باعث بالا رفتن قند خون در ماردران باردار می شود، بنابراین سرکه بالزامیک در مقایسه با دیگر سرکه ها باید بسیار به اندازه مصرف شود.

سالادهایی که به سرکه آغشته می‌گیرند، سالم‌تر و مغذی‌ تر هستند زیرا سرکه ها سبب جذب بیشتر مواد ویتامینی و پروتئینی موجود در مواد سالاد مثل کاهو، هویج، خیار ، گوجه‌ فرنگی و فلفل می‌شوند. از این رو استفاده از سرکه در تهیه سالادهای توصیه می‌شود. سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و درمانی دارد و باعث تحریک اشتها ، ترشح بیشتر شیره گوارشی شده و هضم غذا را بهتر می ‌کند.

سرکه بهتر از نمک در بارداری

سرکه، نمک موجود در سبزیجات و میوه ها را تحریک و زیاد نموده و از راه عرق کردن بدن نمک زیادی را خارج می نماید و در رژیم کم خوردن نمک خوردن سرکه مناسب است در رژیم گوشت نیز همین گونه عمل می نماید، و تنها برای مبتلایان به بیماریهای کبدی مناسب نیست. سرکه برای جلوگیری از اضافه وزن و لاغری و همچنین در مبارزه دیابت بسیار مفید است. 

 

دستور پخت املت با قارچ و مارچوبه  ((این وعده غذایی منبعی خوب است از ویتامین های A ،C ،D و گروه B شامل فولات و B12، کلسیم، سلنیم، فیبر، فسفر، پتاسیم، پروتئین، آهن، ید، امگا 3))

مواد لازم

  • سرکه بالزامیک 3 قاشق چایخوری
  • روغن زیتون 2 قاشق چایخوری
  • آویشن 1/4 قاشق چایخوری
  • جعفری 1 قاشق غذاخوری، خرد شده
  • فلفل سیاه
  • سیر 1/2 حبه، در صورت تمایل
  • قارچ 8-6 عدد
  • مارچوبه 4 عدد
  • تخم مرغ 2 عدد
  • پنیر پارمزان 1/3 پیمانه
  • 2 عدد نان تست

طرز تهیه:

در یک ظرف مناسب سرکه، روغن زیتون، آویشن، جعفری و سیر را با هم مخلوط کرده سپس قارچ و مارچوبه را اضافه نمایید و داخل ماهی تابه نچسب ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید 3 الی 5 دقیقه پخت را ادامه دهید. تخم مرغ ها را داخل ظرفی شکسته و به آرامی هم بزنید. سپس پنیرو فلفل سیاه را اضافه نمایید تا مخلوطی یکنواخت بدست آید. یک قاشق روغن زیتون داخل ماهی تابه نچسب ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید. سپس مخلوط تخم مرغ را اضافه نمایید زمان پخت تخم مرغ بسیار کوتاه می باشد و به کمک یک قاشق چوبی تخم مرغ را از وسط تا کرده و پخت را برای 20 ثانیه دیگر ادامه دهید. املت را با نان تست و مخلوط قارچ و مارچوبه نوش جان کنید.

مطالب بیشتر:

 

منبع: ماهنامه نی نی +