The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

املت فیله ماهی تره فرنگی منبعی سرشار از ویتامین های گروه D و B و فولات

ماهی سالمون و قزل آلا منبعی عالی برای پروتئین بوده و سرشار از ویتامین‌ های B و اسیدهای چرب امگا 3 است. با مصرف ماهی در بارداری اسیدهای چرب امگا 3 از طریق بدن مادر به زنجیره چربی‌هایی به نام DHA تبدیل می‌گردند. این چربی‌ها برای رشد مغز و شبکیه چشم فرزندتان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. رشد مغز و شبکیه چشم نزدیک به هفته 21 بارداری رخ می‌دهد و تا مدت‌ها پس از زایمان نوزاد به گسترش خود ادامه می‌دهند. امروزه امگاها را خوراک اصلی مغز می نامند، ماده ای که به طرز شگفت آوری شما و جنینتان را در این دوران حساس پشتیبانی می کند.

 

دستور پخت املت فیله ماهی تره فرنگی منبعی سرشار از ویتامین های گروه D و B، فولات، روی، پروتئین، ید و کلسیم برای سه ماهه سوم بارداری

مواد لازم

  • روغن زیتون 1 قاشق غذا خوری
  • تره فرنگی 1/2 پیمانه، (قسمت سفید، خرد شده)
  • فیله ماهی 100 گرم، ماهی قزل آلا (بخارپز شده)
  • موسیر 2 عدد، خرد شده
  • پودر آویشن 1 قاشق چایخوری
  • فلفل سیاه
  • تخم مرغ 2 عدد
  • آب 2 قاشق غذا خوری
  • پنیر پارمسان 1/2 پیمانه

طرز تهیه:

روغن زیتون را داخل تابه نچسب ریخته و روی حرارت قرار دهید. تره فرنگی را اضافه کرده و بمدت 5 دقیقه پخته تا کاملاً نرم شوند. سپس در یک ظرف مناسب، فیله ماهی، موسیر و آویشن را مخلوط کنید و با فلفل سیاه مزه دار کنید. در ظرفی جداگانه تخم مرغ ها را شکسته و با دو قاشق آب مخلوط کنید. تابه را با یک دستمال تمیز کرده و برای جلوگیری از چسبیدن مواد مقداری روغن زیتون داخل آن ریخته و مخلوط تخم مرغ را به آن اضافه کنید. سپس تابه را روی حرارت قرار دهید، بعد از گذشت 2 دقیقه تره فرنگی و مخلوط فیله ماهی را اضافه کنید و روی آن را با پنیر پارمسان بپوشانید. پخت را تا زمانیکه تخم مرغ ها کاملاً پخته شوند ادامه دهید و با نان تست نوش جان کنید.

املت فیله ماهی تره فرنگی منبعی سرشار از ویتامین های گروه D و B، فولات، روی، پروتئین، ید و کلسیم برای دوران بارداری به خصوص سه ماهه سوم بارداری می باشد.

 

مطالعه بیشتر:

1- دستور پخت فیله ماهی مدیترانه ای منبعی سرشار از ویتامین C و پروتئین

2- دستور پخت ماکارونی با میگو منبعی سرشار از ویتامین B و اسید فولیک

3- دستور پخت فیله ماهی گریل شده با سالاد منبعی سرشار از امگا 3

4- دستور پخت کباب ماهی با سس نارگیل منبعی سرشار از ویتامین C

 

منبع: ماهنامه نی نی +