The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چگونه از همسرم در دوران بارداری حمایت کنم؟

به همه آنهایی که به زودی به جمع پدرها اضافه می شوند تبریک می گوییم، پدر شدن از بزرگ ترین لذت های زندگی است. اگرچه مادر طی 9 ماه بارداری جنین را در شکم خود دارد و سختی هایش را تحمل می کند، اما این باعث نمی شود که اهمیت نقش پدر کمرنگ شود. راه های بسیاری است برای اینکه بتوانید خود را برای پدر شدن آماده کنید. شما باید در طول دوران بارداری همسرتان آرامش داشته باشید تا بتوانید بهترین کارها را برای او انجام دهید و در شرایط خاص از او حمایت کنید.

همسرتان در دوران بارداری از شما چه انتظاراتی دارد؟

تولد فرزند اول تجربه ای است که هیچ یک از زوجین به هیچ وجه نمی تواند خود را در آن موقعیت فرض کند، اصولا زمانی که فرزند متولد می شود والدین متوجه می شوند که تصورات آنها تا چه حد متفاوت و متناقض بوده است .آقایان نسبت به اینکه همسرانشان در دوران بارداری از آنها چه انتظاراتی دارند و چه طور باید به آنها کمک کنند گیج می شوند.

حضور آقایان کنار همسرشان در دوران بارداری باعث احساس امنیت خاطر در آنها می شود زیرا مادر باردار می داند که پس از فارغ شدن همسرش انتظارش را می کشد. کلمات محبت آمیز و نوازش های همسر در دوران بارداری همگی در روحیه یک خانم باردار تاثیر بسیار زیادی دارد.

دوران بارداری، احساسات پدران را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. فرزند مسئولیت های جدیدی را با خود به همراه دارد، به همین دلیل ممکن است احساس کنید که آماده نیستید ولی اصلا نگران نباشید زیرا این اتفاق برای همه پدرانی که منتظر فرزند جدید هستند طبیعی است و به مرور می توانید مسائل را به کمک همسرتان حل کنید و والد بسیار خوبی برای فرزند خود باشید.

 

چطور می توانید در دوران بارداری به همسرتان کمک کنید؟

  • همسرتان را هنگام معاینات پزشکی همراهی کنید. همراهی همسرتان در ویزیت های پیش از بارداری و دوران بارداری از جمله کارهایی است که به آرامش مادر بسیار کمک می کند.
  • برای اینکه عشق و علاقه خود را به همسر باردارتان ثابت کنید و حمایت‌های لازم روانی را انجام دهید، حتما در تمام مراحل آزمایش، سونوگرافی و مراجعه به پزشک با او همراه شوید.
  • اگر همسرتان نیاز به سونوگرافی دارد، همراه او باشید. در بعضی از مراکز سونوگرافی از ورود پدرها جلوگیری می‌شود، اما اگر این امکان وجود داشت و شما نیز دوست داشته باشید می‌توانید که سر، بازوها، دست‌ها و پاهای فرزندتان را ببینید. این کار به شما نیز کمک می‌کند تا کم‌کم فرزندتان برای شما بسیار واقعی شود و ترس شما از بین برود.
  • همراه همسرتان در کلاس های بارداری شرکت کنید تا یاد ‌بگیرید که چگونه در طول بارداری و تولد نوزاد به او کمک کنید. از فرصت پیش رو برای تبدیل شدن به یک پدر نمونه استفاده کنید. نکاتی که در این کلاس‌ها مطرح می‌شوند، بعدها به کارتان می‌آیند. گاهی اوقات لازم است پوشک بچه را عوض کنید یا کمک کنید آروغ بزند. هر چه زودتر اصول اولیه را بیاموزید، بهتر است.
  • درباره بارداری و تولد تا آنجا که می توانید مطالعه کنید.این به شما کمک خواهد کرد تا ایده ای در مورد اصول بارداری و آنچه که در اتاق عمل اتفاق می افتد بدست آورید. این شما نیستید که در اتاق عمل زایمان می‌کنید، اما لازم است بدانید که مادر چه می‌کشد. با این کار می‌توانید در مواقع ضروری به مادر برای غلبه بر استرس و نگرانی‌های او کمک کنید و اجازه ندهید که نگرانی و اضطراب باعث اختلال در زندگی روزمره شما شود. تنها در این صورت است که می‌توانید با او همدردی کنید و آنطور که انتظار دارد، از او حمایت کنید. کتاب یا مقاله مطالعه کنید، به وب‌ سایت‌ها مراجعه کنید و ویدیوهایی را در این زمینه ببینید.
  • همیشه در دسترس باشید (حداقل از طریق تلفن). بانوان در دوران بارداری زیاد احساساتی می‌شوند. هر چه هست، سعی کنید به وقت نیاز در کنار او باشید. در صورتی که امکانش را ندارید، از طریق تلفن با او در ارتباط باشید.
  • برای خرید وسایل نوزاد همسرتان را همراهی کنید.
  • با مشورت همسرتان به دنبال انتخاب نامی مناسب برای فرزندتان (دختر یا پسر) باشید.
  • شما می توانید با قبول مسئولیت در انجام کارهای روزانه منزل فرصت های بیشتری را برای استراحت همسرتان فراهم کنید. برای مثال خانه را تمیز کنید، لباس بشویید، ظرف ها را بشویید و حتی آشپزی کنید. بدانید که او در حال حاضر نیاز به حمایت، استراحت و درک بسیار بالایی دارد.
  • با همسرتان صحبت کنید. بسیار مهم است اضطراب هایی را که همسرتان یا هر دو ممکن است در دوران بارداری داشته باشید را شناسایی کرده و یکدیگر را حمایت کنید.
  • بهتر است با همسرتان در سه ماهه اول و دوم دوران بارداری که زایمان زودرس خطرش کمتر است سفر کنید. سفر به استرس همسرتان کمک می کند.
  • گاهی اوقات مشکلات مالی نیز می تواند باعث نگرانی شما شود. بهتر است برنامه ریزی داشته باشید و با دوستان و اعضای خانواده هم در این زمینه مشورت کنید.
  • همسرتان را مرکز توجه قرار دهید. دقت داشته باشید که در دوران بارداری باید به همسرتان بیشتر از هر زمان دیگری توجه داشته و خواسته هایش را برآورده کنید.
  • بانوان در دوران بارداری بسیار حساس می شوند به همین دلیل سعی کنید هنگام صحبت با همسرتان از کلمات مناسب استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که همسرتان در دوران بارداری رژیم غذایی خوبی داشته باشد. اجرای دستورات پزشک در مورد رژیم غذایی و دارو را کنترل کنید و در موارد لزوم به او یادآوری نمایید.
  • به سلامت بهداشت او توجه کنید.
  • مطمئن شوید که همسرتان در دوران بارداری شب ها خواب خوبی داشته باشد.

 

مطالعه بیشتر:

1- بهترین رژیم غذایی برای بارداری

2- سفر در سه ماهه سوم بارداری

3- 21 نکته برای مسافرت با ماشین در دوران بارداری

4- مزایا و معایب حضور پدر در اتاق زایمان

5- 20 نکته ای که پدر باید درباره بارداری و بچه داری بداند