The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

راه حل ساده برای بغلی شدن نوزاد

نوزادهایی هستند که اصلاً نمی خواهند از بغل مادر جدا شوند. پتوهای رنگارنگ، تشک های بازی، اسباب بازی ها و ... هیچ چیز نمی‌تواند نظرش را عوض کند! آنها آنقدر گریه می‌کنند تا بالاخره مجبور شوید، بغلشان کنید. آغوش دیگران هم بی‌فایده است؛ آنها فقط از مامان بغلی می‌خواهند و بس!

آیا نوزادتان دائم می‌خواهد که بغلش کنید؟ چند راه حل ساده برای کمک به شما پیشنهاد می‌کنیم!

در ادامه چند فرضیه برای توضیح علل این رفتار و راهکارهایی برای کمک عرضه می‌کنیم.

اضطراب و کنجکاوی دلیل اصلی بغلی شدن نوزاد

نوزادان در حدود هشت ماهگی دچار اظطراب جدایی می‌شوند. این مرحله ای طبیعی است که در طول آن نوزاد دچار ترس از دست دادن مادر می‌شود؛ به همین دلیل به محض ندیدن مادر یا روبرو شدن با یک غریبه شروع به گریه می‌کند. پس طبیعی است که در این سن مجبور باشید دائما نوزاد خود را در آغوش بگیرید.

یکی دیگر از دلایلی که نوزاد شما دوست دارد در بغل شما قرار داشته باشد، احتمالاً به دلیل کاهش فاصله با صورت شماست. نوزادان فقط فاصله های بسیار کوتاه را می بینند (حدود 20 سانتی متر) و به همین دلیل دائم می‌خواهند صورت مادرشان را از نزدیک ببینند. البته نوزادان بزرگتر بیشتر به دنبال گسترش افق دید خود هستند، آنها می‌خواهند چیزی به غیر از پاهای در حال عبور بزرگترها را در اطراف خود ببینند و این موضوع کاملاً قابل درک است.

نوزادی که در کالسکه اش فرو رفته و یا روی زمین نشسته است، چشم انداز خوبی از اطرافش ندارد و ما اغلب از آن بالا او را فراموش می‌کنیم. او نمی‌تواند عروسکی که خواهرش با آن بازی می کند را ببیند و نمی‌فهمد که صدای موسیقی از کجا می‌آید. نوزادی که کنجکاو است دوست دارد همه چیز را ببیند و بداند، و این نه تنها امری کاملا طبیعی است بلکه نشان دهنده یک نوزاد باهوش و با ذکاوت است!

عوارض بغلی شدن نوزاد برای مادران

علی رغم شادی فراوانی که از داشتن نوزادی باهوش و کنجکاو به شما دست می‌دهد به هر حال شما هم گاهی نیاز دارید دستهایتان آزاد باشند. به خصوص اگر نوزاد شما کمی سنگین وزن باشد خیلی زود دچار کمر درد و دست درد خواهید شد. ممکن است وقتی کودکتان به خاطر ظرف شستن شما گریه سر داده و از طرفی شما احساس درد و کوفتگی می‌کنید مستاصل شده و اصلاً ندانید که چه باید بکنید.

اگر کار از کار گذشته و دچار کمر درد شده‌اید، خیلی زود با یک ماساژور تماس بگیرید تا عضلاتتان را ماساژ داده و به شما کمک کند که این دوران سخت را با خیالی آسوده پشت سر بگذارید.

 

یک راه حل ساده برای بغلی شدن نوزاد

آغوشی یا حمل کننده نوزاد بهترین راه حل برای خروج بی دغدغه از دوره بغلی شدن نوزاد است. اصول کار برای انواع آغوشی یکسان است و شما چه از آغوشی شکمی، پشتی یا حتی یک شال استفاده کنید، دستهایتان آزاد، وضعیت بدنی‌تان بهتر و نوزادتان هم راضی‌تر خواهد بود. حتی در برخی موارد ممکن است رفتار یک نوزاد بدعنق به محض قرار گرفتن در آغوشی و تماشای اطرافش کاملاً عوض شود.

 

آیا قبلاً شنیده‌اید که برای لوس بار نیامدن نوزاد، نباید زیاد او را بغل کرد و دائم در آغوش گرفت؟ بدانید که این یک افسانه است. شما نه تنها او را لوس نخواهید کرد، بلکه با این کار به او احساس دلگرمی و آرامش خواهید بخشید.

گذر از این مرحله زیاد طول نمی‌کشد و به زودی نیاز به استقلال در فرزندتان شما شکوفا خواهد شد. علاوه بر آن به محض آنکه کودکتان راه افتاد، بوسیدن او در حال دویدن از اتاق نشیمن به آشپزخانه بسیار مشکل خواهد شد. و اگر با این وجود همچنان فکر می‌کنید که مجبورید برای همیشه او را بغل کنید، کافیست به خودتان بگویید که هیچ کودک 10 ساله‌ای نیست که نخواهد از بغل پدر و مادرش پایین بیاید!

 

مطالعه بیشتر:

1- احساس غریبی کردن در کودکان

2- به فرزندتان آرام کردن خود را بیاموزید

3- علت و روش های آرام کردن گریه نوزاد

4- روش های آرام کردن نوزاد بی قرار و ناآرام