The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

علت بالا بودن شکم در دوران بارداری

بارداری لذت زیادی دارد اما به آن معنی نیست که مامان‌های آینده نگران چیزهای مختلف نیستند. یکی از این موارد بزرگ‌شدن مداوم شکم است. آیا شکم برای این هفته از بارداری زیادی بزرگ نیست؟ زیادی کوچک نیست؟ آیا بالا یا پایین آمدن جنین و پهن شدن آن مشکلی ایجاد می‌کند؟ 

به هر حال نمی‌تواند داخل شکم خود را ببیند و تنها سرنخی که روزبه‌روز درباره جنین رو به رشد خود دارد چیزهایی است می‌بیند و حس می‌کند. اگر باردار هستید و نسبت به اندازه یا شکل شکم خود نگرانی دارید این مقاله را بخوانید. متوجه خواهید شد که تنها نیستید و از آن بهتر این است که وضعیت قرار گرفتن جنین در شکم شما جای هیچ نگرانی ندارد.

بالا بودن شکم در بارداری نشانه چیست؟

«انگار یک توپ بسکتبال قورت داده‌ای!» این جمله‌ای است که معمولا درباره بانوانی که انگار جنین شان جلو و بالا قرار گرفته است می‌گویند. در واقع دقیقا هم همین اتفاق افتاده. اصلا چیز عجیبی نیست که جنین خود را در چنین وضعیتی در رحم قرار بدهد، خصوصا در سه ماهه اول و دوم.

وضعیت بالا بودن شکم در بارداری در برخی بانوان تمام دوران بارداری از اول تا آخر را در بر می گیرد، خصوصا آنان که عضلات شکمی بسیار قوی دارند. دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، اما اگر واقعا نگران هستید با متخصص زنان و زایمان یا مامای خود صحبت کنید. به این توجه داشته باشید که به‌رغم داستان‌های بسیار مادربزرگ‌ها درباره شکل شکم و جنسیت جنین، این موضوع هیچ ربطی به این‌که او پسر یا دختر است ندارد.

 

مطالعه بیشتر:

1- اندازه شکم مادر در دوران بارداری

2- کوچک بودن شکم در بارداری نشانه چیست؟

3- بزرگ بودن شکم در بارداری

4- 7 عامل موثر بر شکل و اندازه شکم در دوران بارداری

5- تشخیص جنسیت جنین از روی شکل شکم در دوران بارداری

6- اندازه شکم در ماه اول بارداری

7- علت پایین بودن شکم در بارداری