The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

علت پایین بودن شکم در بارداری

بارداری لذت زیادی دارد اما به آن معنی نیست که مامان‌های آینده نگران چیزهای مختلف نیستند. یکی از این موارد بزرگ‌شدن مداوم شکم است. آیا شکم برای این هفته از بارداری زیادی بزرگ نیست؟ زیادی کوچک نیست؟ آیا بالا یا پایین آمدن جنین و پهن شدن آن مشکلی ایجاد می‌کند؟ به هر حال نمی‌تواند داخل شکم خود را ببیند و تنها سرنخی که روزبه‌روز درباره جنین رو به رشد خود دارد چیزهایی است که می‌بیند و حس می‌کند. اگر باردار هستید و نسبت به پایین بودن شکم نگرانی دارید این مقاله را بخوانید.

سخت است که در دوران بارداری سایز شکم خود را با دیگر دوستان باردارمان مقایسه نکنیم. اما اگر شکم شما چندان بزرگ نشده ناراحت نشوید؛ زیرا هیچ اندازه استاندارد و معیاری خاصی در این مورد وجود ندارد. همانطور که وزن نوزادان با هم تفاوت دارد، سایز شکم مادران در بارداری نیز با هم یکسان نیست.ممکن است شکم یک مادر باردار، متناسب و صیقلی و هندوانه ای شکل باشد و یا به خیلی بزرگ به نظر برسد.

علت پایین بودن شکم در بارداری چیست؟

فیزیک برخی از مادران باردار به گونه‌ایست که شکم شان پایین قرار می‌گیرد یا این‌که بارداری دوم یا سوم آن‌هاست و عضلات و رباط‌هایی که رحم در حال رشد را نگه می‌دارد کشیده و ضعیف شده و نمی‌تواند مانند قبل رحم را نگه دارد. در اواخر دوره بارداری ممکن است متوجه شوید که انگار یک شبه شکم شما پایین‌تر آمده است. احتمالا به این خاطر است که جنین واقعا پایین آمده تا برای تولد آماده شود. (تمام جنین‌ها این کار را نمی‌کنند. بعضی از آن‌ها تا شروع زایمان پایین نمی‌آیند.) اگر این اتفاق پیش از هفته ۳۷ افتاده است، این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید، چراکه ممکن است به معنای زایمان زودرس باشد.

بزرگترین مشکل پایین بودن شکم در بارداری این است که ممکن است به کمر شما فشار بیاورد. ورزش‌های مناسب می‌تواند احساس ناراحتی و درد کمر شما را کاهش دهد.

 

مطالعه بیشتر:

1- اندازه شکم مادر در دوران بارداری

2- علت بالا بودن شکم در دوران بارداری

3- کوچک بودن شکم در بارداری نشانه چیست؟

4- بزرگ بودن شکم در بارداری

5- 7 عامل موثر بر شکل و اندازه شکم در دوران بارداری

6- تشخیص جنسیت جنین از روی شکل شکم در دوران بارداری

7- اندازه شکم در ماه اول بارداری