The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

سفر در بارداری با پایین بودن جفت خطرناک است؟

سوال مخاطب:

در صورت پایین بودن جفت سفر در بارداری غیر ممکن است و یا با رعایت احتیاط می توان سفر کرد؟

 

پاسخ کارشناس:

 دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

یکی از مواردی که سبب می شود بارداری شما در گروه بارداری های پر خطر قرار بگیرد مشکلات مربوط به جفت است. از جمله این مشکلات می توان به ناهنجاری ها، دکلمان ناکامل (جداشدگی ناکامل) و نیز پایین بودن جفت اشاره کرد. پایین بودن جفت درجات مختلف دارد که به انواع مختلف از جمله، سرراهی ناقص و کامل تقسیم می شود در حالت اول به مرور به بالا کشیده می شود ولی در دو فرم دیگر باید به شدت مراقبت کرد تا کنده نشود زیرا منجر به سقط جنین و خونریزی شدید خواهد شد در هر صورت یکی از مواردی که باید رعایت گردد سفر به خصوص با ماشین است که قطعا خطرساز است.در هنگام سفر، تلاش کنید تا تکان‌های ناشی از حرکت را به حداقل برسانید.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +