The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

کنترل اضافه وزن در بارداری چگونه است؟

سوال مخاطب:

هفته دهم بارداری هستم و اضافه شدن وزن من با سرعت زیادی پیش می رود چگونه می توانم آن را کنترل کنم؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

کسانی که در سه ماهه اول با افزایش وزن مواجه می شوند معمولا در طی حاملگی 20 گاهی تا 30 کیلو افزایش وزن پیدا می کنند چون اکثرا با تهوع، استفراغ، بی اشتهایی و کاهش وزن روبرو هستند بنابراین شما حتما باید تحت نظر متخصص تغذیه قرار بگیرید تا وزن شما را کنترل کند معمولا این پدیده در حاملگی اول بیشتر اتفاق می افتد که آن هم ریشه روانی دارد چون این مادران تصور می کنند اگر خودشان چاق شوند فرزند آن ها نیز رشد بیشتری پیدا می کند در حالی که این فکر کاملا غلط است و وزن مادر ربط زیادی با وزن جنین ندارد مگر در موارد خاص نظیر دیابت که آن هم خطرناک است و همان طور که بارها گفته شد افزایش وزن در طول 9 ماه بین12-10 کیلو طبیعی است.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +