The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

کاهش وزن در دوران بارداری خطرناک است!

احتمالا می دانید که وزن تان در دوران بارداری نباید بیش از 22 کیلوگرم افزایش یابد، اما کاهش وزن در این دوران ایمن است؟

 

در حالی که محققان انجمن پزشکان زنان و زایمان آمریکا اعلام کرده اند داشتن فعالیت بدن در دوران بارداری بی خطر است، اما دکتر مایکل کاکچویک، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه ایالتی اوهایو معتقد است:" داشتن فعالیت بدنی، ورزش کردن و کاهش وزن در دوران بارداری خطرناک است. زنانی که شاخص توده بدن شان طبیعی است باید بین 11 تا 21 کیلوگرم و بانوانی که اضافه وزن دارند و چاق هستند به ترتیب 6 تا 11 کیلوگرم و 4 تا 9 کیلوگرم افزایش وزن داشته باشند. "

او افزود:" افزایش وزن و ابتلاء زنان باردار به چاقی آنها را در معرض سقط جنین، مرده زایی و پره اکلامپسی قرار می دهد. اما اگر شاخص توده بدن تان بیش از اندازه طبیعی باشد نیز تلاش برای کاهش وزن در دوران بارداری ایمن نیست. اگر حالت گرسنگی در بدن تان ایجاد شود، قطعات کربن در کبدتان ایجاد می شود که کتون نام دارند و با عبور از جفت می توانند به مغز جنین آسیب وارد کنند. "

دکتر شری رز، رئیس مرکز سلامت زنان سانتامونیکای کالیفرنیا نیز باور دارد:" محدوده افزایش وزن بانوان باردار اندک است، اما تلاش آنها برای کاستن وزن شان خطرناک است. "

او می افزاید:" با این وجود، بانوان بارداری که از چاقی رنج می برند با پیروی کردن از رژیم غذایی سالم که توسط متخصص تغذیه طراحی شده باشد می توانند وزن کم کنند. "

دکتر جسیکا شفرد، دانشیار مدرسه پزشکی دانشگاه شیکاگو می گوید:" اگر پس از باردار شدن برای کاهش وزن تلاش می کنید، نشان دهنده آن است که از نوعی اختلال غذا خوردن رنج می برید. "

او افزود:" تنها راه تولد فرزند سالم پیروی کردن از رژیم غذایی سالم و سرشار از مواد مغذی است."

منبع: womenshealthmag