The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

کوچک بودن فولیکول تخمدان، نشانه تنبلی تخمدان است؟

سوال مخاطب:

داشتن فولیکول های ریز کوچک تر از 6 میلی متر به چه معنی است؟ آیا این ها کیست هستند؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

در بیماری که به P.C.O.D تنبلی تخمدان معروف است این حالت دیده می شود که قاعدتا تخمک گذاری کامل صورت نمی گیرد این بیماران معمولا به چاقی، پرمویی شدید، تاخیر در قاعدگی، تغییرات هورمونی به خصوص بالا بودن هورمون مردانه، ریزش موی سر و گاهی آکنه و جوش صورت مبتلا هستند. در هر صورت چون ممکن است بارداری طبیعی اتفاق نیفتد اکثرا با درمان های مناسب تحریک تخمک گذاری حامله می شوند. ضمنا اندازه فولیکول ها بسته به زمانی که از قاعدگی می گذرد متفاوت است و در روز 14 قاعدگی به حداکثر خود یعنی  15میلی متر می رسد.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

منبع: نی نی +