The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا وجود فیبروم در بارداری باعث سقط می شود؟

سوال مخاطب:

اگر با وجود فیبروم بارداری رخ دهد امکان سقط وجود دارد؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

وجود یک فیبروم در جدار یا بیرون از رحم  با قطر کمتر از 5 سانتی متر و قبل از حاملگی تاثیر چندانی روی حاملگی نداشته و باعث سقط یا زایمان زودرس نمی شود ولی اگر در داخل رحم یا با قطر بیش از 5 سانتی متر باشد باید حتما قبل از حاملگی جراحی شود به خصوص در مواردی که تعداد فیبروم ها زیاد بوده و باعث بزرگی رحم شود در این حالت نه تنها ممکن است حاملگی پیش نیاید و اگر هم پیش آید اکثرا منجر به سقط یا زایمان زودرس خواهد شد بنابراین در این موارد حتما باید قبل از حاملگی بیمار مورد جراحی برداشتن فیبروم ها قرار گیرد هر چند خطر چسبندگی بعد از عمل و شانس حاملگی طبیعی تا حدودی کم می شود ولی با انجام IVF یا لقاح مصنوعی این مشکل هم حل خواهد شد در عوض در جریان بارداری مشکلی نخواهید داشت.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +