The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا شستشوی واژن برای درمان عفونت راهی مناسب است؟

سوال مخاطب:

آیا شستشوی واژن برای درمان عفونت راهی مناسب است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

ابتدا باید نوع میکروب عامل عفونت را مشخص کرد چون عفونت های واژن علاوه بر میکروب، انگلی- ویروسی-قارچی... نیز می تواند باشد آنچه که امروزه زیاد دیده می شود عفونت انگلی است که تریکومونا واژینالیس نامیده می شود که آن هم از طریق مقاربت سرایت می کند گاهی نیز وجود زخم در دهانه رحم، پولیپ... باعث عفونت و قارچ می شود که باید آن ها را درمان کرد(با کوتر یا فریز و اخیرا با لیزر) در هر حال شستن مرتب واژن با مواد مخصوص می تواند فلور طبیعی واژن را به هم بزند و بجای آن عامل بیماری زا رشد کند و این کار نیز در خانم هایی که با افراد متعدد رابطه دارند انجام می شود وگرنه برای زنان شوهردار که رابطه با غیر وجود ندارد با درمان مناسب به وسیله پزشک می توان آن را از بین برد و گاهی آن ها که IUD دارند دچار عفونت می شوند که باید IUD را خارج کرد. در بسیاری از موارد اصولا ترشح وجود دارد ولی عفونی نیست و این هم در خانم هایی که عمل مقاربت با فاصله زیاد مثلا هفته ای یک بار صورت می گیرد، دیده می شود و این ترشح در واقع ترشحات طبیعی واژن است که دچار تخمیر بوسیله میکروب های طبیعی واژن شده و به شکل پنیرک و سفیدرنگ دیده می شود که هیچ گونه مزاحمتی نظیر سوزش، خارش، بو... ندارد که به غلط به جای قارچ درمان می شوند. بنابراین تشخیص درست و درمان صحیح گاهی برای هر دو(زن و شوهر) مشکل را حل خواهد کرد.  

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +