The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا نارسایی جفت بر کم شدن حرکت جنین تاثیر دارد؟

سوال مخاطب:

آیا کم شدن حرکات جنین نشانه نارسایی جفت است و نیاز به بررسی دقیق دارد؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

  

کم شدن حرکات جنین به دلایل مختلف به وجود می آید اگر در نیمه دوم باشد باید حتما سونوگرافی تکمیلی از نظر رشد جنین، وضعیت بند ناف انجام شود همچنین داپلر سیاه و سفید یا رنگی، بیوفیزیکال می تواند در موارد زیادی اگر مشکلی وجود داشته باشد را روشن کند و اگر همه این موارد طبیعی است به خصوص در ماه های آخر که جنین به حداکثر رشد خود رسیده است و مقدار مایع کم شده، حرکات جنین محدود می شود. گاهی هم کوتاهی بندناف کمتر از نیم متر یا پیچش آن به دست و پا و گردن جنین حرکات را محدود می کند که اگر ثابت شود باید زودتر اقدام به زایمان نمود.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +