The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دلیل چسبندگی جفت به رحم چیست و چگونه قابل تشخیص است؟

سوال مخاطب:

علت چسبیدن جفت به رحم چیست و آیا در بارداری قابل تشخیص است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

  

رحم در واقع از سه لایه تشکیل می شود. لایه داخلی که به آندومتر معروف است همان لایه است که هر ماه با عادت ماهیانه به شکل خون قاعدگی کنده و خارج می شود این لایه 8 تا 12 ردیف سلول دارد که جز 4-3 لایه عمقی هر ماه خارج می شوند و به جای آن سلول های جدید رشد می کند. جفت به طور معمول به این لایه می چسبد و خون را از این لایه می گیرد گاهی بنابر دلایلی مانند کورتاژ و عفونت این لایه جفت به لایه میانی که میومتر گفته می شود نفوذ کرده که موقع زایمان یا سزارین باعث خونریزی شدید شده و حتی ممکن است کار به برداشتن رحم بیانجامد چون رحم قدرت جمع و سفت شدن را ندارد و خونریزی بر اثر شلی رحم ادامه می یابد و در موارد خیلی نادر ممکن است جفت به لایه سوم که پوشش روی رحم است و سروز گفته می شود نیز نفوذ کند که از همه خطرناک تر است و در جریان بارداری قابل تشخیص نیست.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +