The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

با روشIVF سه قلو باردار هستم و باید یکی از جنین ها را سقط کنم، آیا صحت دارد؟

سوال مخاطب:

ماه سوم بارداری هستم و با روش IVF سه قلو باردار هستم. نظر پزشک من این است که باید یکی از جنین ها را سقط کنم در غیر این صورت هر سه جنین از بین می روند آیا چنین امری ممکن است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

  

قاعدتا اگر سن و شرایط جسمی شما طبیعی است از نظر فشار خون ، دیابت... ادامه حاملگی سه قلو چندان خطرساز نیست ولی اگر شرایط شما نامناسب است حاملگی سه قلویی بیشتر به خود شما آسیب می زند چون در IVF یا اصولا به دنبال درمان نازایی ها دو یا چند قلویی امری شایع است و هر جنین هم جدا از دیگری است بنابراین به فرض اگر یکی از جنین ها بمیرد دو جنین دیگر می توانند راه خودشان را طی کنند و سالم به دنیا بیایند. ضمنا بارها حاملگی های چهار یا پنج قلو هم بوده است که همگی تا آخر حاملگی سالم و زنده ماندند و سالم هم به دنیا آمدند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +