The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

فیبروم در پشت جفت خطرناک است و بر حرکت جنین تاثیر دارد؟

سوال مخاطب:

هفته سی و چهار بارداری هستم و مدت سه روز است که حرکت و تکان های جنین کم شده است. سونوگرافی قبلی وجود یک فیبروم شش سانتی متری در پشت جفت را نشان داد که با یک هفته استراحت کوچک تر شد درد در ناحیه فیبرون نیز کم شده است. آیا وجود این فیبروم خطرناک است و علت کاهش حرکت جنین چیست؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

  

وجود فیبروم در پشت جفت معمولا نادر است زیرا روی فیبروم مخاط سالمی وجود ندارد که جفت به آنها بچسبد ولی اگر این اتفاق افتاد اکثرا از ابتدا با خونریزی مداوم یا گهگاه همراه است ضمنا با استراحت فیبروم هیچ وقت کوچک نمی شود این حتما اشتباه در تشخیص یا اندازه گیری بوده است معمولا در این حالت جنین ها رشد کمتری دارند و ممکن است در ماه های آخر باعث کمی حرکت جنین و رشد جنین شوند در هر صورت باید با سونوگرافی بیوفیزیکال یا داپلر رنگی یا سیاه و سفید شرایط جفت و جنین را مشخص کرد و در صورت خطر جنین را زودتر از رحم خارج کرد. 

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +