The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

روش های ترک سیگار در دوران شیردهی چیست ؟

تعداد بسیار زیادی از مادران در دوران بارداری سیگار را ترک می کنند اما بعد از زایمان هوس سیگار کشیدن مجدد به سراغشان می آید. لازم است بدانید که نیکوتین و سایر مواد سمی موجود در سیگار به راحتی وارد شیر مادر شده و سپس به بدن نوزاد وارد می شود. اگر شما نیز گرفتار این مساله شده اید، در ادامه روش های ترک سیگار در دوران شیردهی را برایتان شرح خواهیم داد.

ترک سیگار در دوران شیردهی

واقعیت این است که بهترین راه برای اینکه مطمئن شوید کودک شیرخوار شما در خطر قرار گرفتن در معرض هرگونه دخانیات از طریق شیر مادر نیست، ترک کردن سیگار است. اگر برای ترک سیگار با مشکل مواجه شده‌اید، ناامید نشوید و وسوسه نشوید که شیردهی را قطع کنید. به‌خاطر مصرف نیکوتین فرزندتان را از شیر نگیرید.

این یادتان باشد که طبق مطالعات انجام شده، مزایای شیر مادر خطر سیگار کشیدن را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. با این حال، اگر نمی‌توانید سیگار را ترک کنید خوب است کمتر بکشید. هرچه کمتر سیگار بکشید برای شما و کوچولوی‌تان بهتر است.

یک تحقیق، شیر مادران سیگاری را برای وجود کوتینین، ماده‌ای در تنباکو، آزمایش کرد و دریافت که مقدار شناسایی شده از این ماده در شیر ارتباط مستقیم با تعداد سیگارهایی دارد که فرد روزانه می‌کشد. کشیدن پنج نخ سیگار یا کمتر عوارض جانبی بسیار کمتری از ۲۰ یا ۳۰ نخ سیگار دارد.

 اگر نمی‌توانید سیگار را ترک کنید

یکی از راه‌هایی که می‌توانید به کمک آن مقدار نیکوتین دریافتی توسط شیرخوار را کاهش دهید این است که اول آن‌ها را شیر بدهید و بعد سیگار بکشید. تا جایی که می‌توانید بین سیگار کشیدن و شیر دادن فاصله بیندازید. بدن شما نیکوتین را در مدت تقریبا ۹۰ دقیقه پردازش می‌کند و برای شیردهی بعدی پاک خواهید بود.

اگر سیگارتان را کم کرده‌اید و آماده قدم بعدی برای ترک هستید، به خواندن این مقاله ادامه بدهید.

  روش های ترک سیگار در دوران شیردهی

برای ترک این اعتیاد در دوران شیردهی راه های زیادی وجود دارد، که بهترین های آنها شامل موارد زیر است:

  • ترک بدون مقدمه

این روش یعنی سیگارتان را مچاله کنید و کلا کنار بگذارید. همین. راحت است، نه؟

ترک بدون مقدمه سیگار ممکن است سخت باشد اما در واقع نرخ موفقیت بسیار بالایی دارد و در تحقیقات اخیر موثرترین روش برای ترک سیگار است.

  • روش گام‌به‌گام

اگر ترک یکباره سیگار برایتان بسیار مشکل است، می‌توانید به تدریج تعداد سیگارهایتان را ظرف مدت چند روز یا چند هفته کاهش بدهید. این روش کمک می‌کند تا نشانه‌های نیکوتین از بین برود، خصوصا اگر آتش‌به‌آتش سیگار می‌کشید.

  • روش جایگزین

درمان جایگزین نیکوتین، از آدامس، قرص مکیدنی، برچسب نیکوتین یا دیگر چیزها که هوس نیکوتین را کاهش می‌دهد استفاده می‌کند. مهم است که پیش از شروع هرنوع روش جایگزین با پزشک مشورت بکنید. این روش می‌تواند شانس شما را از یک‌بیستم به یک‌دهم افزایش بدهد.

  • مشاوره

این سیستم عالی است، زیرا می‌تواند با هرکدام از درمان‌های بالا ترکیب بشود. داشتن کسی که بتوانید مشکلاتتان را با او درمیان بگذارید بسیار مفید است و می‌تواند شانس شما برای ترک همیشه سیگار را دو برابر کند.

  • روش‌های دیگر

 روش های ترک سیگار در دوران شیردهی بسیار متنوع اند. راه‌های بسیار دیگری برای ترک سیگار وجود دارد. برخی طب سوزنی را امتحان می‌کنند و برخی دیگر به سراغ هیپنوتیزم می‌روند. این شمایید که باید انتخاب کنید کدام روش برایتان کارگر می‌افتد.

 

بیشتر بدانید:

1- امادگی قبل بارداری برای مادران و پدران چگونه ایجاد می شود

2- سیگار کشیدن در دوران شیردهی بر شیر شما تاثیر می‌گذارد؟

3- عوارض کشیدن سیگار در دوران بارداری و روش های ترک سیگار

4- تاثیر بوی سیگار بر جنین و تاثیر دود سیگار بر نوزادان چیست؟