The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دعوا با همسر در بارداری،چطور این موضوع را مدیریت کنیم؟

بارداری دورانی است که در آن پدران و مادران آینده با یک دنیای جدید روبرو می شوند به همین سبب تعداد بسیار زیادی از بانوان از دعوا با همسر در بارداری شکایت دارند. ترس و اضطراب در این دوران حداقل به شکل نامحسوس در آنها وجود دارد. ترس از تامین معاش خانواده، عدم ثبات و امنیت شغلی، انجام وظایف مادری و پدری، مسائل مربوط به مسکن و تهیه مایحتاج نوزاد، همه و همه می توانند زمینه ساز بحث ها و مجادله ای باشند که البته شما می توانید با کسب آگاهی کافی و درپیش گرفتن تدبیرهای درست از پس تمام آنها برآیید.

دعوا با شوهر در دوران بارداری

زوج‌‌ها در دوران بارداری ممکن است سر مسائل گوناگونی از جمله نام فرزند، پول، رابطه جنسی و ... با همسرشان بحث کنند. این موضوع کاملا طبیعی است اما نحوه برخورد با اختلافات می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر روابط آینده زوجین داشته باشد.

مهمترین عامل ایجاد کننده روابط شاد بعد از زایمان و تولد نوزاد، کیفیت روابط زوجین در دوران بارداری است. مهمترین مسئله‌ای که روابط زوجین را تهدید می‌کند والد شدن است و تحقیقات نشان داده در 70 درصد زوجین پس از تولد کیفیت روابط به شدت افت می‌کند.

بنابراین زمانی که اختلاف نظری پیش می‌آید بسیار مراقب نوع رفتارتان باشید. بجای استدال کردن و قضاوت و متقاعد کردن ابتدا از خود بپرسید کجای این موضوع برای شما اهمیت دارد. برخی اوقات اصلا نمی‌دانیم برای چه داریم می‌جنگیم و چرا سخت می‌گیریم. در این مقاله به برخی مسایل اشاره می‌کنیم که ممکن است مسبب دعوا با همسر در بارداری شوند و نیز اشاره‌ای به روش‌های حل آن خواهیم داشت:

*بحث سر اسم نوزاد

یکی از بحث‌های شایع زوجین در دوران بارداری بحث سر اسم فرزندشان است. گاه یکی از زوجین اسمی بسیار تک و خاص را مد نظر دارد در حالی که دیگری می‌خواهد بین 10 اسم رایج در کشورش نامی را انتخاب کند. یکی به دنبال اسمی زیبا است و دیگری اصرار دارد نام پدربزرگش را روی فرزندش بگذارد.

چطور این بحث را مدیریت کنیم:  سعی نکنید شریک زندگی خود را متقاعد کنید تا با نظر شما همسو شود. در چنین شرایطی زوج‌‌ها بیشتر برای هم گارد می‌گیرند و بحث بالا می‌کشد. کافی است بحث را به زمان دیگری موکول کنید. زمانی که هر دو آرام شدید در مورد اسامی و دلیل انتخاب آن با هم صحبت کنید. لازم است هر یک از زوج‌‌ها در مورد اهمیت نامی که انتخاب کرده برای دیگری توضیح دهد. وقتی درک عمیقی از انگیزه‌های همسرتان برای انتخاب نامی خاص پیدا کردید راحت تر می‌توانید تصمیمی درست اتخاذ کنید. کمی انعطاف پذیر باشید تا صمیمیت زندگی شما خدشه دار نشود.

*بحث بر سر حضور در ویزیت‌های مربوط به بارداری

خانم‌‌ها معمولا از اینکه همسرشان همراهشان به مطب پزشک یا سونوگرافی نمی‌آید شاکی‌اند و مردان نیز از این موضوع که مسایل مربوط به بارداری تمام زندگی شان را پوشش داده و همیشه و همه جا حرف از بارداری همسرشان است گله دارند.

چطور این موضوع را مدیریت کنیم؟

به جای دعوا با همسر در بارداری برای ویزیت‌های ماهانه در مطب پزشک می‌توانید با یکی از دوستان‌تان هماهنگ کنید تا تنها نباشید اما مهم است در مورد چیزی که می‌خواهید و به آن احتیاج دارید چه در دوران بارداری و چه بعد از آن با همسرتان صحبت کنید. او نمی‌تواند نیازهای شما را حدس بزند پس باید درخواست‌تان را روشن بیان کنید.

نکته دیگر اینکه به همان اندازه که دوست دارید همسرتان در تمام جلسات مربوط به بارداری در کنارتان باشد باید راهی برای پشتیبانی از او نیز بیابید. از همسرتان بپرسید که چه زمان و چقدر می‌تواند برای شما و فرزندش وقت بگذارد اما این بدان معنی نیست که بخواهید او در تمامی جلسات کنارتان بنشیند. مهم ترین مسئله اعتماد کردن است. زوجین باید به هم نشان دهند که طرف مقابل برایشان مهم است. در رابطه با این مسایل بیشتر با هم صحبت کنید تا روابط قوی تر و سالم تری داشته باشید.

 *بحث بر سر رابطه جنسی

اتفاق شایع دیگر بحث بر سر میل جنسی و رابطه است. در دوران بارداری ممکن است یکی از زوجین میل جنسی بالایی داشته باشد و دیگری علاقه ای به برقراری رابطه از خود نشان ندهد

چطور این موضوع را مدیریت کنیم؟

با همسر خود در مورد رابطه جنسی صحبت کنید و به جای دعوا با همسر در بارداری توقعات و اتفاقات خوشایند و ناخوشایند حین رابطه را مشخص کنید. اگر میلی به همسر خود نشان نمی‌دهید باید واضح علت آن را بیان کنید و راه حلی برای بهبود شرایط بیابید.

*بحث بر سر دخالت‌های خانواده همسر

خانم‌های باردار نسبت به بسیاری از مسایل در دوران بارداری حساس تر می‌شوند. در این بین این احتمال وجود دارد که مادرشوهر یا خواهرشوهر در مورد اسم نوزاد، مراقبت‌های دوران بارداری و اضافه وزن خانم باردار یا حتی شیوه تربیتی کودک در آینده با خانم باردار بحث کند و خانم از این موضوع نزد همسرش گله کند و درخواست کند مرد حدود و مرزهایی را بین خانوده خود و او لحاظ کند.

چطور این موضوع را مدیریت کنیم؟

 به یاد داشته باشید که اول و اخر شما والدین فرزندتان هستید و این شمایید که در مورد آینده او قرار است تصمیم بگیرید پس خود را با موضوعات بی اهمیت خسته و عصبانی نکنید. اگر موضوع واقعا مهم است می‌توانید بدون آنکه ناراحت شوید یا در روی خانواده همسرتان بایستید از علت تقاضای آن‌ها با خبر شوید و بدون آنکه گارد بگیرید اگر مناسب است آن را بپذیرید. فراموش نکنید این‌ها پدربزرگ و مادربزرگ آینده فرزند شما و بهترین کسانی هستند که می‌توانید روی کمک آن‌ها حساب باز کنید.

*مشاجرات مالی

از جمله مهمترین دلایل دعوا با همسر در بارداری مسائل مالی است. یکی از موضوعات جنجالی بین زوجین نحوه تقسیم هزینه هاست. هزینه‌‌ها گاه از آنچه انتظار می‌رود بالاتر خواهد رفت و این موضوع به شدت استرس زاست.

چطور این موضوع را مدیریت کنیم؟

در مورد منابع مالی با همسرتان صحبت و در هزینه‌‌ها اولویت‌‌ها را مشخص کنید. به بودجه طرف مقابل احترام بگذارید و در مورد ترس و نگرانی‌های خود برای فرد مقابل توضیح دهید.

*بحث ناشی از به هم ریختگی هورمونی

هورمون‌های دوران بارداری ممکن است از زنان موجودی جدید بسازد. حرف‌هایی که تا دیروز برایتان مهم نبود ممکن است امروز سبب عصبانیت شود و حرف ‌هایی که به آن توجه نمی‌کردید حالا می‌تواند شما را به گریه بیاندازد و تحریک کننده شود.

چطور این موضوع را مدیریت کنیم؟

روی احساسات متفاوت خود و روی شخصیت‌هایی که پیدا می‌کنید اسم‌های خنده دار بگذارید و هر بار دچار تغییرات خلقی می‌شوید خود را با آن اسامی صدا بزنید. این کار باعث می‌شود متوجه شوید که این شخصیت واقعی شما نیست و بجای عصبانی شدن بیشتر می‌خندید.

با انجام تمامی این راهکارها، اگر هنوز هم حس می کنید که مشکلاتی که بین شما و همسرتان در دوران بارداری پیش آمده غیرقابل حل است و دعوا با همسر در بارداری همچنان ادامه دارد، از یک مشاور کمک بگیرید و برای این کار هرگز تردید نداشته باشید. همواره به یاد داشته باشید که بهترین گزینه رشد و پرورش فرشته کوچکتان در فضای پر مهر میان شما و پدرش است و هیچ چیز ارزش به هم خوردن آرامش شما را ندارد.

منبع: thebump

 

بیشتر بدانید:

1- مشارکت پدر در بارداری و راهکارهای پیشنهادی

2- وظایف مرد در دوران بارداری زن چیست و چگونه باید انجام شود؟

3- نکاتی برای آگاه کردن همسر درمورد وظایف پدر هنگام تولد فرزند

4- افسردگی مردان در بارداری همسر چگونه تشخیص داده می شود

What The Shape Of Your