The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

راههای تقویت رحم بعد از سقط جنین برای بارداری مجدد

هر آنچه که می خورید بر تک تک سلول های بدن شما تاثیر گذار است، به همین سبب یکی از مهمترین راههای تقویت رحم بعد از سقط جنین توجه به تغذیه است. با در پیش گرفتن یک تغذیه مناسب بعد از سقط جنین می توانید فرصت کافی برای بازیابی بدن و نیز تقویت رحم پس از سقط جنین را فراهم کنید. در ادامه این مطلب با شما درمورد راههای تقویت رحم بعد از سقط جنین گفت و گو خواهیم کرد.

راههای تقویت رحم بعد از سقط جنین

اگر سابقه سقط جنین داشتید، احتمالا بدنتان بعد از آن دستخوش تغییرات بسیاری ناشی از بارداری و سقط خواهد شد. با این حساب مصرف آهن، ویتامین و کلسیم بدن افزایش می یابد. اگر بارداری شما با استفاده از قرص سقط جنین منجر به سقط شده باشد، خونریزی واژینال بعد از آن زیاد خواهد بود و باعث کاهش سطح ویتامین های B12 ، B9 ، B2 ، آهن و ریبوفلاوین می شود. برای کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان و کم خونی، باید تعادل غذایی بین همه گروه های غذایی به ویژه در مورد آهن، کلسیم و ویتامین های B برقرار شود.

در ادامه اطلاعات درباره رژیم غذایی به عنوان یکی از راههای تقویت رحم بعد از سقط جنین ارائه می کنیم:

  1. پروتئین: از آنجا پروتئین ماده ضروری برای ساخت گلبولهای (سلول ها) خونی جدید است، بدن برای بازیابی قوای خود به پروتئین نیاز دارد. غذاهای سرشار از پروتئین برای افزایش تعداد سلولهای خون بسیار مفید هستند.
  2. غذاهای سرشار از کلسیم: لبنیات کم چربی در عین حال که حاوی کلسیم هستند و نیاز شما را مرتفع می سازند، از کلسیم موجود در استخوان و دندان ها نیز پشتیبانی می کنند. مصرف روزانه یک یا 2 وعده شیر باعث افزایش ویتامین د برای جذب کلسیم و کلیه ویتامین های ب مورد نیاز می شود. مراقب میزان کالری مصرفی خود باشید.
  3. سبزیجات و میوه ها: این گروه از مواد غذایی حاوی مواد معدنی و ویتامین هستند، همچنین به عنوان فیبرهای غذایی برای تقویت دستگاه گوارش و افزایش جذب مواد مغذی عمل می کنند، می توانید سبزیجات و میوه ها را در برنامه غذایی خود بگنجانید.
  4. غلات: نان گندم کامل (نان سبوس دار)، برنج قهوه ای و غلات علاوه بر این که کم کالری و منبع باورنکردنی فیبر غذایی به شمار می آیند، سرشار از مواد معدنی، آهن و ویتامین ها هستند و می توانند از بروز سوء تغذیه جلوگیری کنند.
  5. غذاهای غنی از آهن: این غذاها نقش مهمی در کم خونی ناشی از سقط جنین در اثر مصرف قرص دارند. برای جلوگیری از کم خونی غذاهای سرشار از آهن مانند غذاهای دریایی، گوشت قرمز، لبنیات، جگر مرغ و سبزیجاتی مانند کدو حلوایی (کدو تنبل)، اسفناج ، لوبیا، غلات سبوس دار توصیه می شود.

نیازی نیست که بعد از سقط کار بخصوصی انجام دهید. با درپیش گرفتن تغذیه سالم، ورزش، حفظ آرامش و دوری از استرس به عنوان راههای تقویت رحم بعد از سقط جنین می توانید به راحتی بدنتان را برای بارداری مجدد آماده کنید.

 مطالعه بیشتر:

بارداری موفق بعد از سقط جنین با شناخت دلایل و علائم

چگونه بعد از سقط جنین به آرامش روحی و روانی برسیم؟

آشنایی با انواع سقط جنین و علت بروز هر کدام

 منبع: medium