The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چرا باید واکسن بزنیم و اهمیت واکسن زدن چیست؟

بعد از اتمام زایمان در بیمارستان و هنگام ترخیص، در پرونده نوزاد شما کارت واکسن می گذارند که در آن زمان بندی های مربوط به واکسیناسیون دلبندتان به طور دقیق درج شود تا همیشه از تاریخچه واکسیناسیون او اطلاعات کاملی در دسترس باشد. اما اهمیت واکسن زدن چیست و چرا باید واکسن بزنیم؟

چرا باید واکسن بزنیم؟

هر مادری می‌خواهد که فرزندش قدرت فوق العاده‌ای برای مقابله با بیماری‌ها داشته باشد. به یاد داشته باشید که انجام به موقع واکسیناسیون آنها را در برابر بیماری ها محافظت کرده و بهترین هدیه شما به کودکان تان است.سرخک چگونه است؟ علائم فلج اطفال چیست؟ اوریون چیست؟ شما نیز مانند بسیاری از والدین درباره این بیماری‌های جدی دوران کودکی شنیده‌اید، اما احتمالاً یک تصویر مبهم در مورد آنچه در واقع هستند دارید و این تعجب‌آور نیست. حتی برخی از پزشکان امروزی احتمالاً با بسیاری از بیماری‌های کودکان تنها از طریق تصاویر کتاب‌های پزشکی آشنا هستند. دلیل آن اینست که برخی از این بیماری‌ها به لطف واکسیناسیون اطفال، فقط رویدادهای پزشکی قدیمی هستند (و امروزه کودک بودن بسیار ایمن است). به لطف واکسن ها همه‌ گیری‌های گسترده بیماری‌هایی مانند آبله، فلج اطفال، دیفتری، سرخک، سرخجه و اوریون بیماری‌های ویرانگری که زمانی تهدیدی جدی برای جان کودکان دنیا بودند، اکنون قابل اجتناب هستند.

چرا باید واکسن بزنیم و واکسن‌ها چگونه از کودکان محافظت می‌کنند؟

به عنوان یک مادر یا پدر همیشه در جستجوی راه‌هایی برای محافظت از فرزندان خود هستید. در مورد صندلی‌های ماشین سخت گیر هستید، نسبت به شستشوی دست‌ها و لوازم خانه متعصب هستید. قبل از اینکه کودکتان چرخ خرید را لمس کند دستگیره آن را پاک می‌کنید، از اینکه کودک یک خوراکی کثیف را به دهان ببرد جلوگیری می‌کنید. در بیرون از خانه از کودکتان در برابر آلودگی ها محافظت می‌کنید. ایمن سازی کودکان نیز یکی از اقدامات متعددی است که می‌توانید برای حفظ امنیت و سلامت فرزندان خود انجام دهید. واکسن‌ها انواع مختلفی از محافظت را به کودکان ارائه می‌دهند، از جمله:

• محافظت در برابر عفونت: واکسن‌ها یکی از بهترین راه‌های حفظ سلامت کودکان هستند. واکسن‌هایی که فرزند شما دریافت می‌کند، خطر ابتلا به بیماری را کاهش می‌دهند. احتمال اینکه کودکان به هر کدام از بیماری‌های جدی و در عین حال قابل پیشگیری که قبلا برای آنان تهدید آمیز و خطرناک بوده مبتلا شوند بسیار بعید است.

• محافظت از جامعه: ایمن سازی فرزندان شما فقط به سلامت آنها کمک نمی‌کند، بلکه به سالم ماندن کل جامعه کمک می‌کند. وقتی فرزندان خود را واکسینه می‌کنید، به محافظت کودکان دیگر نیز کمک می‌کنید. هنگامی که سایر والدین فرزندان خود را واکسینه می‌کنند، آنها به محافظت از فرزندان شما نیز کمک می‌کنند. اگر همه کودکان واکسینه شوند، می‌توان از شیوع بیماری‌ها جلوگیری کرد.

• محافظت برای آینده: باور کنید یا نه با ایمن سازی فرزندان خود به محافظت از نوه‌های خود نیز کمک می‌کنید، چگونه؟ به این دلیل که حمایت گسترده از واکسیناسیون منجر به کاهش بیماری‌ها شده است و اگر یک بیماری به طور رسمی تبدیل به تاریخ پزشکی شود، همانطور که خوشبختانه در مورد بیماری آبله اتفاق افتاد، دیگر واکسیناسیون بر علیه آن بیماری لازم نیست (به همین دلیل واکسن آبله دیگرتزریق نمی‌شود). و در عوض هر روز برنامه ریزی برای یک آینده سالم‌تر انجام می‌شود.

چرا باید واکسیناسیون فرزند خود را ادامه دهید؟

حال که دانستید چرا باید واکسن بزنیم نکته دیگر اهمیت ادامه و تکمیل واکسیناسیون است. برای اینکه واکسن‌ها همچنان به محافظت از کودکان ادامه دهند، باید واکسیناسیون ادامه یابد. این همان جایی است که والدین باید وظیفه خود را انجام دهند. اگرچه هیچ مادری دوست ندارد سوزنی وارد بدن کودکش شود، اما تداوم واکسیناسیون کودکان یکی از بهترین راه‌ها برای سالم نگه داشتن آنان (و بقیه کودکان و بزرگسالان جامعه) است. چه باور کنید یا نه، این آسان‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید.

 

بیشتر بدانید:

1- نابودی 11 بیماری با واکسیناسیون!

2- واکسیناسیون نوزادان؛ وظیفه یا استقبال خطر!

3- آشنایی با انواع واکسن ها و جدول واکسیناسیون کشور ایران

4- از واکسن های مجاز تا واکسن های ممنوع در دوران بارداری

منبع: whattoexpect