The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

نگرفتن سینه مادر توسط نوزاد و راه حل نگرفتن سینه مادر چیست؟

هرچند تمامی نوزادانی که در موعد مناسب به دنیا آمده اند، به طور غریزی دارای رفلکس مکیدن سینه مادر و بلعیدن شیر هستند که این لازمه حیات آنها است. اما متاسفانه برخی از مشکل نگرفتن سینه مادر توسط نوزاد شکایت دارند و می گویند که نوزادم نمی تواند نوک سینه ام را بگیرد یا نوزادم نوک سینه را می گیرد اما نمی تواند آن را در دهانش نگه دارد و خیلی زود نوک سینه را گم می کند. در این متن به شما خواهیم گفت که علت اصلی نگرفتن سینه مادر توسط نوزاد چیست و برای برطرف شدن این مشکل چه راه حل هایی وجود دارد.

 نگرفتن سینه مادر توسط نوزاد

برخی از نوزادان به نظر نمی‌رسد که بتوانند به درستی موفق به شیرخوردن شوند. شاید به این دلیل باشد که هر دوی شما به زمان بیشتری برای هماهنگی در شیردهی نیاز دارید یا به این علت که نوزاد شما زودتر از موعد متولد شده است، پس از زایمان دشوار دچار ناراحتی شده است، یا نوک سینه‌های مادر پهن یا برگشته است. برای گرفتن سینه مادر توسط نوزاد راه حل های زیر را امتحان کنید:

راه حل نگرفتن سینه مادر توسط نوزاد

• از یک مشاور شیردهی یا متخصص تغذیه با شیر مادر که می‌تواند علت بروز مشکل را تشخیص دهد، کمک بگیرید و از توصیه های او برای رفع آن مشکل استفاده کنید.

• نوک سینه‌های برگشته یا پهن را بیرون بکشید. ابزار مخصوصی وجود دارد که به راحتی در سینه بند شما جای می‌گیرد و فشار ملایمی وارد می‌کند تا نوک سینه‌ها را برای شیردهی بیرون بکشند.

• وضعیت‌های مختلفی را اتخاذ کنید تا شیر خوردن برای نوزاد شما آسان‌تر شود. او برای تغذیه موثر باید احساس حمایت و راحتی داشته باشد و به راحتی بتواند تنفس کند و مطمئن شوید که سر او را نگه نداشته‌اید و یا به آن فشار وارد نمی‌کنید. حالت لم دادن و هدایت نوزاد، باعث می‌شود او طبق واکنش ذاتی خود موفق به گرفتن سینه و به دهان گرفتن آن شود.

• هنگام شیردهی بدن و وضعیت خود را تنظیم کنید. به جای اینکه نوزاد را به سوی سینه بکشید و وضعیت ناراحت کننده‌ای داشته باشید سعی کنید از وضعیت راحتی برخوردار شوید. بدن و باسن او را به خودتان نزدیک کنید. شانه وی را با دست خود حمایت کنید و او را محکم نگه دارید تا احساس امنیت داشته باشد.

• بگذارید سر او روی مُچ دست شما استراحت کند تا سر کمی به طرف عقب خم شود و فضای بیشتری برای تنفس از طریق بینی فراهم گردد. چانه او باید نزدیک پستان شما باشد. اگر به نظر نمی‌رسد که این تنظیمات جزئی باعث بهبود شرایط شیردهی می‌شود، از یک مشاور شیردهی یا یک متخصص تغذیه با شیر مادر کمک بگیرید.

• از محافظ نوک پستان استفاده کنید. اگر نوزاد شما نمی‌تواند پستان را به دهان بگیرد، مشاور شیردهی ممکن است استفاده از محافظ نوک پستان را توصیه کند تا سینه به یک هدف محکم‌تر و بزرگ‌تر تبدیل شود. به طور کلی، محافظ نوک پستان باید به عنوان یک راه حل کوتاه مدت در نظر گرفته شود.

 به یاد داشته باشید که نگرفتن سینه مادر توسط نوزاد از جمله مشکلاتی است که با صبر و حوصله و مداومت در شیردهی و امتحان کردن راه های مختلف حل خواهد شد.

 

بیشتر بدانید:

 

1- سیاه شدن نوک سینه در بارداری به چه علت است؟

2- آماده سازی نوک پستان برای شیردهی پستانی

3- روش های درمان و پیشگیری از ترك نوك سينه در شيردهي

4- نحوه صحیح قرار دادن نوک پستان در دهان نوزاد

منبع: medela