The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین زمان برای بارداری دوم چه زمانی است؟

آیا فکر می‌کنید برای داشتن فرزند دوم آمادگی دارید؟ در هنگام برنامه‌ریزی برای فرزند دوم، نکاتی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.ممکن است کودک نوپایی داشته باشید که اولین قدم‌های خود را برمی‌دارد یا کودک خردسالی که به تازگی از پوشک گرفته‌اید یا فرزند بزرگ‌تری که آماده رفتن به مدرسه است. فارغ از این‌که سن کودک اول چقدر باشد، ممکن است خاطرات روزهای شیرخوارگی فرزند اول در ذهنتان زنده شود و در رویای فرزند دوم باشید. چگونه می‌توانید از آمادگی خود در مورد بارداری مجدد و فرزند دوم و بهترین زمان برای بارداری دوم مطمئن شوید. بهترین زمان برای بارداری بچه دوم چه زمانی است! در حقیقت فقط شما و همسرتان می‌توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای خانواده شما بهتر است. معیارهایی وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد تا بفهمید آمادگی فرزند دوم را دارید یا خیر؟

بهترین زمان برای دومین بارداری، نکات مربوط به سلامتی مادر

همان‌طور که در بارداری اول در حد امکان تلاش کردید بدن سالمی داشته باشید، در بارداری دوم نیز باید تا حد امکان، قبل از بارداری ‌در وضعیت مناسبی قرار بگیرید. طبق نظریه کنگره متخصصان زنان و زایمان آمریکا، برای رسیدن به بهترین زمان برای حاملگی دوم باید دست کم تا ۶ ماه بعد از زایمان، از باردار شدن خودداری کنید. برای رسیدن به ایده‌آل ترین زمان برای بارداری دوم باید ۱۸ ماه صبر کنید تا بدن، وقت کافی برای جذب ویتامین‌های از دست رفته را داشته باشد، اضافه وزن دوران بارداری کم شود و سیستم تولید مثل به حالت اول بازگردد. با این وجود اگر به وزن قبل از بارداری خود بازگشته‌اید، خوب غذا می‌خورید و پزشک از وضعیت شما راضی است و خودتان احساس می‌کنید به اندازه کافی انرژی دارید، می‌توانید برای بارداری دوم تلاش کنید و دلیلی ندارد برای داشتن فرزند دوم بیشتر از این صبر کنید.

در زیر نکات مثبت و منفی در مورد بهترین زمان برای بارداری دوم ارائه شده است:

نکات مثبت سلامتی برای بارداری‌های پشت سرهم

• اگر نگران سن و قدرت باروری خود هستید،‌ شروع سریع‌تر بارداری دوم به معنی آن است که جوان‌تر خواهید بود و قدرت باروری نیز بیشتر است.

• احتمالا فرزند اول باعث تحرک شما در بارداری دوم خواهد شد. این یعنی بیشتر نیاز خود به فعالیت بدنی را بدون این‌که مجبور باشید برای آن برنامه‌ریزی کنید دریافت خواهید کرد.

• احتمالا فرصت تجربه تمام علائم دوران بارداری وجود ندارد، زیرا کل روز سرتان گرم است.

نکات منفی سلامتی برای بارداری‌های پشت سرهم

• در بارداری دوم آن‌طور که دوست دارید، نمی‌توانید استراحت کنید. زیرا کودک اول نیاز به مراقبت دائمی دارد.

• برعکس بارداری اول،‌ مجبور هستید چیزهای سنگین بردارید (برای مثال بغل کردن کودک)، چه کمردرد داشته باشید،‌ چه نداشته باشید!

• اگر در بارداری اول سزارین شده باشید، زایمان طبیعی در فاصله زمانی ۱۸ ماه تا ۲ سال بسیار سخت خواهد بود.

• اگر در بارداری دوم در حال شیردهی به فرزند اول هستید،‌ باید بسیار مراقب تغذیه خود باشید؛ زیرا در حال تغذیه دو کودک هستید. بنابراین مقدار مواد مغذی که به بدن شما می‌رسد باید به اندازه کافی باشد.

برای بارداری دوم عوامل مالی و رفاهی را نیز درنظر بگیرید

یافتن بهترین زمان مناسب برای بارداری دوم علاوه بر در نظر گرفتن اینکه آیا از لحاظ مالی می‌توانید فرزند دومی داشته باشید،‌ عواملی دیگر مانند عوامل زیر نیز باید در نظر گرفته شود.

• اگر خارج از منزل کار می‌کنید، آیا بودجه شما برای استفاده از مرخصی زایمان بدون حقوق کفایت می‌کند یا مجبورید زمان بودن با کودک دوم را کاهش دهید؟

• آیا مادر خانه‌داری هستید که می‌خواهید بعد از بارداری دوم، به سر کار خود بازگردید؟

• خانه شما ظرفیت یک کودک دیگر را دارد یا باید به خانه‌ای بزرگ‌تر (و گران‌تر) نقل مکان کنید تا برای فرزند دوم شما نیز مناسب باشد؟

• آیا می‌توانید از وسایل کودک اول (مانند، گهواره، صندلی ماشین و کالسکه) استفاده کنید، یا فرزند اول هنوز هم از آن‌ها استفاده می‌کند و مجبور هستید برای کودک دوم نیز این وسایل را تهیه کنید؟

به هرحال، داشتن فرزند دوم در هر زمانی‌که پیش بیاید به معنای هزینه اضافی خواهد بود، اما زمانبندی بارداری دوم تاثیر زیادی بر میزان هزینه اضافی دارد. شاید خوب باشد با در نظر گرفتن بودجه مقدماتی خانواده، ببینید در آینده‌ای نزدیک از پس چه مخارجی برخواهید آمد.

مورد دیگری که در زمینه بهترین زمان برای بارداری دوم باید به آن توجه کنید این است که می‌خواهید چند سال بین فرزندان، فاصله سنی باشد؟ این احتمال وجود دارد که اگر فرزند اول شما برای داشتن یک خواهر با برادر کوچک‌تر سروصدا راه انداخته است، به فکر آوردن فرزند دوم بیفتید. اگر فاصله سنی آن‌ها مناسب است می‌توانید به بارداری دوم فکر کنید.

 بیشتر بدانید:

1- بارداری برای دومین بار و آمادگی برای فرزند دوم

2- بهترین زمان برای بارداری فرزند دوم و فاصله سنی میان دو فرزند

3- مشکلات والدین برای بارداری دوم یا فرزند دوم

4- آماده سازی فرزند اول برای بارداری دوم و ورود فرزند دوم

?پرسش و پاسخ های بهترین زمان بارداری دوم

بهترین زمان برای بارداری دوم چه موقعی است؟

درهنگام تصمیم گیری برای بارداری دوم باید سلامت مادر، مسائل مالی، خانه دار بودن یا شاغل بودن مادر و ... را در نظر بگیرید.

بهترین فاصله زمانی بین دو بارداری از نظر سلامتی مادر چقدر است؟

متخصصان توصیه می کنند که حداقل 18 ماه باید بین زایمان و بارداری بعدی شما فاصله باشد تا بدن مادر بتواند خود را بازیابی کند.

می خواهم بلافاصله بعد از زایمان دوباره باردار شوم تا فرزندانم با هم بزرگ شوند، چیکار کنم؟

بر اساس نظر متخصصان توصیه می گردد مدتی (حداقل) شش ماه بین دو بارداری فاصله بگذارید تا بدن شما بتواند خود را بازیابی کند.

اگر در مدت زمان شیردهی باردار شوم باید شیردهی را قطع کنم؟

خیر. نیازی به قطع شیردهی نیست. ولی چون در حال تغذیه دو نفر هستید، بهتر است به مقدار کافی مواد مغذی دریافت کنید.

دیگر مطالب اقدام به بارداری و نکات مهم برای اقدام بارداری صحیح

مطالب دیگر این دسته بندی را می توانید در این بخش مشاهده کنید