The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چیکار کنم این ماه باردار بشم ؟

مهم نیست چند سال سن دارید، اگر قصد دارید این ماه باردار شوید یا هم‌اکنون در حال تلاش برای بارداری هستید، نکاتی وجود دارد که به باردار شدن شما کمک می‌کند و هنگام بارداری باعث می‌شود ۹ ماه سالم‌تری را تجربه کنید. بنابراین اگر می خواهید بدانید که چیکار کنم این ماه باردار بشم، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چه کار کنم این ماه حامله بشم؟

چیکار کنم این ماه حتما باردار بشم! چیکار کنم که این ماه حامله بشم؟چیکار کنم این ماه حامله بشم! چیکار کنم این ماه حتما حامله بشم؟ اینها نمونه سوالات متدوال اکثر خانم هایی است که به دنبال راهی برای بارداری سریع خود می گردند. روش های بسیاری برای تقویت قدرت باروری خانم ها وجود دارد که در ادامه برخی از آنها بررسی کرده ایم. توجه داشته باشید که با توجه و رعایت نکات زیر می توانید شانس بارداری خود را افزایش دهید. 

• جدول زمانبندی داشته باشید

اگر هرچقدر هم با همسر خودرابطه جنسی  داشته باشید،‌ ولی اگر در زمان درست این کار را انجام ندهید، باردار نخواهید شد. زمان دقیق تخمک‌گذاری خود را یاد بگیرید و بهترین زمانی را که قدرت باروری دارید، پیش‌بینی کنید.

• به سابقه بارداری خود نگاه کنید

اگر بارداری‌های ناموفق،‌ زایمان زودرس یا مشکلاتی در بارداری‌های قبلی داشته‌اید، در مورد اقداماتی که باید انجام دهید با پزشک صحبت کنید.

• به شجره‌نامه خانوادگی خود نگاه کنید

به شجره‌نامه خانوادگی از طرف مادری و پدری نگاه کنید (همچنین شجره‌نامه همسر خود را) تا از سلامت خانواده مطمئن شوید. مخصوصا آگاهی از سابقه اختلالات کروموزومی مانند سندرم داون، بیماری تی ساکس (نوعی عقب ماندگی ذهنی)، کم‌خونی داسی شکل، تالاسمی، هموفیلی، فیبروز سیستیک، تحلیل عضلانی یا سندرم ایکس شکننده در خانواده از اهمیت زیادی برخوردار است.

• همین امروز به پزشک مراجعه کنید

به پزشک یا ماما مراجعه کنید تا از آمادگی خود برای بارداری مطمئن شوید. همچنین بررسی کنید تا تمام واکسیناسیون‌ها مانند سرخک، اوریون و سرخجه (MMR) و آبله مرغان را انجام داده باشید.

• در صورت لزوم غربالگری ژنتیک انجام دهید

اگر در خانواده سابقه و خطر بیماری‌های خاص ژنتیک دارید، از پزشک خود بخواهید قبل از بارداری ‌تست غربالگری ژنتیک انجام دهید.

• اگر بیماری خاصی دارید آن را درمان کنید یا تحت کنترل داشته باشید

اگر آزمایشی انجام داده‌اید و نیاز به درمان دارید، از فشار خون گرفته تا بیماری‌های مقاربتی، حتما قبل از باردار شدن خود را درمان کنید. اکنون وقت آن است هرگونه مشکل زنانگی را که ممکن است در باردار شدن تاثیرگذار باشد (مانند پولیپ رحم، فیبروئید،‌ کیست یا تومور،‌آندومتریوز،‌ بیماری‌های التهابی لگن یا عفونت‌های دستگاه ادراری) درمان کنید.

• بیماری‌های مزمن را کنترل کنید

اگر دچار دیابت،‌ آسم،‌ مشکلات قلبی، لوپوس (بیماری خودایمنی)،‌ صرع یا دیگر مشکلات مزمن هستید، حتما تایید پزشک را‌ برای باردار شدن دریافت کنید. مشکل شما می‌بایست قبل از بارداری کنترل شود.

• از خطرات محیطی دور باشید‌

برخی از مواد شیمیایی هرچند در فاصله‌ای دور و در مقدار بسیار کم باشد ممکن است بر تخمک‌ها و در آینده بر جنین در حال رشد شما تاثیر بگذارد. بنابراین در زمینه‌های خاصی (مانند امور پزشکی، دندانپزشکی، هنر، عکاسی، حمل و نقل، کشاورزی، محوطه سازی، ساخت و ساز، آرایش مو، آرایشی و بهداشتی، خشکشویی و برخی امور کارخانه‌ای) از مراقبت ویژه‌ای برخوردار شوید. از آخرین اخبار امنیت شغلی و بارداری در سایت ایمنی و بهداشت شغلی‌ مطمئن شوید.

• اگر ضرورتی ندارد در معرض امواج قرار نگیرید

اگر قرار گرفتن در مقابل اشعه ایکس برای درمان خاصی ضرورت دارد، حتما اندام تولید مثل محافظت شود.

رژیم غذایی خود را تغییر دهید

حتی قبل از باردار شدن مهم است چه چیزی می‌خورید. برای داشتن یک رژیم غذایی سالم قبل از بارداری، لازم است بدانید چه چیزی باید بخورید و چه چیزی لازم نیست مصرف کنید.

• وزن خود را کنترل کنید

وزن بیش از حد یا کمبود وزن می‌تواند در باروری تاثیرگذار باشد. وزن خود را کنترل کنید تا سالم‌ترین شروع را برای نوزاد آینده رقم بزنید. 

•چیکار کنم این ماه باردار بشم؟ فعالیت بدنی داشته باشید. فعالیت کمک می‌کند در وزن ایده‌آل باقی بمانید، استرس را کاهش دهید و دردهای بارداری را در آینده کمتر کنید. وقتی تصمیم به باردار شدن گرفته‌اید در مورد چگونگی شروع ورزش (و ادامه آن) مطالعه کنید.

• استراحت کنید

با بدن خسته نمی‌توان انتظار باردار شدن داشت. استراحت کافی در احتمال باروری بسیار تاثیرگذار است. شب‌ها بین ۷ تا ۹ ساعت بخوابید.

• هرگونه عادات بد را ترک کنید

برخی چیزها مانند سیگار کشیدن، مصرف بیش از حد الکل یا کافئین بر باروری تاثیر منفی دارد. برای ترک سیگار، ترک ماریجوآنا، مصرف الکل و کافئین درخواست کمک کنید.

• به دندانپزشکی مراجعه کنید

مراجعه به دندانپزشکی قبل از بارداری، تقریبا به اندازه مراجعه به پزشک مهم است. به این دلیل است که بارداری می‌تواند بر دهان و دندان شما تاثیرگذار باشد و برعکس. انجمن دندانپزشکی آمریکا معتقد است، به دلیل تغییرات هورمونی، بیماری‌های التهابی لثه در دوران بارداری بسیار شایع است و بیماری‌های لثه اگر در دوران بارداری درمان نشوند، خطر مشکلات بارداری مانند زایمان زودرس و پره‌اکلامپسی را بالا می‌برد. قبل از بارداری حتما کارهای درمانپزشکی را که شامل (اشعه ایکس، پر کردن و جراحی دندان) است انجام دهید. در دوران بارداری مجاز به این کارها نیستید.

•به فکر انتخاب پزشک زنان زایمان باشید

هم‌اکنون،‌ انتخاب متخصص بارداری راحت‌تر از وقتی است که می‌خواهید اولین معاینه بارداری خود را انجام دهید. اگر مطمئن نیستید که می‌خواهید با پزشک زنان خودتان پیش بروید، می‌توانید چند پزشک را انتخاب و با هر کدام مصاحبه کنید.

• ویتامین‌های پیش از بارداری مصرف کنید

هر بانو باید یک تا دو ماه قبل از بارداری، مصرف ویتامین‌های بارداری را شروع کند. در مورد ویتامین‌هایی که باید قبل از بارداری مصرف کنید، تحقیق کنید.

•  داروهای خود را بررسی کنید

اگر به طور منظم دارو مصرف می‌کنید (با نسخه یا هر چیز دیگر) حتما با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید این داروها برای دوران قبل از بارداری مناسب هستند یا خیر. (پزشک ممکن است داروی دیگری که مناسب‌تر است پیشنهاد کند). حتما در مورد ویتامین‌ها و داروهای گیاهی از پزشک خود اجازه بگیرید. (برای مثال مصرف بیش از حد ویتامین A در دوران بارداری خطرناک است).

• از پدر خانواده غافل نشوید

سلامتی و سبک زندگی همسر نیز در باردار شدن یا نشدن شما نقش زیادی دارد. در مورد کارهایی که مرد می‌تواند انجام دهد تا شانس بارداری شما بالا رود، تحقیق کنید.

• روش‌های جلوگیری از بارداری را کنار بگذارید

بدیهی است، روش‌های جلوگیری از بارداری،‌ باردار شدن را غیرممکن یا بسیار مشکل می‌کند. در مورد زمانی که باید این روش‌ها را کنار بگذارید و این‌که چه زمان طول می‌کشد تا باروری به حالت اول بازگردد، تحقیق کنید.

• با خود مهربان باشید

شاید این مهمترین کار باشد! به طور یقین برای باردار شدن بسیار هیجان زده وکمی مضطرب هستید. اما استرس کمکی به باردار شدن نخواهد کرد. بنابراین تمرین‌های آرامش‌بخش انجام دهید. (مانند یوگا) و سعی کنید استرس را از زندگی روزمره خود دور کنید.

 بیشتر بدانید:

1- افزایش احتمال بارداری و باردار شدن سریع با روش های کاربردی

2- علت دیر باردار شدن زنان چیست و چگونه قابل پیشگیری است؟

3- برای باردار شدن چقدر زمان بگذاریم

4- آموزش پوزیشن صحیح نزدیکی و نحوه آميزش براي باردار شدن

?پرسش و پاسخ های چیکار کنم این ماه باردار بشم؟

اگر در خانواده بیماری ژنتیکی داشته باشیم، باید قبل از حاملگی آزمایش بدهیم؟

بله. در صورت لزوم غربالگری ژنتیک انجام دهید. اگر در خانواده سابقه و خطر بیماری‌های خاص ژنتیک دارید، از پزشک خود بخواهید قبل از بارداری ‌تست غربالگری ژنتیک انجام دهید.

چیکار کنم تا همین ماه حامله بشم؟

جدول زمانبندی داشته باشید. اگر هرچقدر هم با همسر خود رابطه جنسی داشته باشید،‌ ولی اگر در زمان درست این کار را انجام ندهید، باردار نخواهید شد. زمان دقیق تخمک‌گذاری خود را یاد بگیرید و بهترین زمانی را که قدرت باروری دارید، پیش‌بینی کنید.

آیا برای زود باردار شدن باید هر شب نزدیکی کنیم؟

خیر. به صورت یک شب درمیان در بازه زمانی تخمک گذاری نزدیکی کنید.

آیا استرس بارداری را به تعویق می اندازد؟

بله. استرس سبب برهم خوردن تعادل هورمونی و به دنبال آن اختلال در تخمک گذاری خواهد شد.

منبع: whattoexpect

دیگر مطالب اقدام به بارداری و نکات مهم برای اقدام بارداری صحیح

مطالب دیگر این دسته بندی را می توانید در این بخش مشاهده کنید