The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چگونه کودک خود را در حین واکس زدن نگه دارید؟

برای والدین خصوصا مادران واکسن زدن یک چالش محسوب می شود. درد ناشی از سوزن، تب و بی قراری بعد از آن ممکن است واکسیناسیون را به یک چالش بزرگ برای شما تبدیل کرده باشد. اما با کسب اطلاعات کافی در این زمینه می تواند به راحتی از هریک از مراحل واکسیناسیون نوزاد یا کودک عبور کنید. در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه کودک خود را در حین واکس زدن نگه دارید؟

چگونه کودک خود را در حین واکس زدن نگه دارید؟

برای اینکه حین واکسیناسیون استرس کودک کاهش یابد و کارشناس بهداشت بتواند واکسیناسیون را به خوبی انجام دهد، روشهای وجود دارد که به والدین آموزش می دهد چگونه کودک را نگه دارند.

مزایای نگه داشتن کودک

والدین و کارشناسان بهداشت به هنگام واکسیناسیون کودکان نقش مهمی بر عهده دارند. آنها می توانند کودکان را آرام کرده و به آنها احساس امنیت و آرامش ببخشند. والدین نیز با نگهداشتن صحیح کودک به هنگام تزریق، در افزایش ایمنی واکسیناسیون، کارشناسی را همراهی می کنند. آغوش والدین در هنگام واکسیناسیون مزایای بسیاری دارد:

• با اطمینان مانع از حرکت کودک و بازوها در هنگام تزریق می شود.

• در آغوش گرفتن کودکان علاوه بر اینکه به آنها جرأت می دهد، مانع از ترسیدن کودک خواهد شد.

• والدین را به تربیت و آرام کردن کودک، ترغیب می کند.

• کارشناس بهداشت می تواند اندام و محل تزریق را کنترل کند.

چگونه کودک خود را در حین واکس زدن نگه دارید؟ شیوه مناسب نگه داشتن یا در آغوش گرفتن

بسته به سن و جثه فرزندتان می توانید از روشهای مختلفی برای نگهداشتن او در واکسیناسیون استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید، شیوه هایی که در این مقاله به آنها اشاره می شود، نمونه های پیشنهادی هستند و به عنوان یک راهکار ارائه نمی شوند. برخی مراقبین بهداشت ترجیح می دهند کودک به هنگام واکسیناسیون روی تخت معاینه بخوابد یا روشهای متفاوتی را پیشنهاد می کنند.

چگونه کودک خود را در حین واکس زدن نگه دارید؟ کودکان بزرگتر

چنانچه تزریق در بازو انجام می شود:

1- در حالیکه نشسته اید، کودک را روی پایتان بنشانید یا مقابل شما بایستد.

2- کودکتان را در طی فرآیند واکسیناسیون، در آغوش بگیرید.

3- هر دو پای کودک را بین ران خود محبوس کنید.

چگونه کودک خود را در حین واکس زدن نگه دارید؟ نوزادان و کودکان نوپا

اگر واکسیناسیون در پا انجام می شود:

1- کودک را روی پای خود بگذارید.

2- بازوی کودک را زیر بغل خود قرار داده و برای ایمنی بیشتر مانند حالتی که کودک را بغل می کنید، بازوی فوقانی را کمی محکم تر بگیرید.

3- برای نگه داشتن دست دیگر نوزاد، از ساعد و کف دست استفاده کنید و کودک را به آرامی اما مطمئن نگه دارید.

4- پای کودک را محکم بین ران های خود محصور کنید تا با دست دیگرتان محکم بگیرید.

مطالعه بیشتر:

1- نابودی 11 بیماری با واکسیناسیون!

2- واکسیناسیون نوزادان؛ وظیفه یا استقبال خطر!

3- آشنایی با انواع واکسن ها و جدول واکسیناسیون کشور ایران

4- قبل از واکسن زدن چیکار کنیم؟نکاتی برای آسان کردن واکسیناسیون

?پرسش و پاسخ های چگونه کودک خود را در حین واکس زدن نگه دارید

آیا باید حتما خودم حین تزریق واکسن کودکم را بغل کنم؟

والدین و کارشناسان بهداشت به هنگام واکسیناسیون کودکان نقش مهمی بر عهده دارند. آنها می توانند کودکان را آرام کرده و به آنها احساس امنیت و آرامش ببخشند. والدین نیز با نگهداشتن صحیح کودک به هنگام تزریق، در افزایش ایمنی واکسیناسیون، کارشناسی را همراهی می کنند.

آغوش والدین در هنگام واکسیناسیون چه مزایایی دارد؟

با اطمینان مانع از حرکت کودک و بازوها در هنگام تزریق می شود. در آغوش گرفتن کودکان علاوه بر اینکه به آنها جرأت می دهد، مانع از ترسیدن کودک خواهد شد. والدین را به تربیت و آرام کردن کودک، ترغیب می کند. کارشناس بهداشت می تواند اندام و محل تزریق را کنترل کند.

چگونه کودک خود را در حین واکس زدن نگه دارید؟

درمورد کودکان بزرگتر، چنانچه تزریق در بازو انجام می شود: 1- در حالیکه نشسته اید، کودک را روی پایتان بنشانید یا مقابل شما بایستد.2- کودکتان را در طی فرایند واکسیناسیون، در آغوش بگیرید.3- هر دو پای کودک را بین ران خود محبوس کنید.

چگونه نوزاد را حین واکسن زدن نگه داریم؟

اگر واکسیناسیون در پا انجام می شود: 1- کودک را روی پای خود بگذارید.2- بازوی کودک را زیر بغل خود قرار داده و برای ایمنی بیشتر مانند حالتی که کودک را بغل می کنید، بازوی فوقانی را کمی محکم تر بگیرید.3- برای نگه داشتن دست دیگر نوزاد، از ساعد و کف دست استفاده کنید و کودک را به آرامی اما مطمئن نگه دارید.4- پای کودک را محکم بین ران های خود محصور کنید تا با دست دیگرتان محکم بگیرید.

منبع: cdc