The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

جدول چینی تعیین جنسیت چیست و آیا واقعیت دارد؟

بارداری دورانی است که همواره و برای هر زوجی با هیجان و انتظار بی سابقه ای همراه است. بزرگترین دغدغه و استرس برای بسیاری از والدین در این دوران حساس، انتظار برای فهمیدن این است که فرزند کوچکی که انتظار آمدنش را می کشند، پسر است یا دختر؟ به همین سبب ممکن است بپرسید که آیا جدول چینی تعیین جنسیت صحیح است؟ آیا با کمک جدول چینی تعیین جنسیت می توان جنسیت جنین را پیش بینی کرد؟ در ادامه این مقاله همه چیز را درمورد جدول چینی تعیین جنسیت برای شما شرح خواهیم داد و میگوییم که جدول چینی تعیین جنسیت چقدر درسته و چطور باید از جدول چینی تعیین جنسیت اصل استفاده کنید.

جدول چینی تعیین جنسیت واقعیت دارد؟

تشخیص و تعیین جنسیت جنین در بارداری تا حد بسیار زیادی تابع مسائل فرهنگی و حتی قوانین یک کشور نیز هست. کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا و ایران تعیین جنسیت را قانونی دانسته و والدینی که مایل هستند جنسیت جنین خود را بدانند، می توانند این اقدام را به راحتی انجام دهند. با این حال، در هند، این عمل غیرقانونی بوده و دلیل آن این است که در صورت مشخص شدن جنسیت جنین (در صورت دختر بودن جنین)، ممکن است برخی برای عمل سقط اقدام نمایند. اگر تعیین جنسیت در هند انجام شود، می تواند تبعات قضایی جدی و بزرگی را در پی داشته باشد.

اگر شما هم تجربه بارداری داشته باشید، قطعا درک می کنید که واقعا نمی توان به راحتی وسوسه دانستن اینکه فرزندی که درون رحم شما در حال پرورش و رشد است، پسر است یا دختر، غلبه کرد. همچنین، حدس زدن جنسیت جنین خود یک ماجرای سرگرم کننده و مفرح است که والدین و خانواده های آن ها اغلب درگیر آن می شوند. اگرچه روش ها و زمان تشخیص جنسیت به صورت علمی در بارداری مشخص و ثابت است. اما افراد همیشه به دنبال یافتن راه های دیگر و یا سریع تر برای فهمیدن جنسیت جنین هستند. اگر شما هم قبلاً در این باره بررسی هایی را انجام داده باشید، متوجه خواهید شد که روش های غیرمتعارف زیادی برای پیش بینی جنسیت جنین وجود دارند. یکی از این روش ها تشخیص جنسیت از طریق جدول پیش بینی جنسیت چینی است که در بین زنان باردار نیز بسیار محبوب است. بنابراین، برای اینکه بفهمید پیش بینی جنسیت جنین چینی چیست و چگونگی کار با آن را متوجه شوید، با ما همراه باشید!

جدول چینی تعیین جنسیت جنین چیست؟

پیش بینی جنسیت جنین چینی اساساً جدولی است که می توانید به کمک آن و با توجه به این عوامل پیش بینی کنید که فرزند شما پسر خواهد بود یا دختر:

- ماهی که در آن باردار شده اید

- سن شما در حین باردار شدن

اعتقاد بر این است که این جدول پیش بینی کننده جنسیت چینی در حدود 700 سال قدمت دارد. برخی می گویند که آن را در مقبره سلطنتی سلسله چینگ (Ching) پیدا کرده اند، در حالی که برخی معتقد هستند که آن را در شهر ممنوع Ching Dynasty پیدا کرده اند. با این وجود، این جدول یک میراث از چین باستان در نظر گرفته شده است.

در آن زمان، چینی ها تقویم قمری را دنبال می کردند. از این رو نمودار براساس روزها و ماه های تقویم به صورت قمری طراحی شده است. نمودار اصلی به زبان مانچو ساخته شده و در مورد چگونگی انتقال آن از کشوری به کشور دیگر، تاریخچه و اتفاقاتی بسیار جالبی نقل شده است.

پس از آنکه اتحاد هشت ملت در قرن بیستم سلسله چینگ را شکست داد، نمودار پیش بینی کننده جنسیت چینی به انگلیس برده شد. این جدول متعاقباً به اتریش منتقل شد و سرانجام مجدداً در تایوان دیده شد و در سال 1972 در دسترس عموم قرار گرفت.

خانواده های سلطنتی چین به خاطر این که جامعه ای بسیار مردسالار بودند، پسران را بر دختران ترجیح می دادند. درست مثل هر جامعه دیگری در آن دوران، آن ها معتقد بودند که پسران تنها ناقلان خط خون هستند و قادر به پیشبرد سلسله می باشند. بنابراین، آن ها این جدول را برای پیش بینی جنسیت جنین ها اختراع کردند که گفته می شود براساس پنج عنصر حیات، یین و یانگ و هشت نمودار ایجاد شده است.

بسیاری به این موضوع اعتقاد دارند که جدول تعیین جنسیت چینی، بهترین راه برای پیش بینی جنسیت است، به ویژه هنگامی که در کشوری زندگی می کنید که تعیین جنسیت غیرقانونی می باشد، بیشتر و بیشتر به این روش های غیرمتعارف اعتماد می کنید. دلایل و منطق علمی که جدول تعیین جنسیت چینی بر اساس آن کار می کند، ناشناخته و مبهم هستند، اما اعتقاد عموم بر این است که به شرط داشتن اطلاعات صحیح و منطبق با تقویم قمری، این جدول بیشتر اوقات جواب خواهد داد.

جدول چینی تعیین جنسیت چگونه کار می کند؟

جدول چینی تعیین جنسیت پس از سال ها مشاهده و بررسی، در زمان سلسله چینگ ساخته شده است. هیچ مدرک پزشکی وجود ندارد که صحت و دقت 100 درصدی تشخیص جدول تعیین جنسیت چینی را اثبات کند. بنابراین، پیش از استفاده از این جدول در نظر داشته باشید که احتمال دارد پیش بینی آن درست نباشد. با این وجود اگر مشتاق هستید که بدانید این پیش بینی چگونه کار می کند و دوست دارید که آن را امتحان کنید، باید از سن قمری مادر باردار و ماه حاملگی قمری استفاده کنید. با دانستن این دو فاکتور می توانید تعیین جنسیت جنین را از طریق یک جدول آماده پیش بینی کنید. برای اطلاع از نحوه کار این جدول پیش بینی جنسیت چینی، پیشنهاد می کنیم مطالبی که در ادامه آورده شده است، را بخوانید.

چگونه می توان از جدول چینی تعیین جنسیت استفاده کرد؟

تقویم قمری پیش بینی جنسیت چینی ترکیبی از دو پارامتر است که برای تعیین جنسیت در نظر گرفته می شوند. برای خواندن نمودار، موارد زیر را باید در نظر داشته باشید:

1. نمودار دارای یک محور x است که نمایانگر ماهی است که در آن لقاح رخ داده و باردار شده اید، یا ماهی که می خواهید در آن باردار شوید و یک محور y نیز دارد که سن مادر را در حین باردار شدن نشان می دهد.

2. اطلاعات دقیق را مشخص و یادداشت کنید. به یاد داشته باشید که تقویم انگلیسی با تقویم قمری متفاوت است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که ماه مناسب را مشخص می کنید.

3. مقادیر مشخص کرده مربوط به خود را در نمودار پیدا کرده و جنسیت را تعیین کنید.

در بسیاری از پورتال های آنلاین، این تقویم قمری چینی پیش بینی جنسیت وجود دارد که می تواند به شما در تعیین جنسیت جنین درون رحمتان کمک کند. البته مطمئن شوید که وب سایت مناسبی را انتخاب کرده اید زیرا وب سایت های نادرست و جعلی نیز وجود دارند. همچنین، قبل از انتخاب به خوبی در این مورد مطالعه کنید تا انتظارات غیرواقعی نداشته باشید.

هدف جدول پیش بینی جنسیت چینی ساده است. در گذشته های دور، سونوگرافی برای مشاهده و تعیین جنسیت جنین وجود نداشت و بنابراین این نمودار برای تجسم و پیش بینی جنسیت جنین طراحی شده است. بنابراین، بعضی از افراد آن را نمودار پسر یا دختر بچه بارداری چینی نیز می نامند.

جدول چینی تعیین جنسیت چقدر صحت دارد؟

دقت روش پیش بینی جنسیت چینی موضوعی است که جای بحث زیادی دارد. یک تحقیق که در 3 مکان مختلف انجام شده بود، تولد نزدیک به 3 میلیون نوزاد را به طور جمعی مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و از این نمودار برای تعیین میزان دقت و صحت آن در پیش بینی جنسیت جنین، استفاده کرد. مشتاقید بدانید که نتیجه این بررسی ها چه شد؟ نتیجه مبهم و دوپهلو بود! این بررسی ها یک شانس 50-50 را نشان داد، که دقیقاً مثل همان چرخ زدن یک سکه و شیر یا خط خودمان است.

هیچ نظریه علمی قابل توجهی وجود ندارد که اعتبار این نمودار را ثابت کند و قطعاً نمی توانید در صورت اشتباه بودن پیش بینی، از افرادی که آن را تهیه کرده اند شکایت کنید. اعتقادات نادرست و خرافات دلیل استفاده معمول این نمودار است و برخی از والدین بیش از هر چیز از آن به عنوان راهی سرگرم کننده برای گذراندن وقت استفاده می کنند.

بارداری خود را با استفاده از نمودار پیش بینی جنسیت چین برنامه ریزی کنید

اگر شما اعتقاد راسخ و محکمی به روش های قدیمی و باستانی دارید، بهترین راه برای اینکه بتوانید به جنسیت دلخواه خود برسید، این است که بارداری خود را براساس تقویم چینی برنامه ریزی کنید.

ماهی را انتخاب کنید که می خواهید در آن باردار شوید و مطمئن شوید که ماه و سن خود را به ماه قمری تبدیل کرده اید. این کار برای به دست آوردن نتایج دقیق مهم است. هنگامی که به نتایج دلخواه خود رسیدید، تاریخ نزدیکی و لقاح را در اواسط ماه برنامه ریزی کنید تا احتمال زیادی برای به دنیا آوردن نوزاد دختر یا پسر بنا به دلخواه خود داشته باشید.

البته همانطور که در بالا توضیح داده شد، پیش بینی و تعیین جنسیت دختر و یا پسر، با تقویم چینی 100٪ به صورت کامل و دقیق کار نمی کند، اما تجربه آن برای سرگرمی هیچ ضرری ندارد.

 روش شتلز چه تفاوتی با پیش بینی جنسیت چینی دارد؟

روش شتلز بر اساس عواملی مانند PH مایعات بدن، زمان مقاربت، موقعیت جنسی و غیره بنا شده است. این روش پس از مطالعه بر روی اسپرم که در نهایت جنسیت جنین را تعیین می کند، طرح ریزی شده است. روش شتلز برای تعیین جنسیت فرزند، یک رویکرد عملی تر و علمی تر نسبت به پیش بینی جنسیت چینی است که تنها براساس سن قمری مادر باردار و ماه قمری وقوع حاملگی کار می کند.

حدس زدن جنسیت فرزند درون رحم شما روشی مفرح برای سرگرم ساختن شما و اطرافیانتان است. اگرچه حدس زدن جنسیت جنین بسیار وسوسه برانگیز است، اما بعضی از والدین هم هستند که تصمیم می گیرند هیچ یک از روش ها و تست های پیش بینی جنسیت را امتحان نکنند تا در پایان بارداری و به دنیا آمدن فرزندشان، جنسیت واقعی او را هیجان و شوقی باورنکردنی متوجه شوند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید به غیر از ماشین حساب پیش بینی جنسیت چینی، روش های قدیمی دیگری نیز برای پیش بینی جنسیت جنین وجود دارند. به عنوان مثال، برخی بر اساس شکل بر آمدگی شکم مادر جنسیت جنین درون رحم او را پیش بینی می کند. برخی دیگر نیز یک حلقه طلای معلق را در مقابل شکم یک زن باردار گرفته و براساس جهتی که حلقه به آن سمت حرکت می کند، جنسیت جنین را حدس می زنند.

با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که جدول چینی تعیین جنسیت به شما پاسخ و پیش بینی 100 درصد صحیح و واضحی بدهند. با در نظر گرفتن همه این موارد، می توانید از این روش ها به عنوان یک بازی سرگرم کننده با همسرتان استفاده کرده و با هم در فضایی مفرح در مورد جنسیت عضو جدید و کوچک خانواده خود، حدس و گمان های مختلفی داشته باشید.

و در نهایت به یاد داشته باشید، چه پسر و چه دختر، تفاوتی نمی کند، مهم این است که فرزندتان سالم و در امنیت باشد. به عنوان یک مادر، صرف نظر از جنسیت، شما از همان زمان لقاح، همه لذت های مادری را تجربه خواهید کرد. پس نگران جنسیت فرزند خود نباشید و از این لحظه های شیرین و تکرارنشدنی، لذت ببرید.

مطالعه بیشتر:

تعیین جنسیت فرزند با روش PGD

عوامل موثر بر تعیین جنسیت فرزند

9 روش سنتی تشخیص جنسیت جنین

آیا تعیین جنسیت جنین با رژیم غذایی خاص امکان دارد؟

?پرسش و پاسخ های جدول چینی تعیین جنسیت

آیا نمودار چینی تعیین جنسیت در هر سال متفاوت از سال های قبل است؟

خیر، نمودار چینی تعیین جنسیت مورد استفاده برای هر سال، تفاوتی با نمودار سال های قبل ندارد. نموداری که در بالا آورده شده همان نموداری است که هر سال از آن استفاده می شود.

تفاوت بین پیش بینی جنسیت چینی و نمودار چینی جنسیت جنین چیست؟

هیچ تفاوتی بین پیش بینی جنسیت چینی و نمودار چینی جنسیت جنین وجود ندارد، زیرا در هر دو مورد ما به سن قمری مادر و ماه وقوع بارداری احتیاج داریم.

آیا می توانید با استفاده از ماشین حساب چینی، جنسیت جنین خود را انتخاب کنید؟

اگرچه هیچ مدرک پزشکی مبنی بر پیش بینی دقیق تقویم تولد چینی یا پیش بینی جنسیت چینی وجود ندارد، اما شما می توانید با استفاده از این ماشین حساب، زمان نزدیکی و لقاح را بر اساس جنسیت مورد نظر خود تنظیم کنید.

آیا نمودار چینی تعیین جنسیت، می تواند دوقلویی و یا چند قلویی را پیش بینی کند؟

خیر. نمودار چینی تعیین جنسیت نمی تواند دوقلو و چندقلویی بودن بارداری را پیش بینی کند.

آیا پیش بینی جنسیت مایاها با پیش بینی جنسیت چینی متفاوت است؟

در حالی که هر دو این پیش‌بینی‌ها با در نظر گرفتن سن مادر و ماه لقاح کار می کنند، تنها تفاوت بین پیش بینی جنسیت به شیوه مایایی و پیش‌بینی‌کننده‌ جنسیت چینی این است که تقویم تولد چینی به تاریخ قمری برای سن مادر و ماه لقاح نیاز دارد، در حالی که روش تعیین جنسیت مایایی نیازی به آن ندارد. توجه کنید که چینی ها چگونه راهی منحصر به فرد برای پیش بینی جنسیت پیدا کردند. باور کردن این واقعیت که این نمودار براساس پنج عنصر ساخته شده است، دشوار است، اما زندگی پر از رمز و رازها و اسرار کوچک است، و تنها راهی که می توانید از آن لذت ببرید، در نظر گرفتن آن به عنوان یک سرگرمی جذاب است.

منبع: parenting.firstcry