The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تعداد نرمال نزديكی در هفته چند بار باید باشد؟

دیدن برخی فیلم ها، شنیدن نظرات دیگران حتی یک چرخ زدن در شبکه های اجتماعی می تواند این سوال را برای شما ایجاد کند که  تعداد نرمال نزديكی در هفته چند بار باید باشد؟ "آیا رابطه من طبیعی است؟" به خصوص وقتی صحبت از رابطه جنسی و صمیمیت می شود احتمالا این سوالات برای شما بارزتر خواهد شد. دکتر لوگان لوکوف، که دکترای خود را در رابطه با روابط جنسی انسانی، ازدواج و آموزش زندگی خانوادگی از دانشگاه نیویورک دریافت کرده است، می گوید: "ما انتظارات زیادی در مورد چگونگی روابط زناشویی داریم". "در بسیاری از اوقات این داستان و فیلم ها شبیه زندگی ما و واقعیات ما نیستند."

تعداد نرمال نزديكی در هفته چند بار باید باشد؟

لوکوف می گوید، در مورد تعداد نرمال نزديكی در هفته و اینکه چقدر "باید" داشته باشیم هیچ میزان "نرمال" وجود ندارد و همه روابط متفاوت است. "نرمال" همان چیزی است که برای شما و همسرتان راضی کننده به نظر می رسد و ارتباط نقش اصلی را در اطمینان از احساس رضایت هر دو طرف بازی می کند. بنا بر یک مطالعه در سال 2017 که در مورد "رفتار جنسی" انجام شد نشان داد که به طور متوسط یک فرد بزرگسال در حال حاضر 54 بار در سال از رابطه جنسی لذت می برد، که برابر با هفته ای یک بار است. اما این میزان رابطه جنسی در مقایسه با مطالعه مشابهی که در دهه 1990 انجام شد، کمتر از حدود 9 بار در سال است. جالب توجه است، هرچند، مطالعه دیگری که در علم روانشناسی اجتماعی و علوم شخصی منتشر شده است، که بیش از 30000 آمریکایی را در طول 40 سال برای سه پروژه مختلف بررسی کرده است، کشف کرد که داشتن رابطه زناشویی یک بار در هفته یک استاندارد طلایی خوشبختی است. زوج هایی که بیش از یک بار در هفته رابطه جنسی برقرار می کردند، هیچ گونه شادی بیشتری را گزارش نکردند و کسانی که کمتر از یک بار در هفته رابطه جنسی داشتند، احساس رضایت کمتری داشتند.

اهمیت صمیمیت جنسی

صمیمیت جنسی در هر رابطه ای حیاتی است و فقط برای لذت نفسانی آن نیست.

دکتر صنم حافظ، یک روانشناس بالینی دارای مجوز، توضیح می دهد: "نزدیکی و ارتباط یک نیاز انسانی است." " که در یک رابطه طولانی مدت رابطه برقرار کردن از طریق رابطه جنسی مهم است. مواد شیمیایی مغزی که در هنگام رابطه جنسی آزاد می شوند، پیوند را بیشتر می کند. "لوکوف موافق است و اضافه می کند که رابطه جنسی همیشه نباید محدود به مقاربت باشد. صمیمیت جسمی از جمله نوازش، تحریک دهانی و دستی و به اشتراک گذاری تخیلات جنسی، در این پیوند کمک می کند. در پایان روز، تمرکز نباید بر روی "تعداد" باشد، بلکه باید برآوردن نیازهای هر دو شریک زندگی و پیوند از طریق صمیمیت به عنوان یک زن و شوهر، در نظر گرفته شود.

5 دلیل برای اینکه ما به اندازه کافی رابطه جنسی نداریم

گرچه کاملاً طبیعی است که گاهگاهی درگیر رابطه جنسی نباشید، اما وقتی رابطه جنسی تبدیل به یک وظیفه و تکلیف می شود و وقتی که صمیمیت جسمی دیگر در روابط شما در اولویت نیست، همه چیز مشکل ساز می شود. برای رفع آن، باید دلایل آن را بفهمید و سپس تغییرات مناسب را اعمال کنید.

1. استرس

استرس از طرق بسیاری خود را نشان می دهد و بر سلامت روانی و جسمی تأثیر می گذارد. از نظر ذهنی می تواند احساس در هم شکستن، ناتوانی، تحریک پذیری و حتی افسردگی را در شما ایجاد کند. از نظر جسمی، می توانید درد معده و سردرد ناشی از کورتیزول اضافی در خون را تجربه کنید. لوکوف می گوید، همه موارد بالا می تواند یک کاهش بزرگ بر روی میل جنسی شما ایجاد کند. برای کاهش استرس، مراقب علائم باشید و عوامل استرس زا را پیش بینی کنید. آنچه برای شما مهم است را دوباره مرتب کنید، از نه گفتن نترسید، مراقبه کنید، تمرینات تنفسی انجام دهید و برای خود و شریک زندگی خود وقت بگذارید. همچنین، با خوب غذا خوردن، خواب کافی و ورزش مرتب از بدن خود مراقبت کنید.

2. عدم اطمینان بدنی

حافظ توضیح می دهد: "عدم اطمینان از بدن یک علت شایع است، به ویژه هنگامی که فقط مربوط به ظاهر نباشد، مثلا احساس نفخ داشته باشید این موارد می تواند تعداد نرمال نزديكی در هفته را کم کند" کسانی که از نظر تصویر بدنی از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستند، غالباً احساس شرم و خجالت از برهنه شدن در مقابل همسر خود می کنند و از اعتماد به نفس جنسی برای شروع یا درگیری صمیمیت جنسی کمی برخوردارند.

هرچند دشوار است، اما با احساس عدم اطمینان بدنی خود روبرو شده و آن را حل کنید. به جای این که از ظاهر خود عیبجویی و خود را سرزنش کنید، از نظر ذهنی خود را بالا ببرید و یک فرد حرفه ای را به کار بگیرید که می تواند در این راه کمک کند. کارهایی انجام دهید که شما را خوشحال کرده و باعث ایجاد اعتماد به نفس شود و اغلب ورزش کنید که باعث ترشح اندورفین می شود و می تواند احساس امتنان بیشتری از بدنتان به شما بدهد.

3. مشکلات پزشکی مزمن

لوکوف، که به طور گسترده ای این موضوع را پوشش داده است، می گوید: "بیماری های مزمن، مانند آرتریت روماتوئید، درد، خستگی، سفتی، تورم، خشکی واژن و عملکرد محدود نیز می توانند روی میل جنسی تأثیر بگذارند و تعداد نرمال نزديكی در هفته را کاهش دهند" برخی شرایط و داروها نیز می توانند بر میل جنسی یا توانایی تحریک جسمی شما تأثیر بگذارند. با پزشک خود، کسی که در طول این مکالمه شما را حمایت کند در مورد برنامه های درمانی و روش هایی که می توانید در جهت تحقق روابط جنسی موفق انجام دهید مشورت کنید.

4. ابزارهای هوشمند

لوکوف می گوید: "ایراد تکنولوژی این است که اگرچه باعث می شود ما از نظر فکری با مردم ارتباط بیشتری داشته باشیم، اما وقتی صحبت از صمیمیت می شود می تواند ما را حتی بیشتر از یکدیگر جدا و منزوی کند،". این عادت خوب است که وسایل الکترونیکی از جمله تلفن و تلویزیون را از اتاق خواب خارج کنید. حافظ می گوید، با گذاشتن تلفن هوشمند خود در اتومبیل هنگام شام خوردن، یا گذاشتن آن در اتاق دیگری هنگامی که در خانه هستید، و نصب یک نوشته "منع استفاده از تکنولوژی" یک قدم جلوتر بروید.

5. نقصان ارتباط

اگر از نظر احساسی با شریک زندگی خود ارتباط برقرار نکنید، میل جنسی ممکن است به خطر بیفتد. راه اندازی مجدد این اتصال می تواند به سادگی گذراندن تعطیلات آخر هفته بدون کودکان، وقت گذاشتن منظم برای بیرون رفتن یا ارسال متن های شیرین باشد. حال که تعداد نرمال نزديكی در هفته را می دانید و مفهوم آن را درک کرده اید، هرچه سریعتر برای بهبود روابط عاطفی با همسرتان توصیه های ذکر شده را به کار گیرید.

مطالعه بیشتر:

برای بارداری در هفته چند بار نزديكي كنيم؟

6 سوال در مورد میل و رابطه جنسی طی بارداری

آموزش پوزیشن صحیح نزدیکی و نحوه آميزش براي باردار شدن

نزدیکی در هفته آخر بارداری ، مزایا، خطرات و روش های نزدیکی

?پرسش و پاسخ های تعداد نرمال نزديكی در هفته

چرا به همسرم میل جنسی ندارد؟

عدم اطمینان از بدن یک علت شایع است، به ویژه هنگامی که فقط مربوط به ظاهر نباشد، مثلا احساس نفخ داشته باشید این موارد می تواند تعداد نرمال نزديكی در هفته را کم کند کسانی که از نظر تصویر بدنی از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستند، غالباً احساس شرم و خجالت از برهنه شدن در مقابل همسر خود می کنند و از اعتماد به نفس جنسی برای شروع یا درگیری صمیمیت جنسی کمی برخور دارند.

آیا بیماری ها می توانند بر میل جنسی تاثیر بگذارند؟

بیماری های مزمن، مانند آرتریت روماتوئید، درد، خستگی، سفتی، تورم، خشکی واژن و عملکرد محدود نیز می توانند روی میل جنسی تأثیر بگذارند و تعداد نرمال نزديكی در هفته را کاهش دهند برخی شرایط و داروها نیز می توانند بر میل جنسی یا توانایی تحریک جسمی شما تأثیر بگذارند. با پزشک خود، کسی که در طول این مکالمه شما را حمایت کند - در مورد برنامه های درمانی و روش هایی که می توانید در جهت تحقق روابط جنسی موفق انجام دهید مشورت کنید.

آیا استرس میل جنسی را کم می کند؟

استرس از طرق بسیاری خود را نشان می دهد و بر سلامت روانی و جسمی تأثیر می گذارد. از نظر ذهنی می تواند احساس در هم شکستن، ناتوانی، تحریک پذیری و حتی افسردگی را در شما ایجاد کند. از نظر جسمی، می توانید درد معده و سردرد ناشی از کورتیزول اضافی در خون را تجربه کنید

چندبار در هفته باید نزدیکی کنیم؟

در مورد تعداد نرمال نزديكی در هفته - و اینکه چقدر باید داشته باشیم هیچ میزان نرمال وجود ندارد و همه روابط متفاوت است. نرمال همان چیزی است که برای شما و همسرتان راضی کننده به نظر می رسد و ارتباط نقش اصلی را در اطمینان از احساس رضایت هر دو طرف بازی می کند.

منبع: nbcnews