The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چه زمانی دیگران حرکت جنین را در دوران بارداری احساس می‌کنند؟

هنگامی‌که می‌پرسید چه زمانی حرکات سریع جنین را احساس می‌کنید، این پرسش در ذهن شما شکل می‌گیرد که چه زمانی دیگران حرکت جنین را در دوران بارداری احساس می‌کنند. اولین حرکات جنین که به «لگد زدن» جنین نیز معروف است، شامل لرزش‌هایی است که در سه ماهه دوم بارداری رخ می‌دهد.طبق نظریه انجمن بارداری آمریکا، ممکن است بانوی باردار از هفته 19 تا 22 بارداری به چند دلیل متوجه حرکات جنین خود شود. اما مدت زمان بیش‌تری طول می‌کشد تا دیگران از بیرون متوجه حرکات جنین داخل رحم شوند. در ادامه این مقاله به شما خواهیک گفت که چه زمانی دیگران حرکت جنین را در دوران بارداری احساس می‌کنند.

چه زمانی دیگران حرکت جنین را در دوران بارداری احساس می‌کنند؟

خودتان از هفته 19 تا 22 احتمالا حرکات جنین را حس خواهید کرد و در اغلب موارد باید چند هفته بیشتر صبر کنید تا بتوانید این تجربه هیجان‌انگیز را با همسر، خانواده و دوستان خود شریک شوید. هرچند ممکن است این اتفاق از یک بارداری به بارداری دیگر متفاوت باشد، اما به طور تقریبی دیگران می‌توانند اواخر سه‌ماهه دوم یا نزدیک به شروع سه‌ماهه سوم (هفته ۲۸ تا ۳۲) حرکات جنین را احساس کنند، مخصوصا اگر دست خود را در لحظه مناسب و در نقطه مناسب روی شکم شما قرار دهند.

با این‌که ممکن است خودتان هفته‌ها حرکات جنین را احساس کرده باشید، شاید لازم باشد جنین بزرگ‌تر شود تا بتوان حرکات او را از بیرون احساس کرد. حرکات جنین ممکن است پراکنده باشد و به‌ نظر برسد انگار نمی‌خواهد کسی غیر از شما متوجه حرکاتش شود. نزدیکان شما باید کمی صبور باشند.

چرا دیگران متوجه حرکات جنین نمی‌شوند؟

به دلایل زیر دیگران کم‌تر متوجه حرکات جنین می‌شوند:

• چربی اضافه: درصورتی‌که اضافه وزن دارید یا اطراف شکم چربی بیش‌تری داشته باشید، ممکن است دیگران دیرتر متوجه حرکات جنین شوند. زیرا حرکات جنین باید قوی‌تر و محکم‌تر باشد تا از بیرون احساس شود. این به آن معنا نیست که امری غیرممکن است، بلکه احتمال کم‌تری وجود دارد که اوایل بارداری شاهد آن باشید.

• جفت قدامی: درصورتی‌که جفت در مقابل دهانه رحم قرار داشته باشد،‌ حرکات جنین باید قوی‌تر و بیش‌تر باشد تا از پشت جفت قابل احساس باشد. این امر باعث می‌شود حتی شما نیز دیرتر متوجه حرکات جنین شوید، ‌چه برسد به دیگران.

• موقعیت جنین: حرکات جنین در برخی موقعیت‌ها آسان‌تر از موقعیت‌های دیگر احساس می‌شود. این لزوما چیز بدی برای جنین نیست، فقط توضیح آن به دیگران و نزدیکانی که اصرار زیادی دارند حرکات جنین را احساس کنند، کمی دشوار است.

دادن اجازه به دیگران برای حس کردن حرکات جنین

ممکن است هیجان‌زده باشید تا همسر،‌ خویشاوندان و دوستان شما حرکات جنین را احساس کنند. برخی افراد ممکن است نخواهند برای حس کردن حرکات جنین شکم شما را به‌نزدیکی لمس کنند.

ممکن است عدم تمایلی وجود داشته باشد که نتوانند توضیح دهند. در صورتی‌که همسر یا شریک زندگی شما دوست دارد این کار را انجام دهید بهتر است در محیط خلوت منزل صورت گیرد.

اما برای دیگران و در ملاءعام، ممکن است بخواهید یک سری قوانین و خط قرمزهایی داشته باشید. باید تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید اجازه دهید که دیگران شکم شما را لمس کنند یا خیر.

حال که می دانید چه زمانی دیگران حرکت جنین را در دوران بارداری احساس می‌کنند، ممکن است به آن‌ها بگویید می‌توانند یک بار این کار را انجام دهند. تنها به‌دلیل این‌که یک بار به آن‌ها جواب مثبت داده‌اید، دلیل بر آن نمی‌شود که هر بار این کار را تکرار کنند. شما به طور کامل مالک بدن خود هستید و می‌توانید تصمیم بگیرید چه کسی و در چه زمانی می‌تواند شما را لمس کند.

مطالعه بیشتر:

چه زمانی تکان های جنین را احساس می کنید؟

تعداد حرکات جنین در روز چقدر باید باشد و چگونه حس می شود؟

حرکات جنین در پایین شکم نشانه چیست؟9 نکته درباره حرکات جنین

تکان خوردن جنین در شب و آیا تکان خوردن جنین در شب طبیعی است؟

?پرسش و پاسخ های چه زمانی دیگران حرکت جنین را در دوران بارداری احساس می‌کنند؟

آیا مکان جفت در حس کردن حرکات جنین موثر است؟

بله. درصورتی‌که جفت در مقابل دهانه رحم قرار داشته باشد،‌ حرکات جنین باید قوی‌تر و بیش‌تر باشد تا از پشت جفت قابل احساس باشد. این امر باعث می‌شود حتی شما نیز دیرتر متوجه حرکات جنین شوید، ‌چه برسد به دیگران.

چرا خودم حرکات جنین رو حس می کنم ولی بقیه نه؟

درصورتی‌که اضافه وزن دارید یا اطراف شکم چربی بیش‌تری داشته باشید، ممکن است دیگران دیرتر متوجه حرکات جنین شوند. زیرا حرکات جنین باید قوی‌تر و محکم‌تر باشد تا از بیرون احساس شود. این به آن معنا نیست که امری غیرممکن است، بلکه احتمال کم‌تری وجود دارد که اوایل بارداری شاهد آن باشید.

چه زمانی دیگران حرکت جنین را در دوران بارداری احساس می‌کنند؟

به طور تقریبی دیگران می‌توانند اواخر سه‌ماهه دوم یا نزدیک به شروع سه‌ماهه سوم (هفته ۲۸ تا ۳۲) حرکات جنین را احساس کنند، مخصوصا اگر دست خود را در لحظه مناسب و در نقطه مناسب روی شکم شما قرار دهند.

خودم حرکات جنین رو حس می کنم ولی بقیه متوجه نمی شوند، آیا طبیعی است؟

با این‌که ممکن است خودتان هفته‌ها حرکات جنین را احساس کرده باشید، شاید لازم باشد جنین بزرگ‌تر شود تا بتوان حرکات او را از بیرون احساس کرد. حرکات جنین ممکن است پراکنده باشد و به‌نظر برسد انگار نمی‌خواهد کسی غیر از شما متوجه حرکاتش شود. نزدیکان شما باید کمی صبور باشند.

منبع: verywellfamily